vast nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M-M! heb jij verstand van taalgebruik in contracten wb schulden enzo?
Er zijn een paar dingetjes in het Engels waarbij ik niet begrijp wat er nou bedoeld wordtquote:
Ik heb hem ook heel erg geprezen voor zijn onwijs goede ideetjesquote:
Date?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj, volgende week vrijdag uit eten en ik zit nu al te neuzen wat ik wil, alles is zo lekker
Koud is het zeker, net even buiten maar brrrquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sedannetje
Ik ga eens douchen, ben door en door koud
quote:
Ik zaterdag! En ik heb er zin aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj, volgende week vrijdag uit eten en ik zit nu al te neuzen wat ik wil, alles is zo lekker
Ja dat las ik al, maar wel allemaal leuke dingen toch!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zaterdag! En ik heb er zin aan.
Zaterdag een hele drukke dagBen benieuwd of ik het volhoud
Oke leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Beste vriendinnetje en haar vent.
quote:
Het was echt heerlijk buiten! Maar ik ben net wat te lang gebleven denk ik, toen de zon onder ging werd het rap kouderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Koud is het zeker, net even buiten maar brrr
Ja. 's Morgen rondleiding door de kraamsuites. Daarna snel naar de bioscoop (hubbie heeft net kaartjes gewonnen). En dan vrienden die komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat las ik al, maar wel allemaal leuke dingen toch!
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. 's Morgen rondleiding door de kraamsuites. Daarna snel naar de bioscoop (hubbie heeft net kaartjes gewonnen). En dan vrienden die komenHubbie weg brengen naar de stad. En dan met mijn vrienden uit eten.
![]()
En dan 's avonds lekker onderuit zakken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. 's Morgen rondleiding door de kraamsuites. Daarna snel naar de bioscoop (hubbie heeft net kaartjes gewonnen). En dan vrienden die komenHubbie weg brengen naar de stad. En dan met mijn vrienden uit eten.
![]()
En dan 's avonds lekker onderuit zakken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was echt heerlijk buiten! Maar ik ben net wat te lang gebleven denk ik, toen de zon onder ging werd het rap kouder
Wel lekker 2 uur gewandeld
Leuke dingen doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk er ook erg naar uit, gaat sowieso topavond worden. En dan ook nog dat lekkere eten
Wat een leuke weekendplannen hebben we allemaal!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke dingen doen![]()
Zondag en maandag naar een concert toe
Ja, ik sta echt versteld van mezelf. Ben gewoon gaan lopen en 2 uur later kwam ik thuis.quote:
Het weer was er idd wel naar ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik sta echt versteld van mezelf. Ben gewoon gaan lopen en 2 uur later kwam ik thuis.
En het was zulk mooi weer
Wat vervelend nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een leuke weekendplannen hebben we allemaal!
Oh damn, bedenk me net dat ik die zaterdag ook met ouders ga eten ivm trouwdag. Twee keer uit eten in 1 weekend, oj
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vervelend nu![]()
Is het wel gezellig eten met je ouders?
Dat heb ik gemerkt. Was door en door koud toen ik thuis kwam.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
T is ondertussen wel stervens koud geworden
Ohja, hete douchequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt. Was door en door koud toen ik thuis kwam.
Maar niets dat een hete doucheen een scrub
niet op kunnen lossen.
Dat eten is voor mij geen probleemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jawel hoorMaar al dat eten, gaat gewoon lastig voor me worden
Rennen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, hete doucheff snel doen voordat DWDD begint
wat een ellendequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:24 schreef Tally het volgende:
Ik twijfel er ook over of ik even lekker onder de douche ga om me te scrubben.
Probleem is alleen dat ik dat zelf niet meer kan en hubbie dus mee moet vragen
Maar die wil tv kijken
Jaquote:
Wanneer ben je uitgerekend,als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja*zucht*
Ik zit mezelf een beetje in de weg
15 aprilquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekend,als ik vragen mag?
Uiteraard, want als er iemand bekend staat om het feit dat 'ie foto's van lekkere mannen post dan ben ik het wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik zie het plaatje niet, maar ik gok... Mickey Roarke, toen ie nog lekker was
Dit jaar niet denk ikquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, want als er iemand bekend staat om het feit dat 'ie foto's van lekkere mannen post dan ben ik het wel.
Yup, maar dan met een retegeile foto van Kim Basinger in een nachthempje en met kousen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Laat mij nou, ik weet best dat hij het niet was, maar vast wel die film
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar dan met een retegeile foto van Kim Basinger in een nachthempje en met kousen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |