Dan ken ik haar zusje waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Kandidate Secret Story???
Riteeequote:Bio 1989-Media Entertainment Management-Modellenwerk- Hockey-Acteren
Spoileren die hapquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ken 1 van de kandidaten goedIs een collega namelijk
Ik ben terug te vinden jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Spoileren die hap
Alsof die collega ineens op jou af gaat stappen met 'ben jij Admiraal Anaal?'.
met die grappen over vaseline iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:24 schreef Darklight het volgende:
Denk dat zijn geheim is dat die uit de kast moet komen
geen idee, is denk ik iets om hyvers te zoeken. daarop stond een foto van Davey alsof ie gespot was zegmaar ;P.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Stranger het volgende:
Zeg wat is dat krabl en waarom kan ik het niet zien zonder hyves-account?
Bedoel je een krabbel? Dat is een bericht wat je op iemands Hyves kunt plaatsen en er zijn wel Hyves-accounts die je kunt bekijken zonder dat je zelf Hyves hebt maar niet allemaal. De eigenaar van een account beslist zelf wie zijn pagina's mag zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Stranger het volgende:
Zeg wat is dat krabl en waarom kan ik het niet zien zonder hyves-account?
ik hoop het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Die Cheryl studeert Media en Entertainment Management he, dus kan ook zijn dat ze gewoon voor het programma werkt, en geen kandidaat is..
Ik wil wel met je wedden dat je haar niet herkent als zijnde degene op die 'foto', als ze in beeld komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik hoop het niet. ze is lekker genoeg om in het huis te mogen zitten.
Ze heeft meer fotos. Semi-nakend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wil wel met je wedden dat je haar niet herkent als zijnde degene op die 'foto', als ze in beeld komt.
Heb het even opgezocht, en okee, je hebt gelijk op basis van die foto's.quote:
3 inmiddelsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
Dus er zijn pas twee kandidaten bekend?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:32 schreef Doofenshmirtz het volgende:
[..]
Ja dat is der!
Ze had ook gelijk een opdracht meegekregen
En meer zeg ik niet![]()
Misschien morgen weer
neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Kandidate Secret Story???
Alleen Cynthia klopt, ze is donker en studeert aan de mode-academiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:15 schreef Maanvis het volgende:
Davey Doodkorte toevallig?
http://twitter.com/#!/daves__
http://www.daveyd078.hyves.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (rechts?)
http://www.krabl.nl/hyver/daveyd078/ -> Rechts dus.
Anyway, net fluisterde een klein vogeltje me in dat 1 van de kandidaten Cynthia heet.
Dus nu hebben we de volgende:
Cheryl Mauer (?)
Davey Doodkorte
Cynthia
Volgens was die vrouw met dat donkere haar sharon, die met die paarden enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:22 schreef iBenny het volgende:
We moeten er nog 2... dat moet toch wel lukken?
Leeftijd is 20-38 meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Zitten er ook nog wat oudere mannen/vrouwen tussen de potentiëlen? Soort van Koos zeg maar
Jammer, een oude zeikerd erbij is altijd leuk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Leeftijd is 20-38 meen ik ergens gelezen te hebben
Die Karim was wel vaag en wat ouder geloof ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, een oude zeikerd erbij is altijd leuk.
je kan hetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het moeilijk
ik wil ook wat vinden
Anders verzin je gewoon iets.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het moeilijk
ik wil ook wat vinden
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders verzin je gewoon iets.
Daar is dit topic voor
Wilma zit hier dus gewoon mee te lurkenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:48 schreef gewoonfaye het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ory___.html?sn=prive
fok! als bron gebruiken, hoe krijgen ze het voor elkaar
kom op jongens, allemaal even zwaaien!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wilma zit hier dus gewoon mee te lurken
Op zondag 13 februari 2011 19:28 schreef Doofenshmirtz het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |