Een combinatie van erfelijkheid, geluk, inzet tijdens prestaties en kansen. En natuurlijk eindeloos lang trainen op de juiste manier.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat erfelijkheid slechts een klein deel uitmaakt van wat je in de sport kan bereiken. Het grootste deel is gewoon keihard werken.
Moet jij niet ergens op Stormfront je gal spugen over moslims ofzoquote:TS verneukt ook nog eens indirect de privacy van alle Nederlanders zonder dat hij zich daar van bewust is.
Ik haat RFID chips.
TS zou opgesloten moeten worden voor zijn activiteiten.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef skattebaut het volgende:
TS verneukt ook nog eens indirect de privacy van alle Nederlanders zonder dat hij zich daar van bewust is.
Ik haat RFID chips.
TS zou opgesloten moeten worden voor zijn activiteiten.
ben wel benieuwd naar de mening van TS. Vind je het ethisch verantwoord om chips te ontwikkelen die de staat nog meer inzicht in ons priveleven kan verschaffen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Windows15 het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens op Stormfront je gal spugen over moslims ofzo
Had je maar een vak moeten leren. Iemand die over uni spreekt in het kader van leerplicht is een mongool. Maar gelukkig waren we het daar al eerder over eens.quote:
Heb jij je aluhoedje al afgedaan?quote:ben wel benieuwd naar de mening van TS. Vind je het ethisch verantwoord om chips te ontwikkelen die de staat nog meer inzicht in ons priveleven kan verschaffen.
aha je bent er zo eentjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Windows15 het volgende:
[..]
Heb jij je aluhoedje al afgedaan?
RFID voor het scannen van burgers (als je het hebt over OV-chipkaarten en dergelijke) is slechts EEN van de 1001 manieren om RFID te gebruiken.
Je gaat de CEO van suzuki toch ook niet de schuld geven als jij aangereden wordt omdat auto's in feite potentiële moordwapens zijn?
Mja maar TS denkt dat een diploma ervoor zorgt dat het geld automatisch zijn kant op rolt, het bier uit zichzelf in zijn smoel stroomt en de vrouwen hem vanzelf komen pijpen zodra het aan de muur hangt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef illusions het volgende:
Waarom kies je eigen zoiets tijdelijks als de ontwikkeling van RFID chips? Is dat een tijdelijk vak van je dat de school voor je heeft gekozen, of je carrierekeus? Indien dat laatste, eigen schuld - dikke bult: als je een aantal jaar eerder geboren was, en de techniek van VHS ofzo had gestudeerd, zat je nu ook zonder geld.
Vergeten "bepaald" er tussen in te zetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef tarantism het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn ze genetisch, wat je misschien bedoelt is 'de voetbalkwaliteit van een individu is erfelijk bepaald'
Toch een verschil mijn lieve VMBO chiboi
Niet klagen, stoppen met je kutstudie, vind iets uit waarmee je net zo rijk wordt als de sporters uit de Sportweek Top 100.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef Windows15 het volgende:
Lief dagboek,
Al jaren worden wij sinds kinds af aan geïndoctrineerd door pabo-sloeries dat we dikke auto's kunnen kopen als we tienen halen voor topografie en vogeltjes bestuderen. deze indoctrinatie heb ik meegenomen naar TU Delft waar ik RFID chips leer ontwikkelen.
Onlangs las ik de Sportweek door naar de top 100 sportinkomens en besefte ik dat mijn hele leven een leugen wasIk zal NOOIT Ferrari's voor mijn huis bezitten, sterker nog ik mag blij zijn dat ik wat te eten krijg. 84 voetballers, die een achterlijk tokkiesport beoefenen (waarom staat Alistair Overeem op 97? Die kerel verdiend het op 1 te staan) hebben de juiste keus gemaakt en NIET geluisterd naar de eisen van deze kutregering. de anderen hebben geluk gehad dat ze in de top 100 mogen staan.
Het is heel simpel:
- Terwijl ik in een stoffig lab vol autisten de hele dag chips ontwerp, maak en nooit praat en nooit vrouwelijk schoon tegenkom, zitten zij in de frisse buitenlucht tegen een balletje te trappen en wijven rond te neuken in hun veel te dure BMW's;
- Terwijl ik mijn leve lang een rijtjeshuis ga aflossen, kunnen zij cash na een paar wedstrijden waar dan ook een villa kopen, met bijbehorende minnaressen *kuch* hoertjes *kuch*
- Terwijl ik nauwelijks vrije tijd heb, na een heel dag college, 5 uur reistijd in totaal (vanuit Amsterdam naar Delft en terug deur tot deur) en mij 's avonds al voorbereid voor het volgend college, zitten zij voetbalgames te spelen en elkaar uit te kankeren via twitter.
Dan hoor ik mensen wel zeggen: maar jij hebt minder verantwoordelijkheid en zij werken hard voor hun geld *kuch* niet iedereen kan topvoetballer worden (en veel minder lui kunnen RFID chips ontwikkelen), ben ik geëindigd als een autist die in zijn vrije tijd op FOK! zit, terwijl ik school kon skippen en hele dag kon voetballen
Kutleerplicht.
Ik ben ook blij dat ik daar weg ben. Ik had bijna zelfmoord gepleegd...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef gewoonfaye het volgende:
TU Delftben blij dat ik niet in dat hol zit.. alleen maar wandelschoenen, autististen en mamaskindjes
Of zeg je dat omdat het hier om windows15 gaat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef gewoonfaye het volgende:
TU Delftben blij dat ik niet in dat hol zit.. alleen maar wandelschoenen, autististen en mamaskindjes
juh maar als jij op je 40e op straat wordt gezet krijg je ook niet zomaar meer een baan hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Plus ze kunnen op hun 35ste al lekker met pensioen!
Haha, altijd recht voor zijn raap deze man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef skattebaut het volgende:
Moslims mogen wat mij anderen betreft idd gechiped worden met rfid.
Net als gristenen, jehovas, hindoes, etc.
Maar dat is hier of topic.
Was jij niet een 16-jarige die terugverlangt naar papaquote:TU Delftben blij dat ik niet in dat hol zit.. alleen maar wandelschoenen, autististen en mamaskindjes
Ja maar jij was een mongoolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Windows15 het volgende:
[..]
Was jij niet een 16-jarige die terugverlangt naar papa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |