Het zijn net kattenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Als baby's zijn ze nog best leuk
Het is zo jammer dat ze opgroeien
Als je je eraan stoort, gewoon negeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn buurvrouw is heel hard aan het huilen. Je vraagt je bijna af van wie ze aandacht wil.
Waarom is deze tt er?
Ik heb welgeteld 1 neger in mijn vriendenkring tegen wie ik doorlopend dat soort grapjes maak. En hij over Nederlanders en we lachen ons krom. Zelfspot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn nichtje en neefje zijn negerts.
Mijn vader zei laatst eens, toen hij hoorde dat mijn neefje geen baan had. "Nou, je gedraagt je prima naar je kleur hè!"![]()
Mijn neefje kon er niet om lachen...
Dat zijn de ergste! Negerts zonder humorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vader zei laatst eens, toen hij hoorde dat mijn neefje geen baan had. "Nou, je gedraagt je prima naar je kleur hè!"![]()
Zwarte humor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste! Negerts zonder humor
2 negers in een slaapzak: Twix.quote:
ik kan me wel voorstellen dat je. dat geen leuk grapje vond.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Iedereen behoort op zijn of haar manier tot een minderheid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik kan me wel voorstellen dat je. dat geen leuk grapje vond.
Laatst hoorde ik iemand zeggen dat groepen minderheden eigenlijk gezegd wordt dat ze zwak zijn. Anders hadden ze geen groep nodig en konden ze wel tegen stomme opmerkingen. Of het wel alleen af ofzo.
Ja maar die ziet er cute uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:30 schreef Ripley het volgende:
Mijn neefje is ook een halve neger. En die heeft ook geen baan.
Maar hij is ook pas 2 en heeft nog rood haar ook
partypooper.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfspot is prima, maar ik kan me ook voorstellen dat je zoiets zelf al vervelend genoeg vind.
Xonder vervelende grapjes.
Ze bedoelde dat je door op te komen voor je recht om jezelf te verdedigen, andere mensen hun vrijheid van meningsuiting afpakt
Jij hebt ook geen humor gekregen van je ouders he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfspot is prima, maar ik kan me ook voorstellen dat je zoiets zelf al vervelend genoeg vind.
Ze bedoelde dat je door op te komen voor je recht om jezelf te verdedigen, andere mensen hun vrijheid van meningsuiting afpakt
Sorry? Ik denk dat je het een beetje te zwaar oppakt hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Hoi, welkom op Fok!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat soort mensen moeten zich niet aanstellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik kan me wel voorstellen dat je. dat geen leuk grapje vond.
GMT fuckin' A.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Kreator het volgende:
Soms lees je de depressie gewoon kats onmeunig door de posts.
Het blijft R&P hè? Kras-central.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Kreator het volgende:
Soms lees je de depressie gewoon kats onmeunig door de posts.
Ik denk gewoon een Grijs muisje zonder humorquote:
Wel zelfkennis, geen zelfspotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een Grijs muisje zonder humor
Je kan niet alles hebben!quote:
Nee joh, Grijs Muisje had vandaag de kans op hele gezellige visite maar ze moest tot te laat werken.. Arme meid..quote:
Als ik op dit moment geen zelfspot had, had ik het heeeeeeeeeel zwaar op mijn werkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
Och, ik vind dat je gewoon grapjes over dit soort dingen moet kunnen maken.
Zie het probleem niet.
Kortom: Jij wilde komen neuken en zij kon niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, Grijs Muisje had vandaag de kans op hele gezellige visite maar ze moest tot te laat werken.. Arme meid..
Braaf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ohja,nog niet gedaan vandaag*krast*
Past dat nog dan? Op dat lijstje dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Kortom: Jij wilde komen neuken en zij kon niet.
He had je bijna weer eentje op je lijstje er bij kunnen zetten!
Ik had het er laatst nog over met jofonokokujnoorinoko-weet ik hoe hij heet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik op dit moment geen zelfspot had, had ik het heeeeeeeeeel zwaar op mijn werk
Op de "hij wilde komen neuken maar ze wou niet" lijst?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmmm, heb je wel een punt jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus het is nog een frigide kier ook!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Is er niets wat iemand kan zeggen wat je zou kwetsen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry? Ik denk dat je het een beetje te zwaar oppakt hoor.
Ik trek gewoon lekker mijn bek open over iedereen en iedereen mag dat ook tegen mij doen.
Het werkt ook omgekeerd, als je er heel erg op gaat happen en het je aantrekt wordt het alleen maar erger, je hebt er alleen jezelf maar mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog over met jofonokokujnoorinoko-weet ik hoe hij heet.
Hij trekt het zich onwijs aan als mensen geintjes maken over zijn lengte, terwijl ik van huis uit juist heb meegekregen om daar gewoon zelf nog veel meer geintjes over te maken en erom te kunnen lachen.
Zelfspot.
Dat kan ook nog! Hmm..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op de "hij wilde komen neuken maar ze wou niet" lijst?
Jij 1 harde. En zij geen 2 punten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, heb je wel een punt ja
Ik ben mensen gewoon voor als ze een kutopmerking over me willen maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij trekt het zich onwijs aan als mensen geintjes maken over zijn lengte, terwijl ik van huis uit juist heb meegekregen om daar gewoon zelf nog veel meer geintjes over te maken en erom te kunnen lachen.
Zelfspot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zou er nou ooit iets naars overquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben mensen gewoon voor als ze een kutopmerking over me willen maken.
Hmm... Nu snap ik wel dat ze humorloos isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus het is nog een frigide kier ook!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
Kortom: Jij wilde komen neuken en zij kon wilde niet.
Behalve dat ze eigenlijk heel niet zoveel tiet heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie zou er nou ooit iets naars overjou
willen zeggen?
Dat kan ook, maar ik ga dan ook niet met mensen om die een geintje op zijn tijd niet kunnen waarderen. En mij raak je niet als je gewoon een goeie grap maakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Is er niets wat iemand kan zeggen wat je zou kwetsen?
Dat is toch per persoon anders?
Ik vond dat je soms best mag uitkijken wat je zegt en rekening houden dat je bepaalde dingen niet zegt. En dat is niet speciaal voor Jou of voor wie dan ook maar gewoon. Soms is tact best goed.
Ik vond verder ook dat mensen zich te snel aangevallen voelen soms, maar soms mag je toch ook best toegeven of begrip opbrengen dat niet iedereen hetzelfde kan hebben?
Die maakte Wipley al!!!!!quote:
Nee dat is die andere toch?? Uhm... Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Behalve dat ze eigenlijk heel niet zoveel tiet heeft
Ik heb tiet zat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Behalve dat ze eigenlijk heel niet zoveel tiet heeft
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik ga dan ook niet met mensen om die een geintje op zijn tijd niet kunnen waarderen. En mij raak je niet als je gewoon een goeie grap maakt.
ja, nu ben ik ook hard aan het denken.. Naar mijn weten zijn de Singles vrouwen redelijk tot goed bedeeld qua voorgevel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat is die andere toch?? Uhm... Hoe heet ze?
Het ligt er wel aan wie wat zegtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik ga dan ook niet met mensen om die een geintje op zijn tijd niet kunnen waarderen. En mij raak je niet als je gewoon een goeie grap maakt.
Inderdaad, hoe meer grappen je er zelf over maakt, hoe minder leuk anderen het vinden. Het meer je laat merken hoe erg je hebt vindt, het leuker het wordt grappen te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
Zelfspot.
Als ik al die wijven hier moet geloven heb ik de kleinste tieten van allemaal.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, nu ben ik ook hard aan het denken.. Naar mijn weten zijn de Singles vrouwen redelijk tot goed bedeeld qua voorgevel.
Je moet het allemaal een beetje kunnen relativeren en een beetje zelfspot hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die mij amper kent, zal nooit een grap kunnen maken die me echt raakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan wie wat zegtDe één kan veel meer maken dan de ander.
Shit van de week een discussie overquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, nu ben ik ook hard aan het denken.. Naar mijn weten zijn de Singles vrouwen redelijk tot goed bedeeld qua voorgevel.
Ik heb dus een vriendin die een tijdje een bui had en de ene kutopmerking na de ander had. Die dan grappig bedoeld was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die mij amper kent, zal nooit een grap kunnen maken die me echt raakt.
En goeie vrienden doen dat niet.
Zou het vooral heel vreemd vinden als jij de grootste van ze allemaal zou hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik al die wijven hier moet geloven heb ik de kleinste tieten van allemaal.
Ik zit momenteel aan de Equote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neuh een kloon.. Maar van wie weet ik OOK al niet meerquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit momenteel aan de E
[..]
Neuh een kloon.. Maar van wie weet ik OOK al niet meer
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit momenteel aan de E
[..]
Neuh een kloon.. Maar van wie weet ik OOK al niet meer
Als je kast vol ligt met C dan is het best klotequote:
Jooffunnndinges zei dat het met Yuki d'r tieten wel goed zat. Yuki vindt hem blijkbaar een creep, want de opmerking werd niet gewaardeerd. De conclusie; van mooie mannen wordt zo'n opmerking wel geaccepteerd. Ergo: Yuki is oppervlakkig. (HAAR WOORDEN!)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef Tally het volgende:
Shit van de week een discussie overIemand zei dat het wel goed was en toen ging ze helemaal uit dr dak
Men men men die zwangerschapsdementie
Ook de kleinste kont denk ik, dus dat brengt elkaar weer prima in balansquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
we zijn te blondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nooitNet zoals Foksetjes.
En een ava die erop lijkt alsof het een foto is van jij die je tieten bij elkaar drukt vraagt daar ook niet een beetje om? Die Yuki toch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jooffunnndinges zei dat het met Yuki d'r tieten wel goed zat. Yuki vindt hem blijkbaar een creep, want de opmerking werd niet gewaardeerd. De conclusie; van mooie mannen wordt zo'n opmerking wel geaccepteerd. Ergo: Yuki is oppervlakkig. (HAAR WOORDEN!)
Slappe tieten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef Tally het volgende:
Als je kast vol ligt met C dan is het best kloteEn ik weet niet wat ik er aan over houd
mijn vriendin kan geen kinderen krijgen nadat ze misbruikt is en daar een bsarmoederinfectie ofzo aan over had gehouden en haar baarmoeder weggehaald is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
70B. Hoewel ik me toch wel afvraag of ik niet naar de C moet. Want die cups passen niet echt perfect, maar ik heb het op laten meten een paar maanden terug.quote:
Wat een gezeik. Net of een complimentje van een man die je niet aantrekkelijk vindt niet aardig bedoeld is of ontvangen kan wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jooffunnndinges zei dat het met Yuki d'r tieten wel goed zat. Yuki vindt hem blijkbaar een creep, want de opmerking werd niet gewaardeerd. De conclusie; van mooie mannen wordt zo'n opmerking wel geaccepteerd. Ergo: Yuki is oppervlakkig. (HAAR WOORDEN!)
Ja, de discussie daarna was wie met de tieten-ava was begonnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef Kluts het volgende:
En een ava die erop lijkt alsof het een foto is van jij die je tieten bij elkaar drukt vraagt daar ook niet een beetje om? Die Yuki toch.
DAT WAS UM!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zekerquote:
Ja, en zo is er van iedereen wel een voorbeeld te noemen. Zoals ik al zei, als je geen sociaal gehandicapte vrienden hebt, dan maken die dat soort grappen ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
mijn vriendin kan geen kinderen krijgen nadat ze misbruikt is en daar een bsarmoederinfectie ofzo aan over had gehouden en haar baarmoeder weggehaald is.
Nu heeft ze een zwager die het leuk vindt om de grap te maken dat haar vriend geluk heeft omdat ze niet ingesteld wordt...
Zij vind dat niet zo grappig.
Wat riley zei, als je weet dat iemand een zwakke plek heeft, kun je die grappen misschien beter voor je houden.
Het lijkt me dat je dat zelf het beste kunt beoordelen. Zeg ik, terwijl ik er ook pas geleden pas achter kwam dat het niet kloptequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
70B. Hoewel ik me toch wel afvraag of ik niet naar de C moet. Want die cups passen niet echt perfect, maar ik heb het op laten meten een paar maanden terug.
Dat zal me aan mn kont roesten, vooral vol blijven houden! Die dingen zijn het leukste aan heel Singlesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, de discussie daarna was wie met de tieten-ava was begonnen
Beetje arrogant vind ik het.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Net of een complimentje van een man die je niet aantrekkelijk vindt niet aardig bedoeld is of ontvangen kan worden
Je en de discussie die erop volgde was heel vervelend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Net of een complimentje van een man die je niet aantrekkelijk vindt niet aardig bedoeld is of ontvangen kan worden
Nou ja, bij Barbusse of Peu zou Yuki 'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef Ripley het volgende:
Juist dan moet je het doen. Daar leren ze van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
als je weet dat iemand een zwakke plek heeft, kun je die grappen misschien beter voor je houden.
Viel wel mee toch? heb een stukje teruggelezen maar het was de moeite niet waardquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je en de discussie die erop volgde was heel vervelend.
Ik had vroeger altijd de verkeerde behamaat aan. (3 jaar met A gelopen toen ik B had.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je dat zelf het beste kunt beoordelen. Zeg ik, terwijl ik er ook pas geleden pas achter kwam dat het niet klopte
Ik denk dat Yuki in het algemeen niet mag klagen dat er überhaupt iemand kijkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ja, bij Barbusse of Peu zou Yuki '![]()
![]()
' doen maar bij JK was het meer van "Ieeelllll, hij heeft naar mijn tieten gekeken". Dat idee.
Ja, want er zijn kerels die niet naar je tieten kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, bij Barbusse of Peu zou Yuki '![]()
![]()
' doen maar bij JK was het meer van "Ieeelllll, hij heeft naar mijn tieten gekeken". Dat idee.
Zoals bij de meeste discussies hier tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? heb een stukje teruggelezen maar het was de moeite niet waard
Dat viel best mee hoor. Ik kan me voorstellen dat zij het vervelend vondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je en de discussie die erop volgde was heel vervelend.
Nee, maar hij duurde zo lang, om niksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? heb een stukje teruggelezen maar het was de moeite niet waard
25 kilo, dat is best knap.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd de verkeerde behamaat aan. (3 jaar met A gelopen toen ik B had.)
Daarna werd ik vadsig en had ik 85C, op een gegeven moment zelfs D. En toen viel ik 25 kilo af.
En toen wist ik het helemaal niet meer en heb ik het dus op laten meten. Maar voor mijn gevoel zijn die cups niet groot genoeg.
Zelfs daar heb ik de afgelopen 2 maanden zelf nog de meeste grappen over gemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
En een negergrap was niet mijn punt, het ging om het zonder werk zitten waarvan ik me kan voorstellen dat je dat al erg genoeg vindt zonder grapjes.
Misschien had ik erbij moeten zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zoals bij de meeste discussies hier toch
Volgens mij bedoelde hij het zelfs niet eens als compliment maar meer dat ze voor HEM genoeg had zeg maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, want er zijn kerels die niet naar je tieten kijken
Wat een mutserig gedoe. Wees blij dat ze gewaardeerd worden. Hij zat er toch niet aan of kotste er niet over heen?
Ik heb dus blijkbaar jarenlang de verkeerde maat gehad. Tot ik eens voor de grap een maat groter ging passen en idd, dat zit beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd de verkeerde behamaat aan. (3 jaar met A gelopen toen ik B had.)
Daarna werd ik vadsig en had ik 85C, op een gegeven moment zelfs D. En toen viel ik 25 kilo af.
En toen wist ik het helemaal niet meer en heb ik het dus op laten meten. Maar voor mijn gevoel zijn die cups niet groot genoeg.
Gewoon niet meer teveel zuipen en te vet vreten. Kwestie van zelfdiscipline en nadenken over wat je nou eigenlijk voor meuk eet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
25 kilo, dat is best knap.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Andere levensstijl aangemeten?
Voor die kleine handjes is het al snel genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het zelfs niet eens als compliment maar meer dat ze voor HEM genoeg had zeg maar
Ik ben slank, maar geen 40 kilo.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef Kreator het volgende:
Ik zou MissB nog wel een keer doen denk ik. Gewoon om het af te leren.
+1.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt, ik heb de schurft aan mensen zonder humor, relativeringsvermogen en die zwaar op de hand zijn.
En sommige mannen houden nu eenmaal van vrouwen die op een strijkplank lijken Yuppiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor die kleine handjes is het al snel genoeg natuurlijk.
Vergeef Yuki. Ze is gewoon een beetje dom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Kluts het volgende:
En sowieso, Yuki snapt gewoon niet dat ALLE mannen naar tieten kijken. Ook de busschauffeur, de vakkenvuller bij de AH en de collega's bij het callcentre. Boeit het.
En bedankt! Ik vind jou ook leuk, MOEDER.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
En sommige mannen houden nu eenmaal van vrouwen die op een strijkplank lijken Yuppie
Ik moest hard op lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
En bedankt! Ik vind jou ook leuk, MOEDER.
Ik ben zo ontzettend grappig Tal, dat is onvoorstelbaar.quote:
Dat vind Grijsmuisje anders nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend grappig Tal, dat is onvoorstelbaar.
Die heeft dan ook niet voor niks zo'n nick denk ik.quote:
Hij kan ze toch ook omdraaien?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
En sommige mannen houden nu eenmaal van vrouwen die op een strijkplank lijken Yuppie
\quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat zou die eigenlijk WEL grappig vinden? André van Duin? [ afbeelding ].
Das waar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heeft dan ook niet voor niks zo'n nick denk ik.
Ja dan lijkt het net alsof je een kerel neukt! Tenminste als ze dan ook nog kort haar hebben!quote:
Ingedeukte mannenbilletjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dan lijkt het net alsof je een kerel neukt! Tenminste als ze dan ook nog kort haar hebben!
Nou ja sommige dingen blijven wel van hem hangenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef Kreator het volgende:
Yipyip. Dat is ook zo'n user die vaak meepost, maar die eigenlijk niemand kan boeien.
Maandje of 9?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja sommige dingen blijven wel van hem hangen
Neuhquote:
Mja dat heb ik dus ook. Alleen dan niet eieren. Ik denk aan pannenkoeken maar eigenlijk "moet" ik boerenkool makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:06 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt geen zin om te koken. Ik denk dat ik maar een uitsmijter bak voor beetman en een eitje kook voor mij ofzo.
Boerenkool!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:08 schreef Tally het volgende:
[..]
NeuhAls het aan mijn vent lag dat ik niet zwanger kon raken dan was ik al zwanger geweest Krea
[..]
Mja dat heb ik dus ook. Alleen dan niet eieren. Ik denk aan pannenkoeken maar eigenlijk "moet" ik boerenkool maken
Waarom zou je uberhaubt op zn naam letten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef Kreator het volgende:
Yipyip. Dat is ook zo'n user die vaak meepost, maar die eigenlijk niemand kan boeien.
Ik vind het ook lekker. Maar geen zin in op het moment.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boerenkool!Vind ik zo lekker, beetman lust het niet.
Het ging over strijken!quote:
Hahahahhahhahahahahahhaahahahah sneaky approach. Ik denk dat ik gewoon tegen beetman zeg dat ik de hele dag geen fuck gedaan heb en eettechnisch die tendens wil voortzetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker. Maar geen zin in op het moment.
En als ik het nu op zet vind ik dat ik zo laat eet. Dus wacht ik tot manlief zich boven achter zijn pc bedenkt: Hej is het geen tijd om te eten, en dan naar beneden komt.
En ik quasi geschrokken zeg: Shit is het al zo laat? Die boerenkool gaat echt niet meer.
Ofzo
O ja. De planken!quote:
Mja ik ben wel heel druk geweest. En dat kan ik hem ook zeggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahahahhahhahahahahahhaahahahah sneaky approach. Ik denk dat ik gewoon tegen beetman zeg dat ik de hele dag geen fuck gedaan heb en eettechnisch die tendens wil voortzetten.
Carpaccioquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:11 schreef Nouk84 het volgende:
Carpaccio en salade met zalm hierRare combi, maar ach, anders moet ik boodschappen doen
Maar pannenkoeken bakken kost alleen iets meer tijd dan boerenkool. Tenzij je de aardappels zelf schilt, want daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef Tally het volgende:
Ik vind het ook lekker. Maar geen zin in op het moment.
En als ik het nu op zet vind ik dat ik zo laat eet. Dus wacht ik tot manlief zich boven achter zijn pc bedenkt: Hej is het geen tijd om te eten, en dan naar beneden komt.
En ik quasi geschrokken zeg: Shit is het al zo laat? Die boerenkool gaat echt niet meer.
Ofzo
Mja wij hier dus wel. Het schillen dus. Bij pannenkoeken moet je bij blijven en bij de boerenkool niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar pannenkoeken bakken kost alleen iets meer tijd dan boerenkool. Tenzij je de aardappels zelf schilt, want daar begin ik niet aan
Parasietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:12 schreef Tally het volgende:
CarpaccioOok 1 van de dingen die ik eet als ik van de parasiet af ben!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:13 schreef Ripley het volgende:
Zeg je toch gewoon dat je baby trek heeft in pannekoeken
Carpaccioquote:
een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Carpaccio
Gerookte zalm
Brie
Sushi
BIERRRRRRRRR
Whiskey!
Dat soort dingen. Allemaal
Duh!!!!! Daar hoef je geen expert voor te zijn hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef Kreator het volgende:
altijd wel geweten dat moeders in spe de bebie gebruiken.
Porno uitzetten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Strijkplanken?
Ik zie toch echt tieten hoor
Dat kan nietquote:
Bier. Dat is nou sociaal van jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wens uwer allen nog een fijne avond, smakelijk, neuk ze (voor Beet en Kluts), rukze (Krea) en bier (de rest)
ware liefdequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Tally het volgende:
Hubbie komt zelf met het pannenkoekenidee![]()
Bierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wens uwer allen nog een fijne avond, smakelijk, neuk ze (voor Beet en Kluts), rukze (Krea) en bier (de rest)
Awwwwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
Hond van m'n ouders heeft vanmorgen een insult gehad
Niet echt... Hij is nog maar 6,5 volgens mij.quote:
Jup! And lots of it!quote:
vast nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M-M! heb jij verstand van taalgebruik in contracten wb schulden enzo?
Er zijn een paar dingetjes in het Engels waarbij ik niet begrijp wat er nou bedoeld wordtquote:
Ik heb hem ook heel erg geprezen voor zijn onwijs goede ideetjesquote:
Date?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj, volgende week vrijdag uit eten en ik zit nu al te neuzen wat ik wil, alles is zo lekker
Koud is het zeker, net even buiten maar brrrquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sedannetje
Ik ga eens douchen, ben door en door koud
quote:
Ik zaterdag! En ik heb er zin aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj, volgende week vrijdag uit eten en ik zit nu al te neuzen wat ik wil, alles is zo lekker
Ja dat las ik al, maar wel allemaal leuke dingen toch!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zaterdag! En ik heb er zin aan.
Zaterdag een hele drukke dagBen benieuwd of ik het volhoud
Oke leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Beste vriendinnetje en haar vent.
quote:
Het was echt heerlijk buiten! Maar ik ben net wat te lang gebleven denk ik, toen de zon onder ging werd het rap kouderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Koud is het zeker, net even buiten maar brrr
Ja. 's Morgen rondleiding door de kraamsuites. Daarna snel naar de bioscoop (hubbie heeft net kaartjes gewonnen). En dan vrienden die komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat las ik al, maar wel allemaal leuke dingen toch!
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. 's Morgen rondleiding door de kraamsuites. Daarna snel naar de bioscoop (hubbie heeft net kaartjes gewonnen). En dan vrienden die komenHubbie weg brengen naar de stad. En dan met mijn vrienden uit eten.
![]()
En dan 's avonds lekker onderuit zakken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. 's Morgen rondleiding door de kraamsuites. Daarna snel naar de bioscoop (hubbie heeft net kaartjes gewonnen). En dan vrienden die komenHubbie weg brengen naar de stad. En dan met mijn vrienden uit eten.
![]()
En dan 's avonds lekker onderuit zakken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was echt heerlijk buiten! Maar ik ben net wat te lang gebleven denk ik, toen de zon onder ging werd het rap kouder
Wel lekker 2 uur gewandeld
Leuke dingen doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk er ook erg naar uit, gaat sowieso topavond worden. En dan ook nog dat lekkere eten
Wat een leuke weekendplannen hebben we allemaal!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke dingen doen![]()
Zondag en maandag naar een concert toe
Ja, ik sta echt versteld van mezelf. Ben gewoon gaan lopen en 2 uur later kwam ik thuis.quote:
Het weer was er idd wel naar ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik sta echt versteld van mezelf. Ben gewoon gaan lopen en 2 uur later kwam ik thuis.
En het was zulk mooi weer
Wat vervelend nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een leuke weekendplannen hebben we allemaal!
Oh damn, bedenk me net dat ik die zaterdag ook met ouders ga eten ivm trouwdag. Twee keer uit eten in 1 weekend, oj
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vervelend nu![]()
Is het wel gezellig eten met je ouders?
Dat heb ik gemerkt. Was door en door koud toen ik thuis kwam.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
T is ondertussen wel stervens koud geworden
Ohja, hete douchequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt. Was door en door koud toen ik thuis kwam.
Maar niets dat een hete doucheen een scrub
niet op kunnen lossen.
Dat eten is voor mij geen probleemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jawel hoorMaar al dat eten, gaat gewoon lastig voor me worden
Rennen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, hete doucheff snel doen voordat DWDD begint
wat een ellendequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:24 schreef Tally het volgende:
Ik twijfel er ook over of ik even lekker onder de douche ga om me te scrubben.
Probleem is alleen dat ik dat zelf niet meer kan en hubbie dus mee moet vragen
Maar die wil tv kijken
Jaquote:
Wanneer ben je uitgerekend,als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja*zucht*
Ik zit mezelf een beetje in de weg
15 aprilquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekend,als ik vragen mag?
Uiteraard, want als er iemand bekend staat om het feit dat 'ie foto's van lekkere mannen post dan ben ik het wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik zie het plaatje niet, maar ik gok... Mickey Roarke, toen ie nog lekker was
Dit jaar niet denk ikquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, want als er iemand bekend staat om het feit dat 'ie foto's van lekkere mannen post dan ben ik het wel.
Yup, maar dan met een retegeile foto van Kim Basinger in een nachthempje en met kousen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Laat mij nou, ik weet best dat hij het niet was, maar vast wel die film
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar dan met een retegeile foto van Kim Basinger in een nachthempje en met kousen.
Vast nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Hebben jullie iemand die jullie een kaartje anoniem gaat sturen met valentijnsdag?
Ik hoop het niet. En jij?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Hebben jullie iemand die jullie een kaartje anoniem gaat sturen met valentijnsdag?
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Oh zo. Balenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja! En nee niet mijn manquote:
(tunings onderdelen mee terug nemen, betaald t reisje zichzelfquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh zo. BalenMjah, denk niet dat ik vrij krijg in de zomervakantie vanwege 't werk enzo.. Maar geeft niet, dan slaan we een jaartje overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lach maar
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Maar dat gaat alleen als iemand ze ook nodig heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
(tunings onderdelen mee terug nemen, betaald t reisje zichzelf
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Van welke aanbidder(s) dan wel?quote:
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Je hebt toch gewoon recht op vakantie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, denk niet dat ik vrij krijg in de zomervakantie vanwege 't werk enzo.. Maar geeft niet, dan slaan we een jaartje over![]()
Lach maar
Staat op de planning dit jaarquote:
Wel recht op, maar er zijn wat probleempjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon recht op vakantie?
En je snapt wel waarom ik moest lachen, toch?
Als je iets goedkoop genoeg kan krijgen, werkt het ook. Ooit 20 velgen kunnen kopen voor 1000 pond. 18" Magnesium! Originele nooit gebruikte Pro-drive WTCC velgen. Dat laat ik niet liggen, kostte me ruim een jaar om ze te verkopen, wel 5x 1000 euro voor gevangenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat gaat alleen als iemand ze ook nodig heeft
Dat zeg ik nietquote:
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Vertrouw je me niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:02 schreef Tally het volgende:
Dat zeg ik niet
Maar verwacht er minstens 1
Dan heeft je baas dat wel slecht geregeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel recht op, maar er zijn wat probleempjes![]()
We missen 3 chauffeurs, hun contract is niet verlengd, plus dat er al 2 of 3 vrij hebben in de zomervakantie, waarvan eentje een hele maand![]()
En ik snap 't wel, ik ga er vanuit dat je een iets betere bui hebt vandaag enzo dus?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Tally het volgende:
Het blijft trouwens een vreemd gezicht als je je buik zo heen en weer ziet gaan zonder dat je beweegt zelf of iets doet
Wel hoor maar iets met eigen ruiten ingooien enzoquote:
Doet me denken aan een Stephen King boek, ben de titel kwijt maar het had met een Mr Grey te makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Tally het volgende:
Het blijft trouwens een vreemd gezicht als je je buik zo heen en weer ziet gaan zonder dat je beweegt zelf of iets doet
Ja, maar dat geld heb ik ook niet aan een boom zitten om zulke acties uit te voeren helaasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je iets goedkoop genoeg kan krijgen, werkt het ook. Ooit 20 velgen kunnen kopen voor 1000 pond. 18" Magnesium! Originele nooit gebruikte Pro-drive WTCC velgen. Dat laat ik niet liggen, kostte me ruim een jaar om ze te verkopen, wel 5x 1000 euro voor gevangen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Tally het volgende:
Ach ik kan ook niet vrij nemen in juli en augustus vanwege de vakantie. Juist vanwege de vakantie. Dat ik dat niet leuk vind.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel recht op, maar er zijn wat probleempjes![]()
We missen 3 chauffeurs, hun contract is niet verlengd, plus dat er al 2 of 3 vrij hebben in de zomervakantie, waarvan eentje een hele maand![]()
En ik snap 't wel, ik ga er vanuit dat je een iets betere bui hebt vandaag enzo dus?
Dan gooi je via PM je ruiten in. Dan ziet hij/zij het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Tally het volgende:
Wel hoor maar iets met eigen ruiten ingooien enzo
Niet zozeer je slechte humor, maar je algehele postgedrag enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heeft je baas dat wel slecht geregeld
Je mag ook wel een beetje voor jezelf opkomen in dezen he...
En ik voel me vandaag idd wat beterIs meteen te merken aan mijn slechte humor
Ik had een set al verkocht voordat ik ze ging halen, dat scheelde, net als een aantal onderdelen die ik nog moest meenemen. Dus dat viel wel mee. Overigens waren de reiskosten nog geen 500 euro, incl brandstof, overtocht, 1 overnachting, wat eten, etc. Voorwaarde is wel dat je lpg/diesel rijdt (overigens is LPG overal te krijgen en nog goedkoper daaro).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dat geld heb ik ook niet aan een boom zitten om zulke acties uit te voeren helaas
Mij doet het denken aan de film Aliensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Stephen King boek, ben de titel kwijt maar het had met een Mr Grey te maken
Mijn trip van een week heeft me rond de 600 gekost, met de auto en overtocht erbijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had een set al verkocht voordat ik ze ging halen, dat scheelde, net als een aantal onderdelen die ik nog moest meenemen. Dus dat viel wel mee. Overigens waren de reiskosten nog geen 500 euro, incl brandstof, overtocht, 1 overnachting, wat eten, etc. Voorwaarde is wel dat je lpg/diesel rijdt (overigens is LPG overal te krijgen en nog goedkoper daaro).
Ik vond het maar engquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]ik denk dat ik de eerste keer echt een lachstuip zou krijgen
Kweenie eens hoe ik dat mobiel zou moeten doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gooi je via PM je ruiten in. Dan ziet hij/zij het niet.
Iets nuttigs? Iets sociaals? Iets ontspannends? Zo veel mogelijkhedenquote:
Wij reden ziek veel he, ruim 2000km gereden in 2,5 dag en eten + overnachting moesten we ook betalen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn trip van een week heeft me rond de 600 gekost, met de auto en overtocht erbij
2 andere tripjes waren een weekendje, die waren iets goedkoper
Ik heb iets van 1500+ gereden toen in 1 weekendjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij reden ziek veel he, ruim 2000km gereden in 2,5 dag en eten + overnachting moesten we ook betalen.
Ik ook niet. Nou, dan ga ik zo maar es afwassen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Tally het volgende:
Kweenie eens hoe ik dat mobiel zou moeten doen
Alleen toen? En nu wel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb iets van 1500+ gereden toen in 1 weekendje![]()
Ik was niet goed wijs
Ik kan wel antwoordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nou, dan ga ik zo maar es afwassen.Eerst nog even moed verzamelen.
Ben je toch nog wat kwijtgeraakt door de sportschool, al is het geen lichaamsgewicht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Ik kan mijn sportschoolovereenkomst niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |