Laura Vellekoopquote:Deze bijna-miss holland krijgt vaak haar zin, en laat bij veel mannen het hoofd op hol slaan. Maar met die mannen is ze even helemaal klaar op het gebied van de liefde…
Laura werkt als nanny bij een gezin in het Gooi. Eigenlijk houdt ze meer van mensen dan van dieren.
http://nl-nl.facebook.com/laura.vellekoopquote:Ik ben Laura en 25 jaar (niet-rokend), en op zoek naar een speelkameraadje(s). Ik ben momenteel assistent manager bij een leuke naschoolse opvang in bussum maar aangezien dat alleen in de middag is lijkt het mij gezellig bij een gezin te werken in de ochtend of ochtenden. Voor vragen, fotos of een gesprekje mail me: lauravellekoop@gmail.com. In ben in het bezit van een auto. In 2002 ben ik begonnen in de kinderopvang en in 2005 heb ik mijn diploma SPW niveau 4 gehaald (om te mogen werken op een kinderdagverblijf). Ik heb al 2 andere gezinnen waar ik met heel veel plezier oppas. Alleen te weinig aan het werk kan dus ik zoek er nog 1 gezin bijHet liefst rondom het gooi (Noord-Holland).
Geslacht: vrouw
Roker: nee
Leeftijd: 25
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef mschol het volgende:
die heeft zeker als geheim dat ze de jongste zeilster was die rond de wereld vaarde?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef mschol het volgende:
die heeft zeker als geheim dat ze de jongste zeilster was die rond de wereld vaarde?
info over woonplaats, hobbies, beroep, uiterlijk e.d. zijn welkom hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:18 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Laura is zo grappig
We kregen in de studio natuurlijk al beelden te zien, het liefst was in de studio gebleven om naar livebeelden te kijken.
Laura ging als eerste het huis in, en daarna Guido. ze werden meteen naar de kamer geroepen
Niet alles werd verteld in het voorstelfilmpjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:20 schreef Danny het volgende:
[..]
info over woonplaats, hobbies, beroep, uiterlijk e.d. zijn welkom heKunnen we googlen enzo
Herhaling van BB6 dus. We weten hoe dat kan aflopen (Jeroen en Milika zijn recent getrouwd,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef Danny het volgende:
• Laura en Guido hebben als opdracht anderen te doen geloven dat ze een stelletje zijn.
Wel grappig dat Guido gewoon een vriendin heeftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Herhaling van BB6 dus. We weten hoe dat kan aflopen (Jeroen en Milika zijn recent getrouwd,
Ik vind het sowieso erg op BB6 lijken (rode telefoon, geheime opdrachten, kluisjes met geld)
Dat is een deelneemster uit de Franse Secret Storyquote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef Quinty. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] zou dit ze zijn? er stond laura bij
[ afbeelding ]
om in te rijden? om aan te sleutelen?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Wacht evenhaar hobby
Auto's geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |