Vast nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Hebben jullie iemand die jullie een kaartje anoniem gaat sturen met valentijnsdag?
Ik hoop het niet. En jij?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Hebben jullie iemand die jullie een kaartje anoniem gaat sturen met valentijnsdag?
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Oh zo. Balenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja! En nee niet mijn manquote:
(tunings onderdelen mee terug nemen, betaald t reisje zichzelfquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh zo. BalenMjah, denk niet dat ik vrij krijg in de zomervakantie vanwege 't werk enzo.. Maar geeft niet, dan slaan we een jaartje overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lach maar
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Maar dat gaat alleen als iemand ze ook nodig heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
(tunings onderdelen mee terug nemen, betaald t reisje zichzelf
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Van welke aanbidder(s) dan wel?quote:
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Je hebt toch gewoon recht op vakantie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, denk niet dat ik vrij krijg in de zomervakantie vanwege 't werk enzo.. Maar geeft niet, dan slaan we een jaartje over![]()
Lach maar
Staat op de planning dit jaarquote:
Wel recht op, maar er zijn wat probleempjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon recht op vakantie?
En je snapt wel waarom ik moest lachen, toch?
Als je iets goedkoop genoeg kan krijgen, werkt het ook. Ooit 20 velgen kunnen kopen voor 1000 pond. 18" Magnesium! Originele nooit gebruikte Pro-drive WTCC velgen. Dat laat ik niet liggen, kostte me ruim een jaar om ze te verkopen, wel 5x 1000 euro voor gevangenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat gaat alleen als iemand ze ook nodig heeft
Dat zeg ik nietquote:
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
Vertrouw je me niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:02 schreef Tally het volgende:
Dat zeg ik niet
Maar verwacht er minstens 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |