feliquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef nokwanda het volgende:
Zow, ik ben vandaag weer oma geworden
Zelfde datum als DML die nu ook druk bezig is, of misschien haar kleine man al in haar armen heeft.
Dank!quote:
PM es, ik heb nou 3x alles gelezen vanaf waar Throttle is gaan meeposten maar ik zie het echt nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Heb de hint gevonden, maar kom er niet verder mee
hier ook gefeli:*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef nokwanda het volgende:
Zow, ik ben vandaag weer oma geworden
Zelfde datum als DML die nu ook druk bezig is, of misschien haar kleine man al in haar armen heeft.
Dat zei je zussie al gisterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier ook gefeli:*
is het een beetje oke gegaan?
en op de geboortedag van ons mam
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zei je zussie al gister![]()
Goeie dag om geboren te worden is het zeker en vandaag lek het echt wel lente.
Ja, het is vrij snel gegaan. Vannacht rond 2 uur (jaahaaaa, ik werd wakker om de een of andere vage reden en dacht het al) is het begonnen en vanochtend belde ze. We zouden er om 8 uur zijn, want ze moest naar het ZH om ingeleid te worden. Maar ze belde iets vroeger om te vragen of we eerder konden komen. De kleine meid lag nog te slapen, maar zij moesten naar het ZH en de weeen kwamen al om de 4 minuten. Nou... toen was ie er om 10.15 al, en om 15.00 uur waren ze thuis. De kraamhulp kwam ons aflossen.
Dat voelt ook raar, ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Morretje het volgende:
Kersjes...Wat een naar nieuws. Sterkte!
Voelt raar in dezelfde post, maar:
[..]
gefeliciteerd!![]()
En DML succes meid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |