abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:34:58 #101
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92504040
Throttle en pantiefje welkom (en welke hint heb ik gemist???? Pm-box staat open! Ook als pantoefje een kloon is hoor)
Kersjes tjezus wat ontzettend *** #^*+$<~!$ zeg. Veel sterkte met het verwerken en lichamelijk bijkomen. Dikke :*

DML *o* en vanyel hopelijk jij ook gewoon snel erachter aan!
En als Tally op 10 staat betekent dat gewoon dat ik daar ook sta!!!!! :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92504533
Vanyel maakt geen haast hoor. Bijna 8u veter en nog steeds niet verstreken...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:47:49 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_92504633
Kersjes, wat verdrietig :'( Heel veel sterkte! :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:48:23 #104
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_92504654
DML en Vanyel, wat spannend! Zet hem op beiden! *O*

Throttle en Pantoefje, welkom en proficiat! Ben benieuwd wie jullie zijn! :)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_92505494
Kersjes wat verdrietig ;( heel veel sterkte :*

Dml zet hem op :%

Vanyel het komt heus wel, sterkte met wachten :*

Throttle en Pantoefje, gefeliciteerd, ben wel heel benieuwd :)
mama van 3 kids!
pi_92506104
Oh nee, Kersjes, wat verdrietig meis. ;(

Veel sterkte. :*
pi_92507676
Zow, ik ben vandaag weer oma geworden :D
Zelfde datum als DML die nu ook druk bezig is, of misschien haar kleine man al in haar armen heeft.
:*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:52:56 #108
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92507736
Kersjes wat ontzettend erg, wat een verdrietig bericht. Heel erg veel sterkte! :*

Trottle heb hij hints ge-pm't of heb ik er hier een over het hoofd gelezen? Ik had Kersjes goed maar heb voor de rest nog nooit een kloon goed geraden ;).

Hier weer een stickertje van de vk in het ziekenhuis, alles is ^O^. Het grappige is dat mijn bloeddruk tijdens de zwangerschap juist een dalende lijn laat zien :D. Benieuwd of dat de laatste paar weken gelijk blijft. Wel verrassend omdat ik veel vocht vasthoudt, dan verwacht je niet direct een bloeddrukdaling.

Welkom Pantoefje!
pi_92508098
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef nokwanda het volgende:
Zelfde datum als DML die nu ook druk bezig is, of misschien haar kleine man al in haar armen heeft.
feli *O*
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:01:39 #110
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92508122
Fijn TM, weer een stickertje.
Mijn bloeddruk tot nu toe:
120/65 (16 weken)
130/70 (20 weken)
115/75 (24 weken)

Volgens mij is dat allemaal prima en ik hoop het zo te houden door gezond te eten en voldoende te rusten. Volgens mij kan je er zelf ook niet meer aan doen dan dat.
Ow, en de afgelopen maand ben ik gewoon niets aangekomen, daar was ik wel heel blij mee en heel trots op. Nu in totaal nog maar 3 a 3,5 kilo, bij 24 weken zwanger. Ze drukte me wel op het hart dat ik niet mag lijnen, maar dat doe ik ook zeker niet, daar heb ik veels te veel honger voor, ik let alleen op wat ik onder mijn neus stop, nog meer dan normaal. :)
pi_92508205
Kersjes, wat verdrietig. Heel veel sterkte :*

Throttle, welkom, ik heb in ieder geval geen idee wie je bent, haha.

DML en Vanyel, spannend!!!

Pantoefje ook welkom.

Ik ben even uitgeblust na een volle middag in vergadering zitten. Gisteren van vermoeidheid ook zo maar ineens weer overgegeven. Vanavond maar rustig aan, nog 8 dagen werken tot verlof!
pi_92508367
Ik weet er maar eentje die zwanger wilde worden en die nu onder een pseudo kan posten. Maar ja ik lees ook niet genoeg mee/bij om het goed te hebben.

Succes nieuwe zwabberen, een hele fijne zwabberschap.
pi_92508417
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:00 schreef -sabine- het volgende:

[..]

feli *O*
Dank!
Nu DML nog mamma. Had echt niet gedacht dat ze ook vandaag spontan zou beginnen. Tof! Ben blij voor haar en benieuwd naar de kleine.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:12:54 #114
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92508622
Heb de hint gevonden, maar kom er niet verder mee
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92508685
Ik heb geen hint nog gevonden
@juud knap van je.
pi_92509612
Juud, ik zit ook op een kilo of 3 a 4 erbij, de verloskundige zei wel dat in tijden van rust je wat meer aan kon komen, dus ik verwacht weer een toename straks als ik vakantie heb..

Het ziekenhuis belde mij vandaag al over de groeiecho's, de eerste afspraak staat inmiddels voor over 5 weken.

Oh, en ik lag vanmiddag op de bank, en ik zag mijn buik gewoon bewegen door de schopjes van uk.. O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:39:24 #117
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92509778
Tof he, je buik zien bewegen, onze meis heeft dat zondag voor het eerst gedaan, dus nu zit ik als ze wakker is soms een poosje naar mijn buik te loeren, tis maar goed dat niemand het ziet. :D
Ze schopt ook ineens echt wat harder, daar heb ik echt op gewacht, ik voel haar al zo lang zachtjes bewegen en nu floept ze door mijn buik. O+
pi_92510107
Bij mij hangt het er vanaf hoe de uk ligt. Een paar weken geleden voelde ik armpjes en beentjes langsschuiven, nu ligt hij/zij ook regelmatig met zijn rug naar mijn buikwand, en dan voel ik wat minder.

En volgens mij is hij/zij vandaag een schuinligger, en gaan mijn ribben er binnenkort aan geloven... :X
pi_92510715
:'( Kersjes... wat verdrietig...
sterkte! :*
pi_92510776
Oh lieve Kers wat enorm naar en wat had ik het je allemaal anders gegund en gewenst -O-
heel veel sterkte met verwerken voor jou en M. Ik denk aan jullie. :*

DML en Vanyel wat spannend maken jullie het!! Ik ben zo enorm benieuwd naar jullie kindjes! O+
Zet hem op :% :% :% :%

kilo's...
hier zijn de eerste 14 kilo eraf. Nu nog vocht lozen :') eind goed al goed enzo :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92511192
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Heb de hint gevonden, maar kom er niet verder mee
PM es, ik heb nou 3x alles gelezen vanaf waar Throttle is gaan meeposten maar ik zie het echt niet :') en ben rete nieuwsgierig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:16:43 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92511476
haha dat is wel weer eentje minder op mijn lijstje poppejans ;)

en ik weet het ook niet hoor... en ben ook veel te nieuwsgierig!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:21:59 #123
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92511700
Klonen zijn stom :P

Vandaag 18 weken! Wat vliegt de tijd!

Wat rot voor Kersjes, dikke knuffel.
Dml is aan het bevallen?

Ik werd vandaag gecomplimenteerd met mijn jurk (zwarte van mama licious, 11 euro bij de tweedehandswinkel!), ik was een mooie slanke zwangere! Zo, die steek ik in mijn zak! Verder weinig nieuws, ben een beetje traag met alles maar dat wordt ook niet beter volgens mijn buuf die net haar tweede kind heeft gekregen.
pi_92512255
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef nokwanda het volgende:
hier ook gefeli:*
is het een beetje oke gegaan?

en op de geboortedag van ons mam
pi_92513067
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hier ook gefeli:*
is het een beetje oke gegaan?

en op de geboortedag van ons mam
Dat zei je zussie al gister :D
Goeie dag om geboren te worden is het zeker en vandaag lek het echt wel lente.
Ja, het is vrij snel gegaan. Vannacht rond 2 uur (jaahaaaa, ik werd wakker om de een of andere vage reden en dacht het al) is het begonnen en vanochtend belde ze. We zouden er om 8 uur zijn, want ze moest naar het ZH om ingeleid te worden. Maar ze belde iets vroeger om te vragen of we eerder konden komen. De kleine meid lag nog te slapen, maar zij moesten naar het ZH en de weeen kwamen al om de 4 minuten. Nou... toen was ie er om 10.15 al, en om 15.00 uur waren ze thuis. De kraamhulp kwam ons aflossen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')