quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef NrTH het volgende:
Naja, daar heeft ze wel een punt natuurlijk..
BADUM TISSSSSS
BADUM TISSSSSS
BADUM TISSSSSS
fock joe honkey geef nou maar toe dat jij mijn tweelinggbroer bent.quote:
wat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het blijkt maar weer dat ik aan mijn FOK!faam moet werken
Te weinig FOK!(st)ers kennen mij nog, teveel FOK!(st)ers hebben mij PM's & DM's gestuurd met de vraag om een linkje voor het kalkoenennekkutje
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef MissyN het volgende:
[..]
fock joe honkey geef nou maar toe dat jij mijn tweelinggbroer bent.
Je bent nog niet weg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef MissyN het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef MissyN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Missy blijf![]()
We zijn allemaal jaloers op je
Praat voor jezelf, dat jij nou ook een kalkoenenkut hebt.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Missy blijf![]()
We zijn allemaal jaloers op je
het is ik vind. okidoki gr,grquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
mensen die echt geloven dat ik fotos van me mossel post op internet. ik kan gewoon niet verwoorden wat ik daarvan vindt.
Iewllll jij zei 'mossel'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
mensen die echt geloven dat ik fotos van me mossel post op internet. ik kan gewoon niet verwoorden wat ik daarvan vindt.
Vind.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
Waarom zou je een andersmans kut posten op een topicquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
ik vindtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
Ik vindt dat jij je eruit probeert te lullen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
Je zou niet meer postenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom zou je een andersmans kut posten op een topic
Attentionwhoring?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sowieso post tieten, zijn beter voor het zicht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Omdat TS zelf dik is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
nee wel over dr kalkoenenkut?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
Mwah, opmerkingen over haar omvang hoeven toch niet?
Daar is dit allemaal mee begonnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
Mwah, opmerkingen over haar omvang hoeven toch niet?
Tja die post ze zelf voor commentaar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee wel over dr kalkoenenkut?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die haten op missyn
Zij pijpt tenminste wel op de 1e date
Ja maar dan wil je ook gezien willen worden met een dikkequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
lekker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Tja nou ze zal ook wel een foto gepost hebben waaruit blijkt dat ze dik is, volgens de meestequote:
Vast wel, maar ze zal niet compleet hebben ingezoomd op d'r pens!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja nou ze zal ook wel een foto gepost hebben waaruit blijkt dat ze dik is, volgens de meeste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |