dan zou ik ineens vierde staan.. kan nog niet hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt me inderdaad appropriate om dit topic ook nog maar even te beginnen met eenvoor DML en Vanyel! Succes meiden!
Sta ik dan na vandaag op de 6e plaats??
Ik op nummer 10quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt me inderdaad appropriate om dit topic ook nog maar even te beginnen met eenvoor DML en Vanyel! Succes meiden!
Sta ik dan na vandaag op de 6e plaats??
Even de kraan dicht zetten DML!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
rond de zes/zeven minuten nu maar ze duren nog te kort. en komt er een eind aan dat vruchtwater?
Ja hoe doe je dat nou, zit je de hele ochtend op de wc of loop je gewoon al lekkend door het huis?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
rond de zes/zeven minuten nu maar ze duren nog te kort. en komt er een eind aan dat vruchtwater?
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sterkte Kers!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Kersjes het volgende:
Even een snelle melding. Beter gezegd, afmelding, ik hoor niet langer in dit topic.
Ik ben weer thuis. Heel heftig geweest allemaal, en nog steeds eigenlijk. Nu eerst zorgen dat ik lichamelijk ga herstellen. Dat zal vast sneller gaan dan geestelijk![]()
mijn hoofd zo vol, mijn buik zo leeg![]()
Huup, gefeliciteerd met je kleine dame![]()
En heel veel succes dml en Vanyel!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Kersjes het volgende:
Even een snelle melding. Beter gezegd, afmelding, ik hoor niet langer in dit topic.
Ik ben weer thuis. Heel heftig geweest allemaal, en nog steeds eigenlijk. Nu eerst zorgen dat ik lichamelijk ga herstellen. Dat zal vast sneller gaan dan geestelijk![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Kersjes het volgende:
De eerste keer was ik alles in een keer kwijt. De tweede keer ben ik tot het einde toe vruchtwater verloren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
het blijft lopen, erg onhandig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De eerste keer was ik alles in een keer kwijt. De tweede keer ben ik tot het einde toe vruchtwater verloren.
Hoe is je lief eronder?
Oh godver kersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef Kersjes het volgende:
+1quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef mefke79 het volgende:
trottle als je aan hint doet, mag ik er dan eentje?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef grizzlybear het volgende:
Vanyel, wanneer mag jij onderhand eens een keer? Straks zijn wij nog eerder...
Wat was de hint dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef danic het volgende:
Ooh Kersjes, wat ontzettend verdrietig dit!Ik wens je heel veel sterkte meis.
En oeh oeh ik denk zomaar ook een kloon te weten!! Hoewel ik de hint wel vrij duidelijk vond hehe. Dus een ideale hint voor mensen zoals ik (die niet kunnen raden).
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef danic het volgende:
En oeh oeh ik denk zomaar ook een kloon te weten!! Hoewel ik de hint wel vrij duidelijk vond hehe. Dus een ideale hint voor mensen zoals ik (die niet kunnen raden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |