Haha, TS is spoorknor omdat hij te autistisch is om ergens ingestemd te worden.quote:
En ook dat is waar. Er zijn meer veeeeeeeeelll meer Nederlanders die een beta studie aankunnen dan Nederlanders die een professionele voetballer kunnen worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laten we jou anders afschieten
En ja, die paar topsporters die het gemaakt hebben hebben geluk, maar er zijn er zoooveeel die het niet halen dat dit gewoon een kutvergelijking is. Overigens moet je ook veel laten, mag je veel niet eten ben je heel vaak weg van huis en gezin. Veel aandacht en roddels (moet je ook maar mee om kunnen gaan)
Nou zijn de baten natuurlijk veeeel hoger dan de lasten, maar toch
Het verschil tussen prof. voetballer worden, en er miljonair mee worden is aardig groot. Er zijn maar weinig mensen met het talent van een Sneijder, Robben of Van Der Vaart. Terwijl je jezelf ook prof. voetballer mag noemen als je als fullprof bij pak `em beet Telstar speelt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En ook dat is waar. Er zijn meer veeeeeeeeelll meer Nederlanders die een beta studie aankunnen dan Nederlanders die een professionele voetballer kunnen worden.
quote:
De meesten eindigen nog erger en degenen die maar iets meer verdienen werken zich halfdoodquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef monkyyy het volgende:
Begin voor jezelf TS als miljonair worden zo belangrijk voor je is.
Wat raad jij dan aan voor iemand die zo graag miljonair wil worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:46 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
De meesten eindigen nog erger en degenen die maar iets meer verdienen werken zich halfdood
Een staatslotquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat raad jij dan aan voor iemand die zo graag miljonair wil worden?
Voor elke E in een staatslot gestopt wordt, wordt 0.10E uitgekeerd in prijzen.quote:
Online pokercoaching van monkyyy.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:51 schreef monkyyy het volgende:
Wat raad jij dan aan voor iemand die zo graag miljonair wil worden?
Even serieus, verdien jij nou wat met dat pokerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef monkyyy het volgende:
Begin voor jezelf TS als miljonair worden zo belangrijk voor je is.
Als ik een miljoen zou winnen, zou het me niet uitmaken wat zij met die andere 9 miljoen doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor elke E in een staatslot gestopt wordt, wordt 0.10E uitgekeerd in prijzen.![]()
De andere 90 cent vloeit de staatskas in of andere onzin.
Jahoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Even serieus, verdien jij nou wat met dat poker
Maar als je eenmaal verliest ben je toch weer alles kwijt.quote:
Ik heb 7 jaar geleden 20$ gestort. De afgelopen 7 jaar heb ik als enige inkomsten bron online poker gehad en ik ben nog nooit broke gegaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:05 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal verliest ben je toch weer alles kwijt.
Lees post hiervoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar geleden 20$ gestort. De afgelopen 7 jaar heb ik als enige inkomsten bron online poker gehad en ik ben nog nooit broke gegaan.
Wat wil je nou precies weten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |