gelukkig maar dat jij zo dom bent als je eruit ziet.quote:
nee nee nee nee wrom wrom wrom? wrom gaat fist de polisie belle?quote:
Dus OP was niet je laatste post?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef MissyN het volgende:
[..]
gelukkig maar dat jij zo dom bent als je eruit ziet.
Misschien afgewezen door een fok!er?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef Arriviste het volgende:
Aaah.... heeft iemand op je tedere zieltje getrapt?
Ze is afgewezen door alle fok!ers, en dat voor een meisje, dan moet je wel heel erg dik zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Misschien afgewezen door een fok!er?
Oh grutjes ja, dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze is afgewezen door alle fok!ers, en dat voor een meisje, dan moet je wel heel erg dik zijn.
Geen zorgen TS ik neem je graag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze is afgewezen door alle fok!ers, en dat voor een meisje, dan moet je wel heel erg dik zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze opmerking neem ik terugquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
mogen we bij wijze van afscheid nog allemaal ff 1 keer over je heen dan?
Dat is haar volgens mij niet, TS was wel knapper dan dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:42 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
deze opmerking neem ik terug
oeff, die was scherp hè?quote:
ja ben reeds geïnformeerd mijn opmerking blijft van kracht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef louwp het volgende:
[..]
Dat is haar volgens mij niet, TS was wel knapper dan dat.
en toch zeker wel een naamtopique gekregen: MissyN, het spijt me, ik bied mijn excuses aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Maar toch wel een tijd volgehouden. Top, meid!
Joah, toch wat bereikt in die korte tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en toch zeker wel een naamtopique gekregen: MissyN, het spijt me, ik bied mijn excuses aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Post eens.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef porsche1 het volgende:
TS, ik heb nog foto's van jij met een nurd bril. Hahaahahahaha xd xd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Arriviste het volgende:
Hm... ze is nog steeds actief. Ze zocht gewoon aandacht?
Die is zichzelf aan het verwennen op dit topic.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Arriviste het volgende:
Hm... ze is nog steeds actief. Ze zocht gewoon aandacht?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha MissyN
Eerst foto's in KPD posten en vervolgens dit in ONZ posten wanneer mensen zeggen dat je een kalkoenennek kutje hebt!?!
Hahahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha MissyN
Eerst foto's in KPD posten en vervolgens dit in ONZ posten wanneer mensen zeggen dat je een kalkoenennek kutje hebt!?!
Link?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha MissyN
Link.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha MissyN
Zeg dan ff welk topic, zoeken we zelf welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je mag niet linken naar KPD
Omdat het een afgeschermd forum is.
Inderdaad! Ik wil zien!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg dan ff welk topic, zoeken we zelf wel
Dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand die niet tegen kritiek kan
Ik post geen kalkoenenkut op FOK! neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar jij post ook geen kalkoennennekkut (wat een woord om te typen) op FOK! denk ik
![]()
Ik helaas ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:33 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben nu wel echt heel benieuwd naar de foto van de kalkoennenkut...
Dit gaat gegarandeerd weer een "what has been seen cannot be unseen" worden, maar toch... Ik wil weten waar we het over hebben hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:33 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben nu wel echt heel benieuwd naar de foto van de kalkoennenkut...
Ja ik ook...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit gaat gegarandeerd weer een "what has been seen cannot be unseen" worden, maar toch... Ik wil weten waar we het over hebben hier
Komt aspirant-mod ook even hard doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef trolololo het volgende:
Wat een leuk topic, doe maar snel op slot...
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze maken mij nieuwsgierig
TS is denk ik al weggeholdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef HappyBob het volgende:
Beschrijf je persoonlijkheid eens. Er gaat niets boven een prachtige persoonlijkheid
Jammer welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
TS is denk ik al weggehold
Zulke dingen gebeurenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer welIk dacht eindelijk een vrouw op fok je hebben gevonden zonder al te veel concurrentie.
Ahhhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer welIk dacht eindelijk een vrouw op fok je hebben gevonden zonder al te veel concurrentie.
Het is niet hetzelfde als een kalkoenennekkut ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ahhh
Hier heb je een kalkoenknuffel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |