dan zou ik ineens vierde staan.. kan nog niet hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt me inderdaad appropriate om dit topic ook nog maar even te beginnen met eenvoor DML en Vanyel! Succes meiden!
Sta ik dan na vandaag op de 6e plaats??
Ik op nummer 10quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt me inderdaad appropriate om dit topic ook nog maar even te beginnen met eenvoor DML en Vanyel! Succes meiden!
Sta ik dan na vandaag op de 6e plaats??
Even de kraan dicht zetten DML!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
rond de zes/zeven minuten nu maar ze duren nog te kort. en komt er een eind aan dat vruchtwater?
Ja hoe doe je dat nou, zit je de hele ochtend op de wc of loop je gewoon al lekkend door het huis?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
rond de zes/zeven minuten nu maar ze duren nog te kort. en komt er een eind aan dat vruchtwater?
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sterkte Kers!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Kersjes het volgende:
Even een snelle melding. Beter gezegd, afmelding, ik hoor niet langer in dit topic.
Ik ben weer thuis. Heel heftig geweest allemaal, en nog steeds eigenlijk. Nu eerst zorgen dat ik lichamelijk ga herstellen. Dat zal vast sneller gaan dan geestelijk![]()
mijn hoofd zo vol, mijn buik zo leeg![]()
Huup, gefeliciteerd met je kleine dame![]()
En heel veel succes dml en Vanyel!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Kersjes het volgende:
Even een snelle melding. Beter gezegd, afmelding, ik hoor niet langer in dit topic.
Ik ben weer thuis. Heel heftig geweest allemaal, en nog steeds eigenlijk. Nu eerst zorgen dat ik lichamelijk ga herstellen. Dat zal vast sneller gaan dan geestelijk![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Kersjes het volgende:
De eerste keer was ik alles in een keer kwijt. De tweede keer ben ik tot het einde toe vruchtwater verloren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
het blijft lopen, erg onhandig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De eerste keer was ik alles in een keer kwijt. De tweede keer ben ik tot het einde toe vruchtwater verloren.
Hoe is je lief eronder?
Oh godver kersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Kersjes het volgende:
+1quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef mefke79 het volgende:
trottle als je aan hint doet, mag ik er dan eentje?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef grizzlybear het volgende:
Vanyel, wanneer mag jij onderhand eens een keer? Straks zijn wij nog eerder...
Wat was de hint dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef danic het volgende:
Ooh Kersjes, wat ontzettend verdrietig dit!Ik wens je heel veel sterkte meis.
En oeh oeh ik denk zomaar ook een kloon te weten!! Hoewel ik de hint wel vrij duidelijk vond hehe. Dus een ideale hint voor mensen zoals ik (die niet kunnen raden).
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef danic het volgende:
En oeh oeh ik denk zomaar ook een kloon te weten!! Hoewel ik de hint wel vrij duidelijk vond hehe. Dus een ideale hint voor mensen zoals ik (die niet kunnen raden).
feliquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef nokwanda het volgende:
Zow, ik ben vandaag weer oma geworden
Zelfde datum als DML die nu ook druk bezig is, of misschien haar kleine man al in haar armen heeft.
Dank!quote:
PM es, ik heb nou 3x alles gelezen vanaf waar Throttle is gaan meeposten maar ik zie het echt nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Heb de hint gevonden, maar kom er niet verder mee
hier ook gefeli:*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef nokwanda het volgende:
Zow, ik ben vandaag weer oma geworden
Zelfde datum als DML die nu ook druk bezig is, of misschien haar kleine man al in haar armen heeft.
Dat zei je zussie al gisterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier ook gefeli:*
is het een beetje oke gegaan?
en op de geboortedag van ons mam
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zei je zussie al gister![]()
Goeie dag om geboren te worden is het zeker en vandaag lek het echt wel lente.
Ja, het is vrij snel gegaan. Vannacht rond 2 uur (jaahaaaa, ik werd wakker om de een of andere vage reden en dacht het al) is het begonnen en vanochtend belde ze. We zouden er om 8 uur zijn, want ze moest naar het ZH om ingeleid te worden. Maar ze belde iets vroeger om te vragen of we eerder konden komen. De kleine meid lag nog te slapen, maar zij moesten naar het ZH en de weeen kwamen al om de 4 minuten. Nou... toen was ie er om 10.15 al, en om 15.00 uur waren ze thuis. De kraamhulp kwam ons aflossen.
Dat voelt ook raar, ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Morretje het volgende:
Kersjes...Wat een naar nieuws. Sterkte!
Voelt raar in dezelfde post, maar:
[..]
gefeliciteerd!![]()
En DML succes meid!
Oh, in dit topic hoor ik nog niet weer thuis hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat voelt ook raar, ja.
Maar hoe is het met jouw meisje? En wat doe jij weer hier?
ik ook, ik ook!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef mefke79 het volgende:
oo en als jullie toch pm's gaan sturen, ik wil ook!
Owquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef Vlindur het volgende:
Zeg dames. Ik ben het niet. Heb verschijndende pm's gehad!
Maar willen de gene die het wel weten mij een pm sturen? Bedankt alvast!
Hartelijk gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel zet `m op! Sorry voor het voorpiepen
Ik heb even in Ivans groeicurve gekeken en het gemiddelde is 50cm, dus 53 is lang, vooral als je zijn lengte relatief aan zijn gewicht bekijkt! Maar het is ook een keurig gewicht, DML!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef throttle het volgende:
is 53 zo lang dan? ik dacht dat dat een beetje het gemiddelde was voor een jongen?
Ah, een hintquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef throttle het volgende:
Ah mijn meid was ook 53cm, vandaar. Wist niet dat dat zo lang was
Nu weet ik helemaal zeker wie je bent...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef throttle het volgende:
Ik ook ik ook ik ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu weet ik helemaal zeker wie je bent...
Je man en je beste vriendin?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:30 schreef throttle het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik ook!
en 2 andere mensen weten het oooook oooh
OK, je hebt dus iig één meid. Dat kan je enige kind zijn, maar je kunt ook nog een jongen hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef throttle het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank voor de felicitaties.
Gaarne de naam niet herhalen of quoten. Online zal ik m anders noemen namelijk.
O.l.i.v.i.e.r. is zijn naam. 3010 gram, 53cm en zwarte haartjes.
Zijn handje heeft de binnenkant behoorlijk open gehaald dus vandaar hechting onder narcose.
Te eng. De vpk doet t al 40 jr maar is niet zo handig.. Ik wil liever niet dat zij er nog eens aan zit. Bij mijn eerste melding van pijn werd ze nou niet echt voorzichtiger. Vertelde wel dat ze eerst ernaast zat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef mefke79 het volgende:
Vanyel, vraag of het infuus anders kan, kon bij mij toen ook. Succes!
Dan hebben ze het gewoon niet goed afgeplakt, lijkt me. Bij mij zat 'ie op precies dezelfde plek toen ik met die buikgriep in het ziekenhuis lag. Na een dag heeft een verpleegkundige de boel toen anders afgeplakt en het was meteen een opluchting! Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in gerommel aan je lijf van zo'n hork.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te eng. De vpk doet t al 40 jr maar is niet zo handig.. Ik wil liever niet dat zij er nog eens aan zit. Bij mijn eerste melding van pijn werd ze nou niet echt voorzichtiger. Vertelde wel dat ze eerst ernaast zat.
Naald zit in mijn pols onder mijn duim zeg maar, dus elke beweging van mn hand beweegt m.
pmquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben bang dat dat zo moet blijven, ik wil m niet online gooien omdat ie heel weinig voorkomt.
Ehhh...ben ik die stomme trutquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef throttle het volgende:
[..]
Mijn man, jij & Huup!
en een stomme trut
4 al!
Daar had ik em ook, andere plek lukte niet. Dit is een ritplek, erg pijnlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te eng. De vpk doet t al 40 jr maar is niet zo handig.. Ik wil liever niet dat zij er nog eens aan zit. Bij mijn eerste melding van pijn werd ze nou niet echt voorzichtiger. Vertelde wel dat ze eerst ernaast zat.
Naald zit in mijn pols onder mijn duim zeg maar, dus elke beweging van mn hand beweegt m.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |