gelukkig maar dat jij zo dom bent als je eruit ziet.quote:
nee nee nee nee wrom wrom wrom? wrom gaat fist de polisie belle?quote:
Dus OP was niet je laatste post?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef MissyN het volgende:
[..]
gelukkig maar dat jij zo dom bent als je eruit ziet.
Misschien afgewezen door een fok!er?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef Arriviste het volgende:
Aaah.... heeft iemand op je tedere zieltje getrapt?
Ze is afgewezen door alle fok!ers, en dat voor een meisje, dan moet je wel heel erg dik zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Misschien afgewezen door een fok!er?
Oh grutjes ja, dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze is afgewezen door alle fok!ers, en dat voor een meisje, dan moet je wel heel erg dik zijn.
Geen zorgen TS ik neem je graag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze is afgewezen door alle fok!ers, en dat voor een meisje, dan moet je wel heel erg dik zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze opmerking neem ik terugquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
mogen we bij wijze van afscheid nog allemaal ff 1 keer over je heen dan?
Dat is haar volgens mij niet, TS was wel knapper dan dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:42 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
deze opmerking neem ik terug
oeff, die was scherp hè?quote:
ja ben reeds geïnformeerd mijn opmerking blijft van kracht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef louwp het volgende:
[..]
Dat is haar volgens mij niet, TS was wel knapper dan dat.
en toch zeker wel een naamtopique gekregen: MissyN, het spijt me, ik bied mijn excuses aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Maar toch wel een tijd volgehouden. Top, meid!
Joah, toch wat bereikt in die korte tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en toch zeker wel een naamtopique gekregen: MissyN, het spijt me, ik bied mijn excuses aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Post eens.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef porsche1 het volgende:
TS, ik heb nog foto's van jij met een nurd bril. Hahaahahahaha xd xd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Arriviste het volgende:
Hm... ze is nog steeds actief. Ze zocht gewoon aandacht?
Die is zichzelf aan het verwennen op dit topic.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Arriviste het volgende:
Hm... ze is nog steeds actief. Ze zocht gewoon aandacht?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha MissyN
Eerst foto's in KPD posten en vervolgens dit in ONZ posten wanneer mensen zeggen dat je een kalkoenennek kutje hebt!?!
Hahahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha MissyN
Eerst foto's in KPD posten en vervolgens dit in ONZ posten wanneer mensen zeggen dat je een kalkoenennek kutje hebt!?!
Link?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha MissyN
Link.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha MissyN
Zeg dan ff welk topic, zoeken we zelf welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je mag niet linken naar KPD
Omdat het een afgeschermd forum is.
Inderdaad! Ik wil zien!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg dan ff welk topic, zoeken we zelf wel
Dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand die niet tegen kritiek kan
Ik post geen kalkoenenkut op FOK! neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar jij post ook geen kalkoennennekkut (wat een woord om te typen) op FOK! denk ik
![]()
Ik helaas ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:33 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben nu wel echt heel benieuwd naar de foto van de kalkoennenkut...
Dit gaat gegarandeerd weer een "what has been seen cannot be unseen" worden, maar toch... Ik wil weten waar we het over hebben hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:33 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben nu wel echt heel benieuwd naar de foto van de kalkoennenkut...
Ja ik ook...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit gaat gegarandeerd weer een "what has been seen cannot be unseen" worden, maar toch... Ik wil weten waar we het over hebben hier
Komt aspirant-mod ook even hard doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef trolololo het volgende:
Wat een leuk topic, doe maar snel op slot...
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze maken mij nieuwsgierig
TS is denk ik al weggeholdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef HappyBob het volgende:
Beschrijf je persoonlijkheid eens. Er gaat niets boven een prachtige persoonlijkheid
Jammer welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
TS is denk ik al weggehold
Zulke dingen gebeurenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer welIk dacht eindelijk een vrouw op fok je hebben gevonden zonder al te veel concurrentie.
Ahhhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer welIk dacht eindelijk een vrouw op fok je hebben gevonden zonder al te veel concurrentie.
Het is niet hetzelfde als een kalkoenennekkut ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ahhh
Hier heb je een kalkoenknuffel
[ afbeelding ]
Bel TS, zal ze waarderenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde als een kalkoenennekkut ofzo
Ahww, bob toch. Maar gelukkig ga je nog films kijken met klinker en mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
google eens een foto van een kalkoen en bekijk die nekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wat is een kalkoenennekkut? als ik het google is er maar 1 hit, dit topic
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik te laat om doei te zeggen?
what the fuckquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef NrTH het volgende:
Nee hoor, ze is er nog gewoon.
Ik krijg allemaal 'kanker op' berichtjes van haar.
Geil man,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef NrTH het volgende:
Nee hoor, ze is er nog gewoon.
Ik krijg allemaal 'kanker op' berichtjes van haar.
quote:
Busted!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef MissyN het volgende:
PM haar dat het niet kan zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze staat nu ook gewoon op online.
En ze zal d'r nagels afbijten bij het lezen van dit alles en zich moeten beheersen er op te reageren!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze staat nu ook gewoon op online.
aawh wat lulligquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef NrTH het volgende:
Zelfs haar moeder zou kanker op tegen mij zeggen volgens haar.
Ik stuur alleen maar lieve dingen met hartjes terug en dan krijg je dit.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
google eens een foto van een kalkoen en bekijk die nek
Waarvan genieten? Ik ken haar verder niet ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
jullie hebben hierom zelf gevraagd.
Had maar lieve woordjes tegen haar gezegd.
dan kon jullie nog lang genieten
HIHIHI ze typte moggogels, wat bedoelt ze daar mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef MissyN het volgende:
FOK! kut is, en de mensen die er op zitten nog 10x kutter zijn. Stelletje moggogels die hun tijd niet beter kunnen besteden dan dít. Ik ben er klaar mee, weet niet wat ik hier doe, en ga FOK! verlaten. Opgerot.![]()
@ mijn laatste topic, post, alles.
Dat ze alle FOK!kers lief vindtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HIHIHI ze typte moggogels, wat bedoelt ze daar mee?
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hopelijk wordt dit niet hét nieuwe woord.
Vuile hoer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef MissyN het volgende:
FOK! kut is, en de mensen die er op zitten nog 10x kutter zijn. Stelletje moggogels die hun tijd niet beter kunnen besteden dan dít. Ik ben er klaar mee, weet niet wat ik hier doe, en ga FOK! verlaten. Opgerot.![]()
Geen hoax, ze heeft een KPD kloontjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
Met de searchfunctie wordt er niks gevonden op haar naam in KPD, en in de eerste 3 pagina's van haar AT kan ik ook niks vinden!
Hoax dus!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen hoax, ze heeft een KPD kloontje
Dat maakt het zoeken lastigerquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat maakt het zoeken lastigerGelukkig heeft ooit iemand "ctrl + F" uitgevonden, waardoor je het woord kalkoen kunt intypen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat maakt het zoeken lastigerGelukkig heeft ooit iemand "ctrl + F" uitgevonden, waardoor je het woord kalkoen kunt intypen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef NrTH het volgende:
Naja, daar heeft ze wel een punt natuurlijk..
BADUM TISSSSSS
BADUM TISSSSSS
BADUM TISSSSSS
fock joe honkey geef nou maar toe dat jij mijn tweelinggbroer bent.quote:
wat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het blijkt maar weer dat ik aan mijn FOK!faam moet werken
Te weinig FOK!(st)ers kennen mij nog, teveel FOK!(st)ers hebben mij PM's & DM's gestuurd met de vraag om een linkje voor het kalkoenennekkutje
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef MissyN het volgende:
[..]
fock joe honkey geef nou maar toe dat jij mijn tweelinggbroer bent.
Je bent nog niet weg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef MissyN het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef MissyN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Missy blijf![]()
We zijn allemaal jaloers op je
Praat voor jezelf, dat jij nou ook een kalkoenenkut hebt.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Missy blijf![]()
We zijn allemaal jaloers op je
het is ik vind. okidoki gr,grquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
mensen die echt geloven dat ik fotos van me mossel post op internet. ik kan gewoon niet verwoorden wat ik daarvan vindt.
Iewllll jij zei 'mossel'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
mensen die echt geloven dat ik fotos van me mossel post op internet. ik kan gewoon niet verwoorden wat ik daarvan vindt.
Vind.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
Waarom zou je een andersmans kut posten op een topicquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
ik vindtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
Ik vindt dat jij je eruit probeert te lullen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
Je zou niet meer postenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom zou je een andersmans kut posten op een topic
Attentionwhoring?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sowieso post tieten, zijn beter voor het zicht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Omdat TS zelf dik is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
nee wel over dr kalkoenenkut?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
Mwah, opmerkingen over haar omvang hoeven toch niet?
Daar is dit allemaal mee begonnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
Mwah, opmerkingen over haar omvang hoeven toch niet?
Tja die post ze zelf voor commentaar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee wel over dr kalkoenenkut?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die haten op missyn
Zij pijpt tenminste wel op de 1e date
Ja maar dan wil je ook gezien willen worden met een dikkequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
lekker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Tja nou ze zal ook wel een foto gepost hebben waaruit blijkt dat ze dik is, volgens de meestequote:
Vast wel, maar ze zal niet compleet hebben ingezoomd op d'r pens!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja nou ze zal ook wel een foto gepost hebben waaruit blijkt dat ze dik is, volgens de meeste
Nee iemand heeft haar foto's her-post, maar opzich ziet ze er wel nice uit hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja nou ze zal ook wel een foto gepost hebben waaruit blijkt dat ze dik is, volgens de meeste
waarom wordt ze dan dik genoemd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef louwp het volgende:
[..]
Nee iemand heeft haar foto's her-post, maar opzich ziet ze er wel nice uit hoor(imo).
Maar daar gaat het niet om natuurlijk
Omdat dit ONZ is, geen ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom wordt ze dan dik genoemd?
Omdat ze daar keihard op hapt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom wordt ze dan dik genoemd?
Meningen zijn ook feitenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Eigenlijk schelden jullie haar uit zonder feiten dat kan niet
Geloof me, er zijn meerdere mensen hier die meer van haar hebben gezien dan nodig was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Eigenlijk schelden jullie haar uit zonder feiten dat kan niet
Als het bij mij thuis is waarom niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef louwp het volgende:
[..]
Ja maar dan wil je ook gezien willen worden met een dikke.
behalve ceiling cat danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het bij mij thuis is waarom niet?
Ik laat niemand toekijken
Misschien hebben ze wel camera's opgehangen, weet jij veelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ow dus dat clipje dat op Dumpert staat was dus TOCH niet van jullie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vindt en bloodte mosselquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
"ze"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel camera's opgehangen, weet jij veel
Jepquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus dat clipje dat op Dumpert staat was dus TOCH niet van jullie?
Misschien filmt Missy het wel zelfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
"ze"
Missy komt bij mij thuis langs
Ja ik zou haar ook doen hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha jij zei 'komt'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
"ze"
Missy komt bij mij thuis langs
Dan is tie vast heel slimquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef MissyN het volgende:
[..]
Iedereen zou wel gepijpt willen worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef louwp het volgende:
[..]
Ja ik zou haar ook doen hoor, daar niet van.
Misschien is dat wel een zachter gevoelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen zou wel gepijpt willen worden.
Net alsof je er wat van voelt dat ze dik is?
Dikke wijven hebben ook dippe lippenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef louwp het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een zachter gevoel.
Dikkertsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dikke wijven hebben ook dippe lippen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en wat heeft ze nu dan ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Een kleine tenger meisje had eerst echt van die flappen voor haar kut hangen dus je theorie klopt niet helemaal
Ik heb het over mondlippen manquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Een kleine tenger meisje had eerst echt van die flappen voor haar kut hangen dus je theorie klopt niet helemaal
Die was dan van binnen ook heel dik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Doel je op deze post: linkje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ohh weet ik dat ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die was dan van binnen ook heel dik.
Dat drukt het zo allemaal naar buiten.
Dikheid zit niet alleen aan de buitenkant.
Ik dacht dat je zei dat je gepijpt werd door haar kutjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het over mondlippen man
ahh sex, dat is bah man, dan moet ik haar aankijken en shitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ohh weet ik dat ook
[..]
Ik dacht dat je zei dat je gepijpt werd door haar kutje
dogyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahh sex, dat is bah man, dan moet ik haar aankijken en shit
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
haha ja
Wel lekker wijf trouwens
Hoi, ik ben een ninja/samurai/superheld/astronautquote:Oh-oh-oh-oh...
Everybody was Kung Fu fighting, those cats were fast as lightning
In fact it was a little bit fright'ning, but they fought with expert timing
There was funky China men from funky Chinatown
They were chopping them up, they were chopping them down
It's an ancient Chinese art, and everybody knew their part
From a feint into a slip, then I'm kickin' from the hip
In fact it was a little bit fright'ning, but they fought with expert timing
There was funky Billy Chin and little Sammy Chung
He said, here comes the big boss, let's get it on
We took the bow and made a stand, started swaying with the hand
A sudden motion made me skip, now we're into a brandnew trip
In fact it was a little bit fright'ning, but they did it with expert timing
Oh-oh-oh-oh...
In fact it was a little bit fright'ning, make sure you have expert timing
Oh-oh-oh-oh...
Kung Fu fighting, had to be fast as lightning...
hmm ja Fok valt mij ook wel tegen, ik ben hier net nieuwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef MissyN het volgende:
ach gossie toch wat een helquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hmm ja Fok valt mij ook wel tegen, ik ben hier net nieuw
zodra je eerlijk bent en een beetje persoonlijke dingen hier neerzet, word je voor Troll uitgemaakt
Je blijft grappig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zodra je eerlijk bent en een beetje persoonlijke dingen hier neerzet, word je voor Troll uitgemaakt
Aiii, lieve meid! Da's de grootste fout die je op Fok (en überhaupt op het hele Internet) kunt doen: persoonlijke zaken plaatsen. Je zult hoe dan ook gezeik naar je kop geslingerd krijgen, tussen serieuze reacties door. Klote, maar waar, helaas.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ik zie pas net staan dat er hier niet aan postverwijdering wordt gedaan... denk jij dan dat ik nu een nieuw account moet aanmaken? is dat het beste?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiii, lieve meid! Da's de grootste fout die je op Fok (en überhaupt op het hele Internet) kunt doen: persoonlijke zaken plaatsen. Je zult hoe dan ook gezeik naar je kop geslingerd krijgen, tussen serieuze reacties door. Klote, maar waar, helaas.
Oprotten dan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vind jou heel vreemd
eerst doe jij gemeen
en nu doe jij aardig
Ligt er aan. Ikzelf let alleen met sommige users op de namen, de rest is voor mij redelijk anoniem. Als je relatief weinig shit hebt gehad hier, zul je redelijk snel in de anonimiteit wegzakken. Als er een redelijke rel is geweest, ben je het haasje en kun je idd beter een ander account aanmaken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ik zie pas net staan dat er hier niet aan postverwijdering wordt gedaan... denk jij dan dat ik nu een nieuw account moet aanmaken? is dat het beste?
Kut niet gemerkt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:26 schreef MissyN het volgende:
zozo, ik ben een hele dag niet geweest.
Volgend jaar weer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kut niet gemerkt.
Doe nog eens?
Mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef MissyN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |