Wat een gezeik. Net of een complimentje van een man die je niet aantrekkelijk vindt niet aardig bedoeld is of ontvangen kan wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jooffunnndinges zei dat het met Yuki d'r tieten wel goed zat. Yuki vindt hem blijkbaar een creep, want de opmerking werd niet gewaardeerd. De conclusie; van mooie mannen wordt zo'n opmerking wel geaccepteerd. Ergo: Yuki is oppervlakkig. (HAAR WOORDEN!)
Ja, de discussie daarna was wie met de tieten-ava was begonnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef Kluts het volgende:
En een ava die erop lijkt alsof het een foto is van jij die je tieten bij elkaar drukt vraagt daar ook niet een beetje om? Die Yuki toch.
DAT WAS UM!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jooffunnndinges zei dat het met Yuki d'r tieten wel goed zat. Yuki vindt hem blijkbaar een creep, want de opmerking werd niet gewaardeerd. De conclusie; van mooie mannen wordt zo'n opmerking wel geaccepteerd. Ergo: Yuki is oppervlakkig. (HAAR WOORDEN!)
Dat zekerquote:
Ja, en zo is er van iedereen wel een voorbeeld te noemen. Zoals ik al zei, als je geen sociaal gehandicapte vrienden hebt, dan maken die dat soort grappen ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
mijn vriendin kan geen kinderen krijgen nadat ze misbruikt is en daar een bsarmoederinfectie ofzo aan over had gehouden en haar baarmoeder weggehaald is.
Nu heeft ze een zwager die het leuk vindt om de grap te maken dat haar vriend geluk heeft omdat ze niet ingesteld wordt...
Zij vind dat niet zo grappig.
Wat riley zei, als je weet dat iemand een zwakke plek heeft, kun je die grappen misschien beter voor je houden.
Het lijkt me dat je dat zelf het beste kunt beoordelen. Zeg ik, terwijl ik er ook pas geleden pas achter kwam dat het niet kloptequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
70B. Hoewel ik me toch wel afvraag of ik niet naar de C moet. Want die cups passen niet echt perfect, maar ik heb het op laten meten een paar maanden terug.
Dat zal me aan mn kont roesten, vooral vol blijven houden! Die dingen zijn het leukste aan heel Singlesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, de discussie daarna was wie met de tieten-ava was begonnen
Beetje arrogant vind ik het.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Net of een complimentje van een man die je niet aantrekkelijk vindt niet aardig bedoeld is of ontvangen kan worden
Je en de discussie die erop volgde was heel vervelend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Net of een complimentje van een man die je niet aantrekkelijk vindt niet aardig bedoeld is of ontvangen kan worden
Nou ja, bij Barbusse of Peu zou Yuki 'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef Ripley het volgende:
Juist dan moet je het doen. Daar leren ze van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
als je weet dat iemand een zwakke plek heeft, kun je die grappen misschien beter voor je houden.
Viel wel mee toch? heb een stukje teruggelezen maar het was de moeite niet waardquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je en de discussie die erop volgde was heel vervelend.
Ik had vroeger altijd de verkeerde behamaat aan. (3 jaar met A gelopen toen ik B had.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je dat zelf het beste kunt beoordelen. Zeg ik, terwijl ik er ook pas geleden pas achter kwam dat het niet klopte
Ik denk dat Yuki in het algemeen niet mag klagen dat er überhaupt iemand kijkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ja, bij Barbusse of Peu zou Yuki '![]()
![]()
' doen maar bij JK was het meer van "Ieeelllll, hij heeft naar mijn tieten gekeken". Dat idee.
Ja, want er zijn kerels die niet naar je tieten kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, bij Barbusse of Peu zou Yuki '![]()
![]()
' doen maar bij JK was het meer van "Ieeelllll, hij heeft naar mijn tieten gekeken". Dat idee.
Zoals bij de meeste discussies hier tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? heb een stukje teruggelezen maar het was de moeite niet waard
Dat viel best mee hoor. Ik kan me voorstellen dat zij het vervelend vondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je en de discussie die erop volgde was heel vervelend.
Nee, maar hij duurde zo lang, om niksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? heb een stukje teruggelezen maar het was de moeite niet waard
25 kilo, dat is best knap.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd de verkeerde behamaat aan. (3 jaar met A gelopen toen ik B had.)
Daarna werd ik vadsig en had ik 85C, op een gegeven moment zelfs D. En toen viel ik 25 kilo af.
En toen wist ik het helemaal niet meer en heb ik het dus op laten meten. Maar voor mijn gevoel zijn die cups niet groot genoeg.
Zelfs daar heb ik de afgelopen 2 maanden zelf nog de meeste grappen over gemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
En een negergrap was niet mijn punt, het ging om het zonder werk zitten waarvan ik me kan voorstellen dat je dat al erg genoeg vindt zonder grapjes.
Misschien had ik erbij moeten zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zoals bij de meeste discussies hier toch
Volgens mij bedoelde hij het zelfs niet eens als compliment maar meer dat ze voor HEM genoeg had zeg maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, want er zijn kerels die niet naar je tieten kijken
Wat een mutserig gedoe. Wees blij dat ze gewaardeerd worden. Hij zat er toch niet aan of kotste er niet over heen?
Ik heb dus blijkbaar jarenlang de verkeerde maat gehad. Tot ik eens voor de grap een maat groter ging passen en idd, dat zit beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd de verkeerde behamaat aan. (3 jaar met A gelopen toen ik B had.)
Daarna werd ik vadsig en had ik 85C, op een gegeven moment zelfs D. En toen viel ik 25 kilo af.
En toen wist ik het helemaal niet meer en heb ik het dus op laten meten. Maar voor mijn gevoel zijn die cups niet groot genoeg.
Gewoon niet meer teveel zuipen en te vet vreten. Kwestie van zelfdiscipline en nadenken over wat je nou eigenlijk voor meuk eet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
25 kilo, dat is best knap.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Andere levensstijl aangemeten?
Voor die kleine handjes is het al snel genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het zelfs niet eens als compliment maar meer dat ze voor HEM genoeg had zeg maar
Ik ben slank, maar geen 40 kilo.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef Kreator het volgende:
Ik zou MissB nog wel een keer doen denk ik. Gewoon om het af te leren.
+1.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt, ik heb de schurft aan mensen zonder humor, relativeringsvermogen en die zwaar op de hand zijn.
En sommige mannen houden nu eenmaal van vrouwen die op een strijkplank lijken Yuppiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor die kleine handjes is het al snel genoeg natuurlijk.
Vergeef Yuki. Ze is gewoon een beetje dom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Kluts het volgende:
En sowieso, Yuki snapt gewoon niet dat ALLE mannen naar tieten kijken. Ook de busschauffeur, de vakkenvuller bij de AH en de collega's bij het callcentre. Boeit het.
En bedankt! Ik vind jou ook leuk, MOEDER.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
En sommige mannen houden nu eenmaal van vrouwen die op een strijkplank lijken Yuppie
Ik moest hard op lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
En bedankt! Ik vind jou ook leuk, MOEDER.
Ik ben zo ontzettend grappig Tal, dat is onvoorstelbaar.quote:
Dat vind Grijsmuisje anders nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend grappig Tal, dat is onvoorstelbaar.
Die heeft dan ook niet voor niks zo'n nick denk ik.quote:
Hij kan ze toch ook omdraaien?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
En sommige mannen houden nu eenmaal van vrouwen die op een strijkplank lijken Yuppie
\quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat zou die eigenlijk WEL grappig vinden? André van Duin? [ afbeelding ].
Das waar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heeft dan ook niet voor niks zo'n nick denk ik.
Ja dan lijkt het net alsof je een kerel neukt! Tenminste als ze dan ook nog kort haar hebben!quote:
Ingedeukte mannenbilletjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dan lijkt het net alsof je een kerel neukt! Tenminste als ze dan ook nog kort haar hebben!
Nou ja sommige dingen blijven wel van hem hangenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef Kreator het volgende:
Yipyip. Dat is ook zo'n user die vaak meepost, maar die eigenlijk niemand kan boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |