Nee iemand heeft haar foto's her-post, maar opzich ziet ze er wel nice uit hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja nou ze zal ook wel een foto gepost hebben waaruit blijkt dat ze dik is, volgens de meeste
waarom wordt ze dan dik genoemd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef louwp het volgende:
[..]
Nee iemand heeft haar foto's her-post, maar opzich ziet ze er wel nice uit hoor(imo).
Maar daar gaat het niet om natuurlijk
Omdat dit ONZ is, geen ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom wordt ze dan dik genoemd?
Omdat ze daar keihard op hapt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom wordt ze dan dik genoemd?
Meningen zijn ook feitenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Eigenlijk schelden jullie haar uit zonder feiten dat kan niet
Geloof me, er zijn meerdere mensen hier die meer van haar hebben gezien dan nodig was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Eigenlijk schelden jullie haar uit zonder feiten dat kan niet
Als het bij mij thuis is waarom niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:39 schreef louwp het volgende:
[..]
Ja maar dan wil je ook gezien willen worden met een dikke.
behalve ceiling cat danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het bij mij thuis is waarom niet?
Ik laat niemand toekijken
Misschien hebben ze wel camera's opgehangen, weet jij veelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ow dus dat clipje dat op Dumpert staat was dus TOCH niet van jullie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vindt en bloodte mosselquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef MissyN het volgende:
mensen die echt geloven dat ik fotos van me mossel post op internet. ik kan gewoon niet verwoorden wat ik daarvan vindt.
"ze"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel camera's opgehangen, weet jij veel
Jepquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus dat clipje dat op Dumpert staat was dus TOCH niet van jullie?
Misschien filmt Missy het wel zelfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
"ze"
Missy komt bij mij thuis langs
Ja ik zou haar ook doen hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha jij zei 'komt'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
"ze"
Missy komt bij mij thuis langs
Dan is tie vast heel slimquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef MissyN het volgende:
[..]
gelukkig maar dat jij zo dom bent als je eruit ziet.
Iedereen zou wel gepijpt willen worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef louwp het volgende:
[..]
Ja ik zou haar ook doen hoor, daar niet van.
Misschien is dat wel een zachter gevoelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen zou wel gepijpt willen worden.
Net alsof je er wat van voelt dat ze dik is?
Dikke wijven hebben ook dippe lippenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef louwp het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een zachter gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |