wat is een shrink KRIJG IK DAARMEE ME WACHTWOORD TERUG ZEG PLSquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef jagga het volgende:
pro-tip: zoek een shrink.
Zelfs in mijn verslavings tijd van gamen was ik er niet zo erg aan toe, en ik heb toen 2 jaar compleet alles en iedereen verwaarloost
een shrink is een psychiater jij bosmongool.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wat is een shrink KRIJG IK DAARMEE ME WACHTWOORD TERUG ZEG PLS
Een psych. Om je problemen onder ogen te zien en daar wat mee te doen. Dit werkt zo niet en je maakt jezelf alleen belachelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wat is een shrink KRIJG IK DAARMEE ME WACHTWOORD TERUG ZEG PLS
Wat moet ik met een psych dat is alleen voor verslaafden enz. IK HEB PROBLEM WANT ER STAAT ¤5250,- WAARDE OP DAT account. oke. dankje. ben dus NIET GEK.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een psych. Om je problemen onder ogen te zien en daar wat mee te doen. Dit werkt zo niet en je maakt jezelf alleen belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
WAT MOET IK MET EEN... roosvicee? wat. moet. ik. met een ROOSVICEE als ik een PS3 HEB.e het niet doet? ZEG DANquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat moet ik met een psych dat is alleen voor verslaafden enz. IK HEB PROBLEM WANT ER STAAT ¤5250,- WAARDE OP DAT account. oke. dankje. ben dus NIET GEK.
oke.
BEN DUS NIET GEK.
oke.
zeg me na: JIJ BENT NIET GEK.
goed.5250 euro op een account zetten is gek. Dat had je wellicht wat beter kunnen aanpakken door dat in gedeeltes te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
hoe moet ik in gedeeltes 5250 euro op een account zetten HOE vertel me dat dan doe ik dat als je ervoor zorgt dat ik mijn account terug krijg want dat is een MUSTquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
5250 euro op een account zetten is gek. Dat had je wellicht wat beter kunnen aanpakken door dat in gedeeltes te doen.
Waarom denk je dat dit geld dadelijk weg is?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef computerprobleem het volgende:
IK HEB PROBLEM WANT ER STAAT ¤5250,- WAARDE OP DAT account. oke. dankje. ben dus NIET GEK.
wat is ffs? en waarom zouden mijn ouders IETS willen zeggen over gamen? hun weten NIET EENS hoe dat ding AAN MOET. is wel mijn moeders CC maar ach WEL MIJN ACCOUNTquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Renesite het volgende:
Uberhaupt 5250 euro als 18-jarige op een PSN netwerk te zetten. Dit betreft gamen. FFS wat zeggen je ouders, knul?
want PSN account doet het niet EN DAN JATTEN HACKERS HEMquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit geld dadelijk weg is?
He, ga eens een nachtje slapenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
want PSN account doet het niet EN DAN JATTEN HACKERS HEM
dat geld staat echt wel veilig hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
want PSN account doet het niet EN DAN JATTEN HACKERS HEM
DAT ZIJDEN ZE OOK OVER PSNquote:
nu is het zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wat is ffs? en waarom zouden mijn ouders IETS willen zeggen over gamen? hun weten NIET EENS hoe dat ding AAN MOET. is wel mijn moeders CC maar ach WEL MIJN ACCOUNT
DAT NUMMER KAN NIETquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef King-Ernie het volgende:
Yup, Autist nummer 999999999999999999999999999999999999999999
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |