Het zijn net kattenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Als baby's zijn ze nog best leuk
Het is zo jammer dat ze opgroeien
Als je je eraan stoort, gewoon negeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn buurvrouw is heel hard aan het huilen. Je vraagt je bijna af van wie ze aandacht wil.
Waarom is deze tt er?
Ik heb welgeteld 1 neger in mijn vriendenkring tegen wie ik doorlopend dat soort grapjes maak. En hij over Nederlanders en we lachen ons krom. Zelfspot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn nichtje en neefje zijn negerts.
Mijn vader zei laatst eens, toen hij hoorde dat mijn neefje geen baan had. "Nou, je gedraagt je prima naar je kleur hè!"![]()
Mijn neefje kon er niet om lachen...
Dat zijn de ergste! Negerts zonder humorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vader zei laatst eens, toen hij hoorde dat mijn neefje geen baan had. "Nou, je gedraagt je prima naar je kleur hè!"![]()
Zwarte humor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste! Negerts zonder humor
2 negers in een slaapzak: Twix.quote:
ik kan me wel voorstellen dat je. dat geen leuk grapje vond.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Iedereen behoort op zijn of haar manier tot een minderheid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik kan me wel voorstellen dat je. dat geen leuk grapje vond.
Laatst hoorde ik iemand zeggen dat groepen minderheden eigenlijk gezegd wordt dat ze zwak zijn. Anders hadden ze geen groep nodig en konden ze wel tegen stomme opmerkingen. Of het wel alleen af ofzo.
Ja maar die ziet er cute uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:30 schreef Ripley het volgende:
Mijn neefje is ook een halve neger. En die heeft ook geen baan.
Maar hij is ook pas 2 en heeft nog rood haar ook
partypooper.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfspot is prima, maar ik kan me ook voorstellen dat je zoiets zelf al vervelend genoeg vind.
Xonder vervelende grapjes.
Ze bedoelde dat je door op te komen voor je recht om jezelf te verdedigen, andere mensen hun vrijheid van meningsuiting afpakt
Jij hebt ook geen humor gekregen van je ouders he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfspot is prima, maar ik kan me ook voorstellen dat je zoiets zelf al vervelend genoeg vind.
Ze bedoelde dat je door op te komen voor je recht om jezelf te verdedigen, andere mensen hun vrijheid van meningsuiting afpakt
Sorry? Ik denk dat je het een beetje te zwaar oppakt hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Hoi, welkom op Fok!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat soort mensen moeten zich niet aanstellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik kan me wel voorstellen dat je. dat geen leuk grapje vond.
GMT fuckin' A.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Kreator het volgende:
Soms lees je de depressie gewoon kats onmeunig door de posts.
Het blijft R&P hè? Kras-central.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Kreator het volgende:
Soms lees je de depressie gewoon kats onmeunig door de posts.
Ik denk gewoon een Grijs muisje zonder humorquote:
Wel zelfkennis, geen zelfspotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een Grijs muisje zonder humor
Je kan niet alles hebben!quote:
Nee joh, Grijs Muisje had vandaag de kans op hele gezellige visite maar ze moest tot te laat werken.. Arme meid..quote:
Als ik op dit moment geen zelfspot had, had ik het heeeeeeeeeel zwaar op mijn werkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
Och, ik vind dat je gewoon grapjes over dit soort dingen moet kunnen maken.
Zie het probleem niet.
Kortom: Jij wilde komen neuken en zij kon niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, Grijs Muisje had vandaag de kans op hele gezellige visite maar ze moest tot te laat werken.. Arme meid..
Braaf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ohja,nog niet gedaan vandaag*krast*
Past dat nog dan? Op dat lijstje dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Kortom: Jij wilde komen neuken en zij kon niet.
He had je bijna weer eentje op je lijstje er bij kunnen zetten!
Ik had het er laatst nog over met jofonokokujnoorinoko-weet ik hoe hij heet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik op dit moment geen zelfspot had, had ik het heeeeeeeeeel zwaar op mijn werk
Op de "hij wilde komen neuken maar ze wou niet" lijst?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmmm, heb je wel een punt jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus het is nog een frigide kier ook!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Is er niets wat iemand kan zeggen wat je zou kwetsen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry? Ik denk dat je het een beetje te zwaar oppakt hoor.
Ik trek gewoon lekker mijn bek open over iedereen en iedereen mag dat ook tegen mij doen.
Het werkt ook omgekeerd, als je er heel erg op gaat happen en het je aantrekt wordt het alleen maar erger, je hebt er alleen jezelf maar mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog over met jofonokokujnoorinoko-weet ik hoe hij heet.
Hij trekt het zich onwijs aan als mensen geintjes maken over zijn lengte, terwijl ik van huis uit juist heb meegekregen om daar gewoon zelf nog veel meer geintjes over te maken en erom te kunnen lachen.
Zelfspot.
Dat kan ook nog! Hmm..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op de "hij wilde komen neuken maar ze wou niet" lijst?
Jij 1 harde. En zij geen 2 punten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, heb je wel een punt ja
Ik ben mensen gewoon voor als ze een kutopmerking over me willen maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij trekt het zich onwijs aan als mensen geintjes maken over zijn lengte, terwijl ik van huis uit juist heb meegekregen om daar gewoon zelf nog veel meer geintjes over te maken en erom te kunnen lachen.
Zelfspot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zou er nou ooit iets naars overquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben mensen gewoon voor als ze een kutopmerking over me willen maken.
Hmm... Nu snap ik wel dat ze humorloos isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus het is nog een frigide kier ook!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Tally het volgende:
Kortom: Jij wilde komen neuken en zij kon wilde niet.
Behalve dat ze eigenlijk heel niet zoveel tiet heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie zou er nou ooit iets naars overjou
willen zeggen?
Dat kan ook, maar ik ga dan ook niet met mensen om die een geintje op zijn tijd niet kunnen waarderen. En mij raak je niet als je gewoon een goeie grap maakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Is er niets wat iemand kan zeggen wat je zou kwetsen?
Dat is toch per persoon anders?
Ik vond dat je soms best mag uitkijken wat je zegt en rekening houden dat je bepaalde dingen niet zegt. En dat is niet speciaal voor Jou of voor wie dan ook maar gewoon. Soms is tact best goed.
Ik vond verder ook dat mensen zich te snel aangevallen voelen soms, maar soms mag je toch ook best toegeven of begrip opbrengen dat niet iedereen hetzelfde kan hebben?
Die maakte Wipley al!!!!!quote:
Nee dat is die andere toch?? Uhm... Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Behalve dat ze eigenlijk heel niet zoveel tiet heeft
Ik heb tiet zat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Behalve dat ze eigenlijk heel niet zoveel tiet heeft
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik ga dan ook niet met mensen om die een geintje op zijn tijd niet kunnen waarderen. En mij raak je niet als je gewoon een goeie grap maakt.
ja, nu ben ik ook hard aan het denken.. Naar mijn weten zijn de Singles vrouwen redelijk tot goed bedeeld qua voorgevel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat is die andere toch?? Uhm... Hoe heet ze?
Het ligt er wel aan wie wat zegtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik ga dan ook niet met mensen om die een geintje op zijn tijd niet kunnen waarderen. En mij raak je niet als je gewoon een goeie grap maakt.
Inderdaad, hoe meer grappen je er zelf over maakt, hoe minder leuk anderen het vinden. Het meer je laat merken hoe erg je hebt vindt, het leuker het wordt grappen te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
Zelfspot.
Als ik al die wijven hier moet geloven heb ik de kleinste tieten van allemaal.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, nu ben ik ook hard aan het denken.. Naar mijn weten zijn de Singles vrouwen redelijk tot goed bedeeld qua voorgevel.
Je moet het allemaal een beetje kunnen relativeren en een beetje zelfspot hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die mij amper kent, zal nooit een grap kunnen maken die me echt raakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan wie wat zegtDe één kan veel meer maken dan de ander.
Shit van de week een discussie overquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, nu ben ik ook hard aan het denken.. Naar mijn weten zijn de Singles vrouwen redelijk tot goed bedeeld qua voorgevel.
Ik heb dus een vriendin die een tijdje een bui had en de ene kutopmerking na de ander had. Die dan grappig bedoeld was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die mij amper kent, zal nooit een grap kunnen maken die me echt raakt.
En goeie vrienden doen dat niet.
Zou het vooral heel vreemd vinden als jij de grootste van ze allemaal zou hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik al die wijven hier moet geloven heb ik de kleinste tieten van allemaal.
Ik zit momenteel aan de Equote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neuh een kloon.. Maar van wie weet ik OOK al niet meerquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit momenteel aan de E
[..]
Neuh een kloon.. Maar van wie weet ik OOK al niet meer
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit momenteel aan de E
[..]
Neuh een kloon.. Maar van wie weet ik OOK al niet meer
Als je kast vol ligt met C dan is het best klotequote:
Jooffunnndinges zei dat het met Yuki d'r tieten wel goed zat. Yuki vindt hem blijkbaar een creep, want de opmerking werd niet gewaardeerd. De conclusie; van mooie mannen wordt zo'n opmerking wel geaccepteerd. Ergo: Yuki is oppervlakkig. (HAAR WOORDEN!)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef Tally het volgende:
Shit van de week een discussie overIemand zei dat het wel goed was en toen ging ze helemaal uit dr dak
Men men men die zwangerschapsdementie
Ook de kleinste kont denk ik, dus dat brengt elkaar weer prima in balansquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
we zijn te blondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nooitNet zoals Foksetjes.
En een ava die erop lijkt alsof het een foto is van jij die je tieten bij elkaar drukt vraagt daar ook niet een beetje om? Die Yuki toch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jooffunnndinges zei dat het met Yuki d'r tieten wel goed zat. Yuki vindt hem blijkbaar een creep, want de opmerking werd niet gewaardeerd. De conclusie; van mooie mannen wordt zo'n opmerking wel geaccepteerd. Ergo: Yuki is oppervlakkig. (HAAR WOORDEN!)
Slappe tieten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef Tally het volgende:
Als je kast vol ligt met C dan is het best kloteEn ik weet niet wat ik er aan over houd
mijn vriendin kan geen kinderen krijgen nadat ze misbruikt is en daar een bsarmoederinfectie ofzo aan over had gehouden en haar baarmoeder weggehaald is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
70B. Hoewel ik me toch wel afvraag of ik niet naar de C moet. Want die cups passen niet echt perfect, maar ik heb het op laten meten een paar maanden terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |