Jij hebt ook geen humor gekregen van je ouders he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfspot is prima, maar ik kan me ook voorstellen dat je zoiets zelf al vervelend genoeg vind.
Xonder vervelende grapjes.
Ze bedoelde dat je door op te komen voor je recht om jezelf te verdedigen, andere mensen hun vrijheid van meningsuiting afpakt
Sorry? Ik denk dat je het een beetje te zwaar oppakt hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfspot is prima, maar ik kan me ook voorstellen dat je zoiets zelf al vervelend genoeg vind.
Ze bedoelde dat je door op te komen voor je recht om jezelf te verdedigen, andere mensen hun vrijheid van meningsuiting afpakt
Hoi, welkom op Fok!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat soort mensen moeten zich niet aanstellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik kan me wel voorstellen dat je. dat geen leuk grapje vond.
GMT fuckin' A.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Kreator het volgende:
Soms lees je de depressie gewoon kats onmeunig door de posts.
Het blijft R&P hè? Kras-central.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Kreator het volgende:
Soms lees je de depressie gewoon kats onmeunig door de posts.
Ik denk gewoon een Grijs muisje zonder humorquote:
Wel zelfkennis, geen zelfspotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een Grijs muisje zonder humor
Je kan niet alles hebben!quote:
Nee joh, Grijs Muisje had vandaag de kans op hele gezellige visite maar ze moest tot te laat werken.. Arme meid..quote:
Als ik op dit moment geen zelfspot had, had ik het heeeeeeeeeel zwaar op mijn werkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
Och, ik vind dat je gewoon grapjes over dit soort dingen moet kunnen maken.
Zie het probleem niet.
Kortom: Jij wilde komen neuken en zij kon niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, Grijs Muisje had vandaag de kans op hele gezellige visite maar ze moest tot te laat werken.. Arme meid..
Braaf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ohja,nog niet gedaan vandaag*krast*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |