. Wat leuk, die naam. Al vaak genoemd als mooi en leuk, maar steeds niet gegeven. Ik hou van die naam.
 . Wat leuk, die naam. Al vaak genoemd als mooi en leuk, maar steeds niet gegeven. Ik hou van die naam.   

gefeliciteerd meis en wat een leuke naam hebben jullie gekozen! Geniet er saampjes van.
  gefeliciteerd meis en wat een leuke naam hebben jullie gekozen! Geniet er saampjes van. 

Ik heb even in Ivans groeicurve gekeken en het gemiddelde is 50cm, dus 53 is lang, vooral als je zijn lengte relatief aan zijn gewicht bekijkt! Maar het is ook een keurig gewicht, DML!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:12 schreef throttle het volgende:
is 53 zo lang dan? ik dacht dat dat een beetje het gemiddelde was voor een jongen?

Ah, een hintquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef throttle het volgende:
Ah mijn meid was ook 53cm, vandaar. Wist niet dat dat zo lang was
 (snel alle geboorteposts nalezen van de afgelopen 5 jaar
 (snel alle geboorteposts nalezen van de afgelopen 5 jaar 

Gefeliciteerd! Klinkt erg heftig dat je in de OK gehecht moest worden, hoop dat het fysiek goed met je gaat. En ik hoop heel hard dat je na die nare zwangerschap nu fijn kunt gaan genieten van het moederschap
 Gefeliciteerd! Klinkt erg heftig dat je in de OK gehecht moest worden, hoop dat het fysiek goed met je gaat. En ik hoop heel hard dat je na die nare zwangerschap nu fijn kunt gaan genieten van het moederschap 

Nu weet ik helemaal zeker wie je bent...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef throttle het volgende:
Ah mijn meid was ook 53cm, vandaar. Wist niet dat dat zo lang was

Ik ook ik ook ik ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu weet ik helemaal zeker wie je bent...

Je man en je beste vriendin?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:30 schreef throttle het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik ook!
en 2 andere mensen weten het oooook oooh

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |