Gast.quote:
quote:
Dat is ook waarom we dat geren en gevlieg zo ophemelen. Presteren puur om het presteren, dat is het toppunt van een prestatiegerichte mentaliteit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
Sowieso sporters
Ze worden als helden vereert, terwijl topsport juist de meest egoïstische manier van leven is. Alles draait puur en alleen om hun eigen prestaties en daar zal alles voor wijken. Fijn hoor.
Precies, zij HOEVEN niet meer te werken en kunnen eersteklas smijten waar ze maar willen.quote:Je ziet het verkeerd. Die voetballers worden allemaal rond hun 30e ontslagen en komen nergens meer aan de bak. (een enkeling wordt trainer, maar de rest kan dat wel vergeten)
Dus jij kan nog decennia lang genieten van je baan, terwijl die voetballers zielig thuis op de bank zitten. o wacht...
Alsjeblieft zeg, ik ben geen 9 jarig kind meer wie je van alles wijs kan maken.quote:De clue is dat niet iedereen topvoetballer kan worden.
Als je goed chips kan bakken, hard werkt en geld opzij legt kun jij ook miljonair worden hoor!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Weissman het volgende:
Ik ben een RFID-chip, wat is een moeder ?
Mijn ogen wat wat doe je...quote:
Ga dan op kamers droplul.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef Windows15 het volgende:
5 uur reistijd in totaal (vanuit Amsterdam naar Delft en terug deur tot deur)
Het mooie is juist dat het grootste deel van de gezonde mannelijke bevolking dat niveau met voldoende inzet zou kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef LXIV het volgende:
De clue is dat niet iedereen topvoetballer kan worden.
en veel in de wegen daar ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 en al je ditn ou bijv in roemenie ga doen kan je ook nog veel gaten in de markt vinden
Ja hang af wat je bedoelt met voldoende inzet, 24/7 trainen? Ja, dan zou iedereen prof voetballer kunnen worden. Maar, je lichaam moet het aankunnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat het grootste deel van de gezonde mannelijke bevolking dat niveau met voldoende inzet zou kunnen bereiken.
Klopt, iedereen kan prof. voetballer worden. Als je maar genoeg traint.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja hang af wat je bedoelt met voldoende inzet, 24/7 trainen? Ja, dan zou iedereen prof voetballer kunnen worden. Maar, je lichaam moet het aankunnen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat het grootste deel van de gezonde mannelijke bevolking dat niveau met voldoende inzet zou kunnen bereiken.
En iedereen kan Miljonair, als hij maar genoeg spaart.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Klopt, iedereen kan prof. voetballer worden. Als je maar genoeg traint.
Hier ben ik gestopt met lezen. Omdat ik docent ben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef Windows15 het volgende:
Lief dagboek,
Al jaren worden wij sinds kinds af aan geïndoctrineerd door pabo-sloeries
hahaha ik ben geen docentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen. Omdat ik docent ben.
Nee, met dezelfde inzet die de huidige topvoetballers er van jongs af aan ingestopt hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja hang af wat je bedoelt met voldoende inzet, 24/7 trainen? Ja, dan zou iedereen prof voetballer kunnen worden. Maar, je lichaam moet het aankunnen.
Ik denk eerder dat voetballer skills, genetisch zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, met dezelfde inzet die de huidige topvoetballers er van jongs af aan ingestopt hebben.
Ja natuurlijk zijn ze genetisch, wat je misschien bedoelt is 'de voetbalkwaliteit van een individu is erfelijk bepaald'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat voetballer skills, genetisch zijn.
Het mooie is juist dat erfelijkheid slechts een klein deel uitmaakt van wat je in de sport kan bereiken. Het grootste deel is gewoon keihard werken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat voetballer skills, genetisch zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |