Gast.quote:
quote:
Dat is ook waarom we dat geren en gevlieg zo ophemelen. Presteren puur om het presteren, dat is het toppunt van een prestatiegerichte mentaliteit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
Sowieso sporters
Ze worden als helden vereert, terwijl topsport juist de meest egoïstische manier van leven is. Alles draait puur en alleen om hun eigen prestaties en daar zal alles voor wijken. Fijn hoor.
Precies, zij HOEVEN niet meer te werken en kunnen eersteklas smijten waar ze maar willen.quote:Je ziet het verkeerd. Die voetballers worden allemaal rond hun 30e ontslagen en komen nergens meer aan de bak. (een enkeling wordt trainer, maar de rest kan dat wel vergeten)
Dus jij kan nog decennia lang genieten van je baan, terwijl die voetballers zielig thuis op de bank zitten. o wacht...
Alsjeblieft zeg, ik ben geen 9 jarig kind meer wie je van alles wijs kan maken.quote:De clue is dat niet iedereen topvoetballer kan worden.
Als je goed chips kan bakken, hard werkt en geld opzij legt kun jij ook miljonair worden hoor!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Weissman het volgende:
Ik ben een RFID-chip, wat is een moeder ?
Mijn ogen wat wat doe je...quote:
Ga dan op kamers droplul.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef Windows15 het volgende:
5 uur reistijd in totaal (vanuit Amsterdam naar Delft en terug deur tot deur)
Het mooie is juist dat het grootste deel van de gezonde mannelijke bevolking dat niveau met voldoende inzet zou kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef LXIV het volgende:
De clue is dat niet iedereen topvoetballer kan worden.
en veel in de wegen daar ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 en al je ditn ou bijv in roemenie ga doen kan je ook nog veel gaten in de markt vinden
Ja hang af wat je bedoelt met voldoende inzet, 24/7 trainen? Ja, dan zou iedereen prof voetballer kunnen worden. Maar, je lichaam moet het aankunnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat het grootste deel van de gezonde mannelijke bevolking dat niveau met voldoende inzet zou kunnen bereiken.
Klopt, iedereen kan prof. voetballer worden. Als je maar genoeg traint.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja hang af wat je bedoelt met voldoende inzet, 24/7 trainen? Ja, dan zou iedereen prof voetballer kunnen worden. Maar, je lichaam moet het aankunnen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat het grootste deel van de gezonde mannelijke bevolking dat niveau met voldoende inzet zou kunnen bereiken.
En iedereen kan Miljonair, als hij maar genoeg spaart.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Klopt, iedereen kan prof. voetballer worden. Als je maar genoeg traint.
Hier ben ik gestopt met lezen. Omdat ik docent ben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef Windows15 het volgende:
Lief dagboek,
Al jaren worden wij sinds kinds af aan geïndoctrineerd door pabo-sloeries
hahaha ik ben geen docentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen. Omdat ik docent ben.
Nee, met dezelfde inzet die de huidige topvoetballers er van jongs af aan ingestopt hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja hang af wat je bedoelt met voldoende inzet, 24/7 trainen? Ja, dan zou iedereen prof voetballer kunnen worden. Maar, je lichaam moet het aankunnen.
Ik denk eerder dat voetballer skills, genetisch zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, met dezelfde inzet die de huidige topvoetballers er van jongs af aan ingestopt hebben.
Ja natuurlijk zijn ze genetisch, wat je misschien bedoelt is 'de voetbalkwaliteit van een individu is erfelijk bepaald'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat voetballer skills, genetisch zijn.
Het mooie is juist dat erfelijkheid slechts een klein deel uitmaakt van wat je in de sport kan bereiken. Het grootste deel is gewoon keihard werken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat voetballer skills, genetisch zijn.
Een combinatie van erfelijkheid, geluk, inzet tijdens prestaties en kansen. En natuurlijk eindeloos lang trainen op de juiste manier.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat erfelijkheid slechts een klein deel uitmaakt van wat je in de sport kan bereiken. Het grootste deel is gewoon keihard werken.
Moet jij niet ergens op Stormfront je gal spugen over moslims ofzoquote:TS verneukt ook nog eens indirect de privacy van alle Nederlanders zonder dat hij zich daar van bewust is.
Ik haat RFID chips.
TS zou opgesloten moeten worden voor zijn activiteiten.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef skattebaut het volgende:
TS verneukt ook nog eens indirect de privacy van alle Nederlanders zonder dat hij zich daar van bewust is.
Ik haat RFID chips.
TS zou opgesloten moeten worden voor zijn activiteiten.
ben wel benieuwd naar de mening van TS. Vind je het ethisch verantwoord om chips te ontwikkelen die de staat nog meer inzicht in ons priveleven kan verschaffen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Windows15 het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens op Stormfront je gal spugen over moslims ofzo
Had je maar een vak moeten leren. Iemand die over uni spreekt in het kader van leerplicht is een mongool. Maar gelukkig waren we het daar al eerder over eens.quote:
Heb jij je aluhoedje al afgedaan?quote:ben wel benieuwd naar de mening van TS. Vind je het ethisch verantwoord om chips te ontwikkelen die de staat nog meer inzicht in ons priveleven kan verschaffen.
aha je bent er zo eentjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Windows15 het volgende:
[..]
Heb jij je aluhoedje al afgedaan?
RFID voor het scannen van burgers (als je het hebt over OV-chipkaarten en dergelijke) is slechts EEN van de 1001 manieren om RFID te gebruiken.
Je gaat de CEO van suzuki toch ook niet de schuld geven als jij aangereden wordt omdat auto's in feite potentiële moordwapens zijn?
Mja maar TS denkt dat een diploma ervoor zorgt dat het geld automatisch zijn kant op rolt, het bier uit zichzelf in zijn smoel stroomt en de vrouwen hem vanzelf komen pijpen zodra het aan de muur hangt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef illusions het volgende:
Waarom kies je eigen zoiets tijdelijks als de ontwikkeling van RFID chips? Is dat een tijdelijk vak van je dat de school voor je heeft gekozen, of je carrierekeus? Indien dat laatste, eigen schuld - dikke bult: als je een aantal jaar eerder geboren was, en de techniek van VHS ofzo had gestudeerd, zat je nu ook zonder geld.
Vergeten "bepaald" er tussen in te zetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef tarantism het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn ze genetisch, wat je misschien bedoelt is 'de voetbalkwaliteit van een individu is erfelijk bepaald'
Toch een verschil mijn lieve VMBO chiboi
Niet klagen, stoppen met je kutstudie, vind iets uit waarmee je net zo rijk wordt als de sporters uit de Sportweek Top 100.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef Windows15 het volgende:
Lief dagboek,
Al jaren worden wij sinds kinds af aan geïndoctrineerd door pabo-sloeries dat we dikke auto's kunnen kopen als we tienen halen voor topografie en vogeltjes bestuderen. deze indoctrinatie heb ik meegenomen naar TU Delft waar ik RFID chips leer ontwikkelen.
Onlangs las ik de Sportweek door naar de top 100 sportinkomens en besefte ik dat mijn hele leven een leugen wasIk zal NOOIT Ferrari's voor mijn huis bezitten, sterker nog ik mag blij zijn dat ik wat te eten krijg. 84 voetballers, die een achterlijk tokkiesport beoefenen (waarom staat Alistair Overeem op 97? Die kerel verdiend het op 1 te staan) hebben de juiste keus gemaakt en NIET geluisterd naar de eisen van deze kutregering. de anderen hebben geluk gehad dat ze in de top 100 mogen staan.
Het is heel simpel:
- Terwijl ik in een stoffig lab vol autisten de hele dag chips ontwerp, maak en nooit praat en nooit vrouwelijk schoon tegenkom, zitten zij in de frisse buitenlucht tegen een balletje te trappen en wijven rond te neuken in hun veel te dure BMW's;
- Terwijl ik mijn leve lang een rijtjeshuis ga aflossen, kunnen zij cash na een paar wedstrijden waar dan ook een villa kopen, met bijbehorende minnaressen *kuch* hoertjes *kuch*
- Terwijl ik nauwelijks vrije tijd heb, na een heel dag college, 5 uur reistijd in totaal (vanuit Amsterdam naar Delft en terug deur tot deur) en mij 's avonds al voorbereid voor het volgend college, zitten zij voetbalgames te spelen en elkaar uit te kankeren via twitter.
Dan hoor ik mensen wel zeggen: maar jij hebt minder verantwoordelijkheid en zij werken hard voor hun geld *kuch* niet iedereen kan topvoetballer worden (en veel minder lui kunnen RFID chips ontwikkelen), ben ik geëindigd als een autist die in zijn vrije tijd op FOK! zit, terwijl ik school kon skippen en hele dag kon voetballen
Kutleerplicht.
Ik ben ook blij dat ik daar weg ben. Ik had bijna zelfmoord gepleegd...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef gewoonfaye het volgende:
TU Delftben blij dat ik niet in dat hol zit.. alleen maar wandelschoenen, autististen en mamaskindjes
Of zeg je dat omdat het hier om windows15 gaat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef gewoonfaye het volgende:
TU Delftben blij dat ik niet in dat hol zit.. alleen maar wandelschoenen, autististen en mamaskindjes
juh maar als jij op je 40e op straat wordt gezet krijg je ook niet zomaar meer een baan hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Plus ze kunnen op hun 35ste al lekker met pensioen!
Haha, altijd recht voor zijn raap deze man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef skattebaut het volgende:
Moslims mogen wat mij anderen betreft idd gechiped worden met rfid.
Net als gristenen, jehovas, hindoes, etc.
Maar dat is hier of topic.
Was jij niet een 16-jarige die terugverlangt naar papaquote:TU Delftben blij dat ik niet in dat hol zit.. alleen maar wandelschoenen, autististen en mamaskindjes
Ja maar jij was een mongoolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Windows15 het volgende:
[..]
Was jij niet een 16-jarige die terugverlangt naar papa
Wel windows15 is het bewijs dat tu delft inderdaad voor autisten isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of zeg je dat omdat het hier om windows15 gaat?Niet dat ik je dan ongelijk geef hoor
![]()
Maar inderdaad kan je dan nog beter op inHolland studeren
Ja toch, Turken pompen murda Turk in die Beamers...quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef ukga het volgende:
Klopt. alle stakkers uit me oude buurt rijden in golf r33 of bmw e96 en die hebben geen studie gedaan.
maarja, wat doe je er aan
En maar pochen dat ze moeilijke Beta studies doen en beter zijn dan de rest wat betreft denk niveau, en wat krijgen ze er voor terug.... een saai kut bestaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Je bent ook daadwerkelijk intelligenter als je een bètastudie volgt. Dat deze maatschappij totaal geen interesse meer heeft in een kenniseconomie en maar liever 'hippe' managers opleidt is niet hun probleem.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En maar pochen dat ze moeilijke Beta studies doen en beter zijn dan de rest wat betreft denk niveau, en wat krijgen ze er voor terug.... een saai kut bestaan.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat jij gemiste kansen hebt mogen anderen geen miljonair zijn??![]()
Dat bedoel ik dus, en weer benadrukken hoe goed beta's zichzelf vinden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:56 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je bent ook daadwerkelijk intelligenter als je een bètastudie volgt. Dat deze maatschappij totaal geen interesse meer heeft in een kenniseconomie en maar liever 'hippe' managers opleidt is niet hun probleem.
Nog los van het feit dat je als bèta absoluut geen kutbestaan (1 woord, aap) hebt. Ze waarderen hun beroep bovengemiddeld.
Was dat maar de waarheid. Stop eens even de Dirk Scheringa uit te hangen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:56 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je bent ook daadwerkelijk intelligenter als je een bètastudie volgt. Dat deze maatschappij totaal geen interesse meer heeft in een kenniseconomie en maar liever 'hippe' managers opleidt is niet hun probleem.
Nog los van het feit dat je als bèta absoluut geen kutbestaan (1 woord, aap) hebt. Ze waarderen hun beroep bovengemiddeld.
Als de beta-mensen zelf sociale vaardigheden zouden hebben waren die 'hippe managers' niet nodig. Nog meer cliches?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:56 schreef Hi_flyer het volgende:
Jij doet toch meewarig over moeilijke bètastudies? Dan geef ik gewoon aan dat bèta's gemiddeld intelligenter zijn dan de zoveelste geschiedenisstudent. Dat zuig ik ook niet uit mijn duim.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, en weer benadrukken hoe goed beta's zichzelf vinden.Jij bevestigdt precies wat ik zeg.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Als de beta-mensen zelf sociale vaardigheden zouden hebben waren die 'hippe managers' niet nodig. Nog meer cliches?
Bron: http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nlquote:Technische studenten scoren hoog op IQ EN EQ.
UT-studenten scoren hoog in het jaarlijkse IQ- en EQ-onderzoek van studentenmagazine Nobiles. Op IQ halen ze een gemiddelde score van 122, goed voor een tweede plaats achter Eindhoven dat met een gemiddeld IQ van 125 bovenaan staat. Als IQ en EQ worden gecombineerd, eindigt de UT op de vierde plaats. In totaal deden 23.000 hbo- en wo-studenten mee aan de online test, onder hen 500 UTers.
Net als vorig jaar komen de technische universiteiten het best uit de bus. De Universiteit Wageningen eindigde als eerste bij de combinatie van IQ en EQ, gevolgd door Eindhoven en Delft. Het cliché dat technische studenten weliswaar slim zijn, maar over minder sociale vaardigheden beschikken, kan dus nu definitief van tafel worden geveegd, meent Nobiles.
Het gemiddelde IQ van universitaire studenten was met 119 punten duidelijk hoger dan de 109 van hbo-studenten. Mannen scoren hoger op IQ, terwijl vrouwen een hoger EQ hebben. Ook blijkt dat IQ en EQ significant met elkaar correleren. Hoe hoger het IQ, des te hoger ook het EQ.
Toch vind jij het nodig om het steeds te blijven benadrukken (anders zou jij deze statistieken niet laten zien), en dat is dus precies wat ik bedoel. Waarom willen beta studenten daar altijd zo boven op zitten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Vanwege de "quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch vind jij het nodig om het steeds te blijven benadrukken (anders zou jij deze statistieken niet laten zien), en dat is dus precies wat ik bedoel. Waarom willen beta studenten daar altijd zo boven op zitten?
Boeiend. Om rijk te worden moet je met name creatief zijn en je idee realiseren en anderen het laten uitwerken en draaiende houden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
'Badinerende' toontje, doe je het alweer!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Vanwege de "" in jouw post en bijbehorende badinerende toontje?
Exact, ik heb hier echter geen bron bij de hand, maar wel tijdens het college vernomen. Maar met name personen met een lager IQ of minder specifieke kennis kunnen makkelijker out of the box denken, aangezien zij minder limieten zien die de beter bedeelden vaak wel zien. Waardoor het process van creatief brainstormen toch beter gaat met mensen van buiten de industrie of dan wel personen die niet elke dag in het lab staan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef flyguy het volgende:
[..]
Boeiend. Om rijk te worden moet je met name creatief zijn en je idee realiseren en anderen het laten uitwerken en draaiende houden.
Laten we jou anders afschietenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef keeszify het volgende:
Schiet die voetballers af! Tis toch belachelijk dat ze miljoenen verdienen door tegen een balletje te trappen
Haha, TS is spoorknor omdat hij te autistisch is om ergens ingestemd te worden.quote:
En ook dat is waar. Er zijn meer veeeeeeeeelll meer Nederlanders die een beta studie aankunnen dan Nederlanders die een professionele voetballer kunnen worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laten we jou anders afschieten
En ja, die paar topsporters die het gemaakt hebben hebben geluk, maar er zijn er zoooveeel die het niet halen dat dit gewoon een kutvergelijking is. Overigens moet je ook veel laten, mag je veel niet eten ben je heel vaak weg van huis en gezin. Veel aandacht en roddels (moet je ook maar mee om kunnen gaan)
Nou zijn de baten natuurlijk veeeel hoger dan de lasten, maar toch
Het verschil tussen prof. voetballer worden, en er miljonair mee worden is aardig groot. Er zijn maar weinig mensen met het talent van een Sneijder, Robben of Van Der Vaart. Terwijl je jezelf ook prof. voetballer mag noemen als je als fullprof bij pak `em beet Telstar speelt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En ook dat is waar. Er zijn meer veeeeeeeeelll meer Nederlanders die een beta studie aankunnen dan Nederlanders die een professionele voetballer kunnen worden.
quote:
De meesten eindigen nog erger en degenen die maar iets meer verdienen werken zich halfdoodquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef monkyyy het volgende:
Begin voor jezelf TS als miljonair worden zo belangrijk voor je is.
Wat raad jij dan aan voor iemand die zo graag miljonair wil worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:46 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
De meesten eindigen nog erger en degenen die maar iets meer verdienen werken zich halfdood
Een staatslotquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat raad jij dan aan voor iemand die zo graag miljonair wil worden?
Voor elke E in een staatslot gestopt wordt, wordt 0.10E uitgekeerd in prijzen.quote:
Online pokercoaching van monkyyy.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:51 schreef monkyyy het volgende:
Wat raad jij dan aan voor iemand die zo graag miljonair wil worden?
Even serieus, verdien jij nou wat met dat pokerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef monkyyy het volgende:
Begin voor jezelf TS als miljonair worden zo belangrijk voor je is.
Als ik een miljoen zou winnen, zou het me niet uitmaken wat zij met die andere 9 miljoen doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor elke E in een staatslot gestopt wordt, wordt 0.10E uitgekeerd in prijzen.![]()
De andere 90 cent vloeit de staatskas in of andere onzin.
Jahoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Even serieus, verdien jij nou wat met dat poker
Maar als je eenmaal verliest ben je toch weer alles kwijt.quote:
Ik heb 7 jaar geleden 20$ gestort. De afgelopen 7 jaar heb ik als enige inkomsten bron online poker gehad en ik ben nog nooit broke gegaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:05 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal verliest ben je toch weer alles kwijt.
Lees post hiervoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar geleden 20$ gestort. De afgelopen 7 jaar heb ik als enige inkomsten bron online poker gehad en ik ben nog nooit broke gegaan.
Wat wil je nou precies weten?
Ik heb inderdaad veel verhalen gehoord van mensen die 'professioneel gingen spelen' maar niet eens winnende spelers waren en gewoon super hot runden voor een maandje of 2 en dus zo hun eigen kunnen zeer overschat hebben. Iets wat in poker heel veel voorkomt, een te groot ego hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:06 schreef KrokanteKrab het volgende:
Ik ken een jongen, zijn pa zit in de bijstand en dat is ook een pokeraar, hij verliest alleen vaak en nu heeft die jongen niet eens geld voor fatsoenlijke schoenen bij het gymen. Erg sneu
dan winnen dus alleen mensen die lid zijn van de staatsloterij? want als ik een lot koop bij de sigarenboer, sta ik niet geregistreerdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef computerprobleem het volgende:
Sowieso, alsof je kunt winnen.
De kans is er, maar heel klein. Meestal laten ze hoogbejaarde mensen winnen, omdat de kans dat zij weldra sterven groter is dan bij een jonge winnaar. Als de nieuwe oude multi miljonair sterft, dan erven de kindjes en kleinkindjes dat geld misschien wel, maar daarover moet belasting worden betaald dus gaat er een heel groot deel terug naar de kas. Of ze kiezen iemand zonder geregistreerde erfgenamen, en als hij/zij dan sterft, gaat alles terug naar de kas.
Mensen die de staatsloterij nog niet door hebben.
Ik bedoel de postcode loterij, sorry.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef ukga het volgende:
[..]
dan winnen dus alleen mensen die lid zijn van de staatsloterij? want als ik een lot koop bij de sigarenboer, sta ik niet geregistreerd
ik ook niet groetjes Tim van Meerdensquote:
Dus je leven was heel anders geweest als je in je eerste weken een paar harde beats tegen had gekregen? Interessante gedachte...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb 7 jaar geleden 20$ gestort. De afgelopen 7 jaar heb ik als enige inkomsten bron online poker gehad en ik ben nog nooit broke gegaan.
Wat wil je nou precies weten?
Dan was ik nu waarschijnlijk afgestudeerd in biologie ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus je leven was heel anders geweest als je in je eerste weken een paar harde beats tegen had gekregen? Interessante gedachte...
Lol, jij bent een vrouw. Denk je nou echt dat ik geloof dat je zo goed in poker bent. Haha, lol.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan was ik nu waarschijnlijk afgestudeerd in biologie ofzo.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lol, jij bent een vrouw. Denk je nou echt dat ik geloof dat je zo goed in poker bent. Haha, lol.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lol, jij bent een troll. Denk je nou echt dat ik geloof dat je zo goed in poker bent. Haha, lol.
kom op man, een wijf dat lekker is, de hele dag fokt, zelf gifs maakt (van haar zelf?), sinds kort lid is en nu al weet hoe je een fobo moet vullen en hoe alles hier werkt, en de hele dag pokert om duizendjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef monkyyy het volgende:
Dat zei mijn accountant ook op onze eerste ontmoeting 4 jaar terug.
Die gifs heb ik zelf niet gemaakt. Ik fok niet de hele dag, een paar uurtjes per dag. Ik heb inderdaad binnen 3 dagen uitgevonden hoe ik een fotoboek moest aanmaken. En ik laat zelfs op mijn fotoboek zelf zien dat ik zit te 9 tafelen online.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:20 schreef DrTan het volgende:
[..]
kom op man, een wijf dat lekker is, de hele dag fokt, zelf gifs maakt (van haar zelf?), sinds kort lid is en nu al weet hoe je een fobo moet vullen en hoe alles hier werkt, en de hele dag pokert om duizendjes![]()
jahoor![]()
past in het rijtje chestbrah, zyzz en consorten
Hoi Socios,quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die gifs heb ik zelf niet gemaakt. Ik fok niet de hele dag, een paar uurtjes per dag. Ik heb inderdaad binnen 3 dagen uitgevonden hoe ik een fotoboek moest aanmaken. En ik laat zelfs op mijn fotoboek zelf zien dat ik zit te 9 tafelen online.
Wat wil je nou precies...
Ik leg mijn 100K tegen jouw 1K dat ik niet Socios ben. 100:1 odds in jouw voordeel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:27 schreef DrTan het volgende:
[..]
Hoi Socios,
ja die plaatjes heb je leuk verzameld ja, even naar een facebook page gaan van een wijf dat een beetje pokert en huppa leuke fake identity.
Komop, ik wil wel een easy 1000E bij m'n rekening bijschrijven. We vragen gewoon een admin om te kijken of Socios kloons heeft en huppa, we weten genoeg. Admins kunnen toch zien wie kloons heeft?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik leg mijn 100K tegen jouw 1K dat ik niet Socios ben. 100:1 odds in jouw voordeel.
Do we have a bet?
Nee want jij kan de uitkomst beïnvloeden en ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik leg mijn 100K tegen jouw 1K dat ik niet Socios ben. 100:1 odds in jouw voordeel.
Do we have a bet?
Oke, laat me dan gewoon met rust in het vervolg in plaats van domme dingen roepen en vervolgens gaat lopen ontwijken als het puntje bij paaltje komt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nee want jij kan de uitkomst beïnvloeden en ik niet
Misschien moet jij maar niet met een soort wed gaan dreigen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, laat me dan gewoon met rust in het vervolg in plaats van domme dingen roepen en vervolgens gaat lopen ontwijken als het puntje bij paaltje komt.
de kloon die een andere kloon steuntquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef KreKkeR het volgende:
Ja hallo, nou weet ik nog niet wat een alphadinges is
Ik steun jou, jij hebt een Japanner in je avatar. Dus jij bent een eckte baas, gewoon baas over de eckte eckte bazen.quote:
Nee ik ben Dr. Tan, ik ben Chinees-Vietnamees, en ben MDL arts.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik steun jou, jij hebt een Japanner in je avatar. Dus jij bent een eckte baas, gewoon baas over de eckte eckte bazen.![]()
jeweetzelluf man..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Van wie zou ik een kloon moeten zijn dan?En waar baseer je dat op?
Das focked up toch.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nou snap ik er echt helemaal niks meer van hoor
Een voetballer wordt hard afgerekend op zijn resultaten maar verantwoordelijkheid?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef Windows15 het volgende:
Dan hoor ik mensen wel zeggen: maar jij hebt minder verantwoordelijkheid en zij werken hard voor hun geld *kuch* niet iedereen kan topvoetballer worden (en veel minder lui kunnen RFID chips ontwikkelen), ben ik geëindigd als een autist die in zijn vrije tijd op FOK! zit, terwijl ik school kon skippen en hele dag kon voetballen
je weet dat we op FOK! zitten en iedereen hier de waarheid spreekt, toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:20 schreef DrTan het volgende:
[..]
kom op man, een wijf dat lekker is, de hele dag fokt, zelf gifs maakt (van haar zelf?), sinds kort lid is en nu al weet hoe je een fobo moet vullen en hoe alles hier werkt, en de hele dag pokert om duizendjes![]()
jahoor![]()
past in het rijtje chestbrah, zyzz en consorten
De logica van menig 'socialist'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat jij gemiste kansen hebt mogen anderen geen miljonair zijn??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |