Dan ken ik haar zusje waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Kandidate Secret Story???
Riteeequote:Bio 1989-Media Entertainment Management-Modellenwerk- Hockey-Acteren
Spoileren die hapquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ken 1 van de kandidaten goedIs een collega namelijk
Ik ben terug te vinden jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Spoileren die hap
Alsof die collega ineens op jou af gaat stappen met 'ben jij Admiraal Anaal?'.
met die grappen over vaseline iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:24 schreef Darklight het volgende:
Denk dat zijn geheim is dat die uit de kast moet komen
geen idee, is denk ik iets om hyvers te zoeken. daarop stond een foto van Davey alsof ie gespot was zegmaar ;P.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Stranger het volgende:
Zeg wat is dat krabl en waarom kan ik het niet zien zonder hyves-account?
Bedoel je een krabbel? Dat is een bericht wat je op iemands Hyves kunt plaatsen en er zijn wel Hyves-accounts die je kunt bekijken zonder dat je zelf Hyves hebt maar niet allemaal. De eigenaar van een account beslist zelf wie zijn pagina's mag zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef Stranger het volgende:
Zeg wat is dat krabl en waarom kan ik het niet zien zonder hyves-account?
ik hoop het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Die Cheryl studeert Media en Entertainment Management he, dus kan ook zijn dat ze gewoon voor het programma werkt, en geen kandidaat is..
Ik wil wel met je wedden dat je haar niet herkent als zijnde degene op die 'foto', als ze in beeld komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik hoop het niet. ze is lekker genoeg om in het huis te mogen zitten.
Ze heeft meer fotos. Semi-nakend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wil wel met je wedden dat je haar niet herkent als zijnde degene op die 'foto', als ze in beeld komt.
Heb het even opgezocht, en okee, je hebt gelijk op basis van die foto's.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |