Ik heb inderdaad veel verhalen gehoord van mensen die 'professioneel gingen spelen' maar niet eens winnende spelers waren en gewoon super hot runden voor een maandje of 2 en dus zo hun eigen kunnen zeer overschat hebben. Iets wat in poker heel veel voorkomt, een te groot ego hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:06 schreef KrokanteKrab het volgende:
Ik ken een jongen, zijn pa zit in de bijstand en dat is ook een pokeraar, hij verliest alleen vaak en nu heeft die jongen niet eens geld voor fatsoenlijke schoenen bij het gymen. Erg sneu
dan winnen dus alleen mensen die lid zijn van de staatsloterij? want als ik een lot koop bij de sigarenboer, sta ik niet geregistreerdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef computerprobleem het volgende:
Sowieso, alsof je kunt winnen.
De kans is er, maar heel klein. Meestal laten ze hoogbejaarde mensen winnen, omdat de kans dat zij weldra sterven groter is dan bij een jonge winnaar. Als de nieuwe oude multi miljonair sterft, dan erven de kindjes en kleinkindjes dat geld misschien wel, maar daarover moet belasting worden betaald dus gaat er een heel groot deel terug naar de kas. Of ze kiezen iemand zonder geregistreerde erfgenamen, en als hij/zij dan sterft, gaat alles terug naar de kas.
Mensen die de staatsloterij nog niet door hebben.
Ik bedoel de postcode loterij, sorry.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef ukga het volgende:
[..]
dan winnen dus alleen mensen die lid zijn van de staatsloterij? want als ik een lot koop bij de sigarenboer, sta ik niet geregistreerd
ik ook niet groetjes Tim van Meerdensquote:
Dus je leven was heel anders geweest als je in je eerste weken een paar harde beats tegen had gekregen? Interessante gedachte...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb 7 jaar geleden 20$ gestort. De afgelopen 7 jaar heb ik als enige inkomsten bron online poker gehad en ik ben nog nooit broke gegaan.
Wat wil je nou precies weten?
Dan was ik nu waarschijnlijk afgestudeerd in biologie ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus je leven was heel anders geweest als je in je eerste weken een paar harde beats tegen had gekregen? Interessante gedachte...
Lol, jij bent een vrouw. Denk je nou echt dat ik geloof dat je zo goed in poker bent. Haha, lol.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan was ik nu waarschijnlijk afgestudeerd in biologie ofzo.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lol, jij bent een vrouw. Denk je nou echt dat ik geloof dat je zo goed in poker bent. Haha, lol.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lol, jij bent een troll. Denk je nou echt dat ik geloof dat je zo goed in poker bent. Haha, lol.
kom op man, een wijf dat lekker is, de hele dag fokt, zelf gifs maakt (van haar zelf?), sinds kort lid is en nu al weet hoe je een fobo moet vullen en hoe alles hier werkt, en de hele dag pokert om duizendjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef monkyyy het volgende:
Dat zei mijn accountant ook op onze eerste ontmoeting 4 jaar terug.
Die gifs heb ik zelf niet gemaakt. Ik fok niet de hele dag, een paar uurtjes per dag. Ik heb inderdaad binnen 3 dagen uitgevonden hoe ik een fotoboek moest aanmaken. En ik laat zelfs op mijn fotoboek zelf zien dat ik zit te 9 tafelen online.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:20 schreef DrTan het volgende:
[..]
kom op man, een wijf dat lekker is, de hele dag fokt, zelf gifs maakt (van haar zelf?), sinds kort lid is en nu al weet hoe je een fobo moet vullen en hoe alles hier werkt, en de hele dag pokert om duizendjes![]()
jahoor![]()
past in het rijtje chestbrah, zyzz en consorten
Hoi Socios,quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die gifs heb ik zelf niet gemaakt. Ik fok niet de hele dag, een paar uurtjes per dag. Ik heb inderdaad binnen 3 dagen uitgevonden hoe ik een fotoboek moest aanmaken. En ik laat zelfs op mijn fotoboek zelf zien dat ik zit te 9 tafelen online.
Wat wil je nou precies...
Ik leg mijn 100K tegen jouw 1K dat ik niet Socios ben. 100:1 odds in jouw voordeel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:27 schreef DrTan het volgende:
[..]
Hoi Socios,
ja die plaatjes heb je leuk verzameld ja, even naar een facebook page gaan van een wijf dat een beetje pokert en huppa leuke fake identity.
Komop, ik wil wel een easy 1000E bij m'n rekening bijschrijven. We vragen gewoon een admin om te kijken of Socios kloons heeft en huppa, we weten genoeg. Admins kunnen toch zien wie kloons heeft?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik leg mijn 100K tegen jouw 1K dat ik niet Socios ben. 100:1 odds in jouw voordeel.
Do we have a bet?
Nee want jij kan de uitkomst beïnvloeden en ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik leg mijn 100K tegen jouw 1K dat ik niet Socios ben. 100:1 odds in jouw voordeel.
Do we have a bet?
Oke, laat me dan gewoon met rust in het vervolg in plaats van domme dingen roepen en vervolgens gaat lopen ontwijken als het puntje bij paaltje komt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nee want jij kan de uitkomst beïnvloeden en ik niet
Misschien moet jij maar niet met een soort wed gaan dreigen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, laat me dan gewoon met rust in het vervolg in plaats van domme dingen roepen en vervolgens gaat lopen ontwijken als het puntje bij paaltje komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |