Bel TS, zal ze waarderenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde als een kalkoenennekkut ofzo
Ahww, bob toch. Maar gelukkig ga je nog films kijken met klinker en mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer welIk dacht eindelijk een vrouw op fok je hebben gevonden zonder al te veel concurrentie.
google eens een foto van een kalkoen en bekijk die nekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wat is een kalkoenennekkut? als ik het google is er maar 1 hit, dit topic
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik te laat om doei te zeggen?
what the fuckquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef NrTH het volgende:
Nee hoor, ze is er nog gewoon.
Ik krijg allemaal 'kanker op' berichtjes van haar.
Geil man,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef NrTH het volgende:
Nee hoor, ze is er nog gewoon.
Ik krijg allemaal 'kanker op' berichtjes van haar.
quote:
Busted!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef MissyN het volgende:
gelukkig maar dat jij zo dom bent als je eruit ziet.
PM haar dat het niet kan zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze staat nu ook gewoon op online.
En ze zal d'r nagels afbijten bij het lezen van dit alles en zich moeten beheersen er op te reageren!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze staat nu ook gewoon op online.
aawh wat lulligquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef NrTH het volgende:
Zelfs haar moeder zou kanker op tegen mij zeggen volgens haar.
Ik stuur alleen maar lieve dingen met hartjes terug en dan krijg je dit.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
google eens een foto van een kalkoen en bekijk die nek
Waarvan genieten? Ik ken haar verder niet ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
jullie hebben hierom zelf gevraagd.
Had maar lieve woordjes tegen haar gezegd.
dan kon jullie nog lang genieten
HIHIHI ze typte moggogels, wat bedoelt ze daar mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef MissyN het volgende:
FOK! kut is, en de mensen die er op zitten nog 10x kutter zijn. Stelletje moggogels die hun tijd niet beter kunnen besteden dan dít. Ik ben er klaar mee, weet niet wat ik hier doe, en ga FOK! verlaten. Opgerot.![]()
@ mijn laatste topic, post, alles.
Dat ze alle FOK!kers lief vindtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HIHIHI ze typte moggogels, wat bedoelt ze daar mee?
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hopelijk wordt dit niet hét nieuwe woord.
Vuile hoer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef MissyN het volgende:
FOK! kut is, en de mensen die er op zitten nog 10x kutter zijn. Stelletje moggogels die hun tijd niet beter kunnen besteden dan dít. Ik ben er klaar mee, weet niet wat ik hier doe, en ga FOK! verlaten. Opgerot.![]()
@ mijn laatste topic, post, alles.
Geen hoax, ze heeft een KPD kloontjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
Met de searchfunctie wordt er niks gevonden op haar naam in KPD, en in de eerste 3 pagina's van haar AT kan ik ook niks vinden!
Hoax dus!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen hoax, ze heeft een KPD kloontje
Dat maakt het zoeken lastigerquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat maakt het zoeken lastigerGelukkig heeft ooit iemand "ctrl + F" uitgevonden, waardoor je het woord kalkoen kunt intypen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat maakt het zoeken lastigerGelukkig heeft ooit iemand "ctrl + F" uitgevonden, waardoor je het woord kalkoen kunt intypen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |