Vast nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Hebben jullie iemand die jullie een kaartje anoniem gaat sturen met valentijnsdag?
Ik hoop het niet. En jij?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Hebben jullie iemand die jullie een kaartje anoniem gaat sturen met valentijnsdag?
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Oh zo. Balenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja! En nee niet mijn manquote:
(tunings onderdelen mee terug nemen, betaald t reisje zichzelfquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh zo. BalenMjah, denk niet dat ik vrij krijg in de zomervakantie vanwege 't werk enzo.. Maar geeft niet, dan slaan we een jaartje overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lach maar
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Maar dat gaat alleen als iemand ze ook nodig heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
(tunings onderdelen mee terug nemen, betaald t reisje zichzelf
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Van welke aanbidder(s) dan wel?quote:
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Je hebt toch gewoon recht op vakantie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, denk niet dat ik vrij krijg in de zomervakantie vanwege 't werk enzo.. Maar geeft niet, dan slaan we een jaartje over![]()
Lach maar
Staat op de planning dit jaarquote:
Wel recht op, maar er zijn wat probleempjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon recht op vakantie?
En je snapt wel waarom ik moest lachen, toch?
Als je iets goedkoop genoeg kan krijgen, werkt het ook. Ooit 20 velgen kunnen kopen voor 1000 pond. 18" Magnesium! Originele nooit gebruikte Pro-drive WTCC velgen. Dat laat ik niet liggen, kostte me ruim een jaar om ze te verkopen, wel 5x 1000 euro voor gevangenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat gaat alleen als iemand ze ook nodig heeft
Dat zeg ik nietquote:
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Vertrouw je me niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:02 schreef Tally het volgende:
Dat zeg ik niet
Maar verwacht er minstens 1
Dan heeft je baas dat wel slecht geregeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel recht op, maar er zijn wat probleempjes![]()
We missen 3 chauffeurs, hun contract is niet verlengd, plus dat er al 2 of 3 vrij hebben in de zomervakantie, waarvan eentje een hele maand![]()
En ik snap 't wel, ik ga er vanuit dat je een iets betere bui hebt vandaag enzo dus?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Tally het volgende:
Het blijft trouwens een vreemd gezicht als je je buik zo heen en weer ziet gaan zonder dat je beweegt zelf of iets doet
Wel hoor maar iets met eigen ruiten ingooien enzoquote:
Doet me denken aan een Stephen King boek, ben de titel kwijt maar het had met een Mr Grey te makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Tally het volgende:
Het blijft trouwens een vreemd gezicht als je je buik zo heen en weer ziet gaan zonder dat je beweegt zelf of iets doet
Ja, maar dat geld heb ik ook niet aan een boom zitten om zulke acties uit te voeren helaasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je iets goedkoop genoeg kan krijgen, werkt het ook. Ooit 20 velgen kunnen kopen voor 1000 pond. 18" Magnesium! Originele nooit gebruikte Pro-drive WTCC velgen. Dat laat ik niet liggen, kostte me ruim een jaar om ze te verkopen, wel 5x 1000 euro voor gevangen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Tally het volgende:
Ach ik kan ook niet vrij nemen in juli en augustus vanwege de vakantie. Juist vanwege de vakantie. Dat ik dat niet leuk vind.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel recht op, maar er zijn wat probleempjes![]()
We missen 3 chauffeurs, hun contract is niet verlengd, plus dat er al 2 of 3 vrij hebben in de zomervakantie, waarvan eentje een hele maand![]()
En ik snap 't wel, ik ga er vanuit dat je een iets betere bui hebt vandaag enzo dus?
Dan gooi je via PM je ruiten in. Dan ziet hij/zij het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Tally het volgende:
Wel hoor maar iets met eigen ruiten ingooien enzo
Niet zozeer je slechte humor, maar je algehele postgedrag enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heeft je baas dat wel slecht geregeld
Je mag ook wel een beetje voor jezelf opkomen in dezen he...
En ik voel me vandaag idd wat beterIs meteen te merken aan mijn slechte humor
Ik had een set al verkocht voordat ik ze ging halen, dat scheelde, net als een aantal onderdelen die ik nog moest meenemen. Dus dat viel wel mee. Overigens waren de reiskosten nog geen 500 euro, incl brandstof, overtocht, 1 overnachting, wat eten, etc. Voorwaarde is wel dat je lpg/diesel rijdt (overigens is LPG overal te krijgen en nog goedkoper daaro).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dat geld heb ik ook niet aan een boom zitten om zulke acties uit te voeren helaas
Mij doet het denken aan de film Aliensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Stephen King boek, ben de titel kwijt maar het had met een Mr Grey te maken
Mijn trip van een week heeft me rond de 600 gekost, met de auto en overtocht erbijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had een set al verkocht voordat ik ze ging halen, dat scheelde, net als een aantal onderdelen die ik nog moest meenemen. Dus dat viel wel mee. Overigens waren de reiskosten nog geen 500 euro, incl brandstof, overtocht, 1 overnachting, wat eten, etc. Voorwaarde is wel dat je lpg/diesel rijdt (overigens is LPG overal te krijgen en nog goedkoper daaro).
Ik vond het maar engquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]ik denk dat ik de eerste keer echt een lachstuip zou krijgen
Kweenie eens hoe ik dat mobiel zou moeten doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gooi je via PM je ruiten in. Dan ziet hij/zij het niet.
Iets nuttigs? Iets sociaals? Iets ontspannends? Zo veel mogelijkhedenquote:
Wij reden ziek veel he, ruim 2000km gereden in 2,5 dag en eten + overnachting moesten we ook betalen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn trip van een week heeft me rond de 600 gekost, met de auto en overtocht erbij
2 andere tripjes waren een weekendje, die waren iets goedkoper
Ik heb iets van 1500+ gereden toen in 1 weekendjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij reden ziek veel he, ruim 2000km gereden in 2,5 dag en eten + overnachting moesten we ook betalen.
Ik ook niet. Nou, dan ga ik zo maar es afwassen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Tally het volgende:
Kweenie eens hoe ik dat mobiel zou moeten doen
Alleen toen? En nu wel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb iets van 1500+ gereden toen in 1 weekendje![]()
Ik was niet goed wijs
Ik kan wel antwoordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nou, dan ga ik zo maar es afwassen.Eerst nog even moed verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |