Het zijn net kattenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Als baby's zijn ze nog best leuk
Het is zo jammer dat ze opgroeien
Als je je eraan stoort, gewoon negeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn buurvrouw is heel hard aan het huilen. Je vraagt je bijna af van wie ze aandacht wil.
Waarom is deze tt er?
Ik heb welgeteld 1 neger in mijn vriendenkring tegen wie ik doorlopend dat soort grapjes maak. En hij over Nederlanders en we lachen ons krom. Zelfspot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn nichtje en neefje zijn negerts.
Mijn vader zei laatst eens, toen hij hoorde dat mijn neefje geen baan had. "Nou, je gedraagt je prima naar je kleur hè!"![]()
Mijn neefje kon er niet om lachen...
Dat zijn de ergste! Negerts zonder humorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vader zei laatst eens, toen hij hoorde dat mijn neefje geen baan had. "Nou, je gedraagt je prima naar je kleur hè!"![]()
Zwarte humor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste! Negerts zonder humor
2 negers in een slaapzak: Twix.quote:
ik kan me wel voorstellen dat je. dat geen leuk grapje vond.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Iedereen behoort op zijn of haar manier tot een minderheid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik kan me wel voorstellen dat je. dat geen leuk grapje vond.
Laatst hoorde ik iemand zeggen dat groepen minderheden eigenlijk gezegd wordt dat ze zwak zijn. Anders hadden ze geen groep nodig en konden ze wel tegen stomme opmerkingen. Of het wel alleen af ofzo.
Ja maar die ziet er cute uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:30 schreef Ripley het volgende:
Mijn neefje is ook een halve neger. En die heeft ook geen baan.
Maar hij is ook pas 2 en heeft nog rood haar ook
partypooper.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfspot is prima, maar ik kan me ook voorstellen dat je zoiets zelf al vervelend genoeg vind.
Xonder vervelende grapjes.
Ze bedoelde dat je door op te komen voor je recht om jezelf te verdedigen, andere mensen hun vrijheid van meningsuiting afpakt
Jij hebt ook geen humor gekregen van je ouders he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfspot is prima, maar ik kan me ook voorstellen dat je zoiets zelf al vervelend genoeg vind.
Ze bedoelde dat je door op te komen voor je recht om jezelf te verdedigen, andere mensen hun vrijheid van meningsuiting afpakt
Sorry? Ik denk dat je het een beetje te zwaar oppakt hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Hoi, welkom op Fok!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat soort mensen moeten zich niet aanstellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik kan me wel voorstellen dat je. dat geen leuk grapje vond.
GMT fuckin' A.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Kreator het volgende:
Soms lees je de depressie gewoon kats onmeunig door de posts.
Het blijft R&P hè? Kras-central.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Kreator het volgende:
Soms lees je de depressie gewoon kats onmeunig door de posts.
Ik denk gewoon een Grijs muisje zonder humorquote:
Wel zelfkennis, geen zelfspotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een Grijs muisje zonder humor
Je kan niet alles hebben!quote:
Nee joh, Grijs Muisje had vandaag de kans op hele gezellige visite maar ze moest tot te laat werken.. Arme meid..quote:
Als ik op dit moment geen zelfspot had, had ik het heeeeeeeeeel zwaar op mijn werkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
Och, ik vind dat je gewoon grapjes over dit soort dingen moet kunnen maken.
Zie het probleem niet.
Kortom: Jij wilde komen neuken en zij kon niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, Grijs Muisje had vandaag de kans op hele gezellige visite maar ze moest tot te laat werken.. Arme meid..
Braaf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ohja,nog niet gedaan vandaag*krast*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |