En is dat positief?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef RickoKun het volgende:
MissyN zit nu onder mijn bureau, mijn eikelranden te soppen met haar tongetje, ze zegt hierop
"Hhhhhhhgggggggggggggggggguuuuuurrrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhllllllllllllll"
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef I_Need_Money het volgende:
Je vergat de foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind je zeker niet lelijk, je hebt wel een liev snoetjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef MissyN het volgende:
FOK!kers die mij lelijk enz enz noemen, maar stiekem toch mij foto's bewaren terwijl ik ze allang heb verwijderd en daarna in topics plaatsen.
Dat noem ik eng,![]()
Heb je dat hoofd bij de Zeeman gekocht ofzo? De tering hé :Squote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef MissyN het volgende:
FOK!kers die mij lelijk enz enz noemen, maar stiekem toch mij foto's bewaren terwijl ik ze allang heb verwijderd en daarna in topics plaatsen.
Dat noem ik eng,![]()
Omdat het heel voorspelbaar was dat je ze ging verwijderen heb ik ze opgeslagen voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef MissyN het volgende:
Dat noem ik eng,![]()
Baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Omdat het heel voorspelbaar was dat je ze ging verwijderen heb ik ze opgeslagen voor het nageslacht.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef MissyN het volgende:
Dat noem ik eng,![]()
Hoe oud ben jij en hoe oud is Michail Gorbatsjov?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef MissyN het volgende:
Godver (magdat?) ey dit is niet gezond hoor deze reacties. Die moeten wel van 15-jarige kutjongetjes komen.
Godver mag niet. Godverdomme gore kleine kutkinders mag welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef MissyN het volgende:
Godver (magdat?) ey dit is niet gezond hoor deze reacties. Die moeten wel van 15-jarige kutjongetjes komen.
Iemand "lelijk enz enz" noemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef MissyN het volgende:
Dat noem ik eng,![]()
hoho, ik ben nog 14quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef MissyN het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:08 schreef dakraam het volgende:
Ik had je foto's nog niet eens gezien. Maar ik vind je eerlijk gezegd niet lelijk.
Nee, eerder een guntractor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je bedoelt: "het is een gunfactor."
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
MissyN mag over een jaar of drie terugkomen.
doe eens lief.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij dan he, niet op de Foks.
Hihihiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
MissyN mag over een jaar of drie terugkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |