OK, je hebt dus iig één meid. Dat kan je enige kind zijn, maar je kunt ook nog een jongen hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:21 schreef throttle het volgende:
Ah mijn meid was ook 53cm, vandaar. Wist niet dat dat zo lang was
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank voor de felicitaties.
Gaarne de naam niet herhalen of quoten. Online zal ik m anders noemen namelijk.
O.l.i.v.i.e.r. is zijn naam. 3010 gram, 53cm en zwarte haartjes.
Zijn handje heeft de binnenkant behoorlijk open gehaald dus vandaar hechting onder narcose.
Te eng. De vpk doet t al 40 jr maar is niet zo handig.. Ik wil liever niet dat zij er nog eens aan zit. Bij mijn eerste melding van pijn werd ze nou niet echt voorzichtiger. Vertelde wel dat ze eerst ernaast zat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:32 schreef mefke79 het volgende:
Vanyel, vraag of het infuus anders kan, kon bij mij toen ook. Succes!
Dan hebben ze het gewoon niet goed afgeplakt, lijkt me. Bij mij zat 'ie op precies dezelfde plek toen ik met die buikgriep in het ziekenhuis lag. Na een dag heeft een verpleegkundige de boel toen anders afgeplakt en het was meteen een opluchting! Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in gerommel aan je lijf van zo'n hork.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te eng. De vpk doet t al 40 jr maar is niet zo handig.. Ik wil liever niet dat zij er nog eens aan zit. Bij mijn eerste melding van pijn werd ze nou niet echt voorzichtiger. Vertelde wel dat ze eerst ernaast zat.
Naald zit in mijn pols onder mijn duim zeg maar, dus elke beweging van mn hand beweegt m.
pmquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben bang dat dat zo moet blijven, ik wil m niet online gooien omdat ie heel weinig voorkomt.
Ehhh...ben ik die stomme trutquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef throttle het volgende:
[..]
Mijn man, jij & Huup!
en een stomme trut
4 al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |