Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Top 100 van maandag 7 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 286 Marijkezwolle
09. 246 Trevland
10. 228 MPG
15. 184 LovelyLady
20. 167 pgrferrari
22. 162 DaMart
28. 154 suikertaartje
52. 123 Symphonic
57. 115 wel.o.k
59. 112 Toekito
63. 110 MaleDuck
65. 109 RockNijntje
70. 103 Pheno
71. 102 Dr_Flash
71. 102 Stuart
76. 098 Koen66
Ik dacht eerst: heb ik hem nou gesloten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je op reactie zat te wachten![]()
Beide keren totaal onbewustquote:
Droom zachtquote:
Wiki aangepastquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:25 schreef Ladylike het volgende:
mijn god deze pc is langzaam
past iemand de wiki weer voor me aan?
merci mupkequote:
trusten koenquote:
Zou zomaar kunnen, ik zag daarstraks een topic doorlopen tot 304 met posts van modjes én niet modsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: heb ik hem nou gesloten?
mn pc dee raar en ik zag een postaantallen
dus kon dat iemand na mij gepost had maar dat mn pc niet geupdate had
[..]
Beide keren totaal onbewust
ik zag hetquote:
dat had ik ook alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: heb ik hem nou gesloten?
mn pc dee raar en ik zag een postaantallen
dus kon dat iemand na mij gepost had maar dat mn pc niet geupdate had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Laterss GFquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben tv kijken![]()
tot een volgend topic
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:30 schreef friemelaar het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op
is er iets gebeurd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
tot zaterdag kalequote:
welk topicquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nogal heftig gisteren (ik had het gemiste maar vandaag terug gelezen)
quote:
duurt het nog langquote:
ik heb het gelezenquote:
Morge DMquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:52 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen Toek, Trev en iedereen die zometeen wakker wordt en zich hier meldt.
Ik ga eens naar het station fietsen.
Omdat ze eigenwijs zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:40 schreef wel.o.k het volgende:
hehe, eindelijk internet![]()
moeilijk gedoe met inloggen in de router....
gewoon stekker eruit en er weer in![]()
waarom luisteren ze toch nooit naar me
Of ze willen gewoon met iemand kletsen in de morgen..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en graag moeilijk doen
![]()
nu eerst koffie
Omdat ze je aan het werk willen houdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:40 schreef wel.o.k het volgende:
hehe, eindelijk internet![]()
moeilijk gedoe met inloggen in de router....
gewoon stekker eruit en er weer in![]()
waarom luisteren ze toch nooit naar me
Ja, doe maar een pilske.quote:
Jaquote:
ik kon juist niet werken daardoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ze je aan het werk willen houden.
Liebchenquote:
Dan was het een hint dat je even rustig koffie kunt drinken i.p.v. werken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kon juist niet werken daardoor![]()
we hebben internet nodig om een vpn te kunnen opzetten en dan pas kunnen we inloggen op het netwerk
Goedemorgen Martjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke. Goed geslapen?
Gutemorgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wie geht's? Lekker geslapen?![]()
![]()
Wokjequote:
Hai Toekquote:
teller staat nu dus ook op 5quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was het een hint dat je even rustig koffie kunt drinken i.p.v. werken.
wel langer dan vorige nachtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Martje![]()
Ik heb best lekker geslapen jaVet vast
Maar ik ben nu zo moe, ik wilde niet opstaan
Gelukkig een kort dagje vandaag
[..]
Gutemorgen![]()
Zie hierbovenJij ook lekker geslapen?
[..]
WokjeKnuffelhacker
![]()
Lekker geslapen?
[..]
Hai Toek![]()
Maar 6 uurtjes waarin ik ook nog een werkoverleg hebquote:
Ik sliep ook lekker totdat mijn wekker me wakker maaktequote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Martje![]()
Fijn dat je lekker geslapen hebt... En dat niet eruit kunnen, herken ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Martje![]()
[..]
Gutemorgen![]()
Zie hierbovenJij ook lekker geslapen?
[..]
WokjeKnuffelhacker
![]()
Lekker geslapen?
[..]
Hai Toek![]()
Ik heb het zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar 8 uurtjes waarin ik ook nog een werkoverleg heb![]()
I like it
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Martje![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sliep ook lekker totdat mijn wekker me wakker maakte. Geen korte dag voor mij, mag gaan aftellen naar half 5.
ik heb gewoon naar mijn wekker liggen kijken tot hij af ging en ik eruit mochtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt... En dat niet eruit kunnen, herken ik. Vandaag nieuw record op de tijd tussen bed en trein gezet...
Heb dus goed en vast, maar ook erg kort geslapen...![]()
![]()
Ik wil best met je ruilen voor jouw salarisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sliep ook lekker totdat mijn wekker me wakker maakte. Geen korte dag voor mij, mag gaan aftellen naar half 5.
Jeeeeeeeejquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar 6 uurtjes waarin ik ook nog een werkoverleg heb![]()
I like it
![]()
69, samen met Muckiequote:
Goedemorgenquote:
Oh succesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb het zoEn daarna zelf naar de hel die Albert Heijn heet om eten te kopen omdat Miss Muck is toeteren en daarna bij haar ouders blijft ivm doktersafspraak enzulks.
Knuffquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik heb gewoon naar mijn wekker liggen kijken tot hij af ging en ik eruit mocht
Eerder naar bed gaan danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt... En dat niet eruit kunnen, herken ik. Vandaag nieuw record op de tijd tussen bed en trein gezet...
Heb dus goed en vast, maar ook erg kort geslapen...![]()
![]()
LS,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best met je ruilen voor jouw salaris
ik moet trouwens echt die brief gaan schrijven enzo voor die vacature Wok!Maar even op m'n werk voor gaan zitten
ROFLMAOquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
LS,
I am Root
wanneer begin ik?
met vriendelijke groet,
Marijkje
Idioot! Ik schrok me de pleuris toen dat ding 7.30 aangaf en ik besefte dat ik om 7.49 in de trein moest zitten. Maar ik heb het gehaaldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik heb gewoon naar mijn wekker liggen kijken tot hij af ging en ik eruit mocht
quote:
quote:
Tot straks lieverdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:Ik ben al vet laat
Ik moet vliegen! Tot strakjes
gisteren was ik om 4:00 al wakkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Idioot! Ik schrok me de pleuris toen dat ding 7.30 aangaf en ik besefte dat ik om 7.49 in de trein moest zitten. Maar ik heb het gehaald...
Nieuws postenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:15 schreef OA het volgende:
Brood is op, koffie in de maak, dus ik ga aan m'n opdracht werken
hoe de neuk doe je dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Idioot! Ik schrok me de pleuris toen dat ding 7.30 aangaf en ik besefte dat ik om 7.49 in de trein moest zitten. Maar ik heb het gehaald...
Aan wie moet ik die PM-bom sturen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuws posten
Fapcijfers
PM bom
Planning
Evaluatie
En vast nog wel meer.
Succes
iedereen die niet in KSC is geweest de laatste 48 uur maar wel op FOK! geweest isquote:
Heb ik een tijdje terug al eens in 89 geroepen...quote:
Ah, dat. Ik dacht gewoon zomaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje terug al eens in 89 geroepen...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
iedereen die niet in 31 is geweest de laatste 48 uur maar wel op FOK! geweest is
Rennen, vliegen en iedereen die in de weg loopt een dreun verkopen...quote:
en nu ben je je aan het wassen en tandenpoetsen enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Rennen, vliegen en iedereen die in de weg loopt een dreun verkopen...
Duwt haar "zieke" collega in de weg van MPG. Beuk dr in elkaar (of nee wacht doe toch maar niet want anders heeft ze weer een reden om zich ziek te melden)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Pandaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Duwt haar "zieke" collega in de weg van MPG. Beuk dr in elkaar (of nee wacht doe toch maar niet want anders heeft ze weer een reden om zich ziek te melden)
ben je snel klaar tijdens de rondvraagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:29 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ben opeens mijn stem zowat kwijt vanmorgen, altijd handig om een meeting mee te voeren.
Nee, nu stap ik in eindhoven uit de trein...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en nu ben je je aan het wassen en tandenpoetsen enzo
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je snel klaar tijdens de rondvraag
sol
jij had een operatie stofwolk in de ochtendquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, nu stap ik in eindhoven uit de trein...
Tandenpoetsen en ander onderhoud was tussen 7.33 en 7.37 ...
Dan had je aan mij een verkeerdequote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jupquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij had een operatie stofwolk in de ochtend
Ook een recordtijd neergezet?quote:
friemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:50 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
de zon schijnt
![]()
Strak blauwe lucht
Hai mopquote:
Ja, goed he?quote:
RARE DROMENquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja in coma gelegen, mag ook wel met die pillenen mega rare dromen
jij ook al lang geslapen....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja in coma gelegen, mag ook wel met die pillenen mega rare dromen
Whao.... Ik wil ook koffiequote:
heb je hem kapot gemaakt? Ik ook pas 2quote:
je zit in Eindhoven en Philips ook. Dus het Apparaat ken je zo regelen. En koffie verkopen ze zelfs in brabant. Succesquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eindelijk![]()
ik was van plan om een ACR122U te kopen
ohwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ben bang dat het hier over het voorwerp gaat, en niet over het systeem
Nee, de leuning van de treinbank heeft dat gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je hem kapot gemaakt? Ik ook pas 2
Klopt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ben bang dat het hier over het voorwerp gaat, en niet over het systeem
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ben nog steeds vergeten om te kijken wat mijn saldo is
Wat een faalquote:
Ja, duh, das logischquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is maar een heel klein hoekje weg en hij doet het al niet meer.
Ik let nooit op de prijs moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:31 schreef MPG het volgende:
Gister trouwens even de auto weer volgetankt....
1,43 de liter voor euro95...
kan bij de NS enzo gewoon en Online geloof ik. Maar idd soort rabo-reader voor je OV.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze moeten apparaatjes uitvinden zodat je van te voren je saldo kan checken
Hey Trevquote:
Ik dacht dat er gewoon een chip ergens in het plastic zat, niet dat de hele kaart een chip isquote:
Jij bent slim, even uitvinden, dat kan jij welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan bij de NS enzo gewoon en Online geloof ik. Maar idd soort rabo-reader voor je OV.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:31 schreef MPG het volgende:
Als je je chip aangemeld heb kan het online idd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent slim, even uitvinden, dat kan jij wel
kan het ook online?
[..]
goedkope shizzle
weet flash het niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als je je chip aangemeld heb kan het online idd.
Ik ben niet slim maar kan wel kijken hier op het werk of iemand het kan.
Hey LLquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goedkope shizzle
@trev: hoi trev ik las vanmorgen je smsje pas... ben je mooie klaar mee met zo'n 'vriend'
De chip zit ergens n het plastic ja, maar de rand van de kaart is een antenne om met het paaltje op het station te kunnen 'praten'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gewoon een chip ergens in het plastic zat, niet dat de hele kaart een chip is.
Die is anti-ov-chip...quote:
Goeiekope shizzle van de shell ook nog.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent slim, even uitvinden, dat kan jij wel
kan het ook online?
[..]
goedkope shizzle
@trev: hoi trev ik las vanmorgen je smsje pas... ben je mooie klaar mee met zo'n 'vriend'
quote:
whutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeiekope shizzle van de shell ook nog.
En mooi klote voor trev indd...
o ja, die ging ze eigen huelemaal kleurenblind sporen om dat te omzeilenquote:
jij bent heul wel slimquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als je je chip aangemeld heb kan het online idd.
Ik ben niet slim maar kan wel kijken hier op het werk of iemand het kan.
Mja kan ik me voorstellen, what was he thinking heejquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Ik vind het ook klote voor haar
Muckiequote:
Ik weet het niet, maar schrok wel toen ik dat hoordequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent heul wel slim
[..]
Mja kan ik me voorstellen, what was he thinking heej![]()
[..]
Muckiezijn de koekjes goed gelukt?
1,43 voor de euro95 bij de shell gisteren....quote:
De prijzen hier zijn echt niet normaal meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
1,43 voor de euro95 bij de shell gisteren....
Dat kan ik me levendig voorstellen... Damn...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar schrok wel toen ik dat hoorde
Nee... Bij de goedkoopste aan onze kant vd grens wassie nog 1,51quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De prijzen hier zijn echt niet normaal meer
Niks meer aan te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeiekope shizzle van de shell ook nog.
En mooi klote voor trev indd...
Das nog goedkoopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee... Bij de goedkoopste aan onze kant vd grens wassie nog 1,51...
yepquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:00 schreef MPG het volgende:
Owja... Als het saldo van de ovkaart op de chip zelf staat, is daar wel een apparaatje voor te knutselen...
Barquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
hier computer maar eens afzetten :p de IT dienst komt weer op bezoek!
ze zijn er ook van 30 ¤quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep
http://www.heijden.nl/bestelservice/acsacr122kit.php
kan je hem nog opwaarderen ook
dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
1,43 voor de euro95 bij de shell gisteren....
Die is met pc, toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep
http://www.heijden.nl/bestelservice/acsacr122kit.php
kan je hem nog opwaarderen ook
quote:
ik wil ook gewoon een portable dingenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is met pc, toch?
Ik wou m standalone en portable maken...
klopt, met pc.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is met pc, toch?
Ik wou m standalone en portable maken...
volgens DWDD wel ja. Was 2 weken terug speciaal item over.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar je mee kan opwaarderen?
dan moet ik nog even doorzoeken
Doe eensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:00 schreef MPG het volgende:
Owja... Als het saldo van de ovkaart op de chip zelf staat, is daar wel een apparaatje voor te knutselen...
Kiekt ff oppe FP. Gijzeling, aalten, gijzelnemer...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet
wat er met de vriend van de vriendin van trev is...
moet je wel een account hebben chickquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens![]()
Ik kan online niet zien wat er op mijn chipkaart staat hoor
Ik betaalde zondag slechts 1,569quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:31 schreef MPG het volgende:
Lijkt me wel een gaaf knutselproject... Misschien eens op onderzoek uitgaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens![]()
Ik kan online niet zien wat er op mijn chipkaart staat hoor
Dat was dan wel v-power... Tochquote:
Welneequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:09 schreef Toekito het volgende:
Muck: Grolsch stopt met thuistap Cheersch
langs de snelweg hanteren ze asociale prijzenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:11 schreef OA het volgende:
Langs de snelweg kost het hier al snel 1,67
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
langs de snelweg hanteren ze asociale prijzen
heb ik dudequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je wel een account hebben chick
Daarom tank ik ook altijd in de stad, waar ze elkaar flink beconcurreren. Althans, hier is dat het geval.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
langs de snelweg hanteren ze asociale prijzen
ik kan niet meer inloggen bij de mijnequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:11 schreef OA het volgende:
Langs de snelweg kost het hier al snel 1,67
ok, ik ben weer op de hoogtequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Kiekt ff oppe FP. Gijzeling, aalten, gijzelnemer...![]()
![]()
Wij tanken altijd bij een firezone of een tinq of een HGA die zijn vaak goedkoopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Daarom tank ik ook altijd in de stad, waar ze elkaar flink beconcurreren. Althans, hier is dat het geval.
Reden te meer om het bij HJ te houdenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben chagrijnig![]()
Iemand leuk nieuws?
quote:Het reclamepoppetje Flipje komt terug op verpakkingen van jam. Het bekende Tielse fruitmannetje, dat in 1935 werd bedacht door een reclamebureau, wordt het gezicht van jams die door landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt in Beesd worden gemaakt. De potjes komen in drie smaken op de markt, bessen-framboos, aardbeien en kersen.
Nee, nog steeds niks godverdomme.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben chagrijnig![]()
Iemand leuk nieuws?
Oh noesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben chagrijnig![]()
Iemand leuk nieuws?
WOAH!quote:
Ik ben komende dagen alleen thuis, dus ga denk ik de gamecube aansluiten en gamen tot ik een ons weg. Of Muck me van de bank slaat donderdag!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben chagrijnig![]()
Iemand leuk nieuws?
Dat is geen leuk nieuwsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben komende dagen alleen thuis, dus ga denk ik de gamecube aansluiten en gamen tot ik een ons weg. Of Muck me van de bank slaat donderdag!
JAH, de zon schijntquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben chagrijnig![]()
Iemand leuk nieuws?
lokaal nieuws dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!Flipje terug
![]()
Maar het helpt niet echt
quote:Brandende auto gaat er in zijn eentje vandoor
In Zwolle was vrijdag wel iets heel bijzonders te zien: een brandende auto die uit zichzelf wegreed. De automobiliste was net uit de auto gestapt en op dat moment was er nog niets aan de hand. Maar toen ze de deur sloot en zich omdraaide, ging haar auto er opeens vandoor. Dat niet alleen; het voertuig stond ook nog eens in brand. Hoe dat zo ineens heeft kunnen gebeuren is nog steeds onduidelijk. Heel duidelijk was wel hoe de auto als een soort fakkelijk door de Hanzelaan reed, waarna hij uiteindelijk tegen een boom tot stilstand kwam. Bij het incident is gelukkig niemand gewond geraakt; alleen de auto kon niet meer gered worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Sterkte.quote:
of meer iets in deze trendquote:
quote:Wereldrecord aantal blowjobs verbroken
De Duitse Lea, die in haar dagelijks leven werkzaam is als dame van lichte zeden, heeft het wereldrecord pijpen verbeterd. In twaalf uur tijd heeft ze 254 mannen afgelurkt. Lea had voor iedere lolly zo'n drie minuten nodig. "Ik hou ervan om mannen te verwennen. Ik ben een nymfomane en kan me hier echt uitleven. Ik schaam me daar helemaal niet voor", aldus de ijverige Lea. De proefpersonen betaalden de vijf euro voor de orale pret met Lea met alle plezier. "Ik heb een vrouw en een minnares. Ik kom niets te kort maar dit wilde ik toch niet missen", aldus een van de participanten. Een andere gegadigde die net zijn vrijgezellenfeest achter de rug had wilde ook nog even genieten. "Over twee maanden trouw ik en dan kan ik me dit soort frivoliteiten niet meer veroorloven." In elf uur tijd had Lea al het vorige record van 249 mannen geëvenaard. Toen haar hoerenmadam uiteindelijk de deuren sloot, had ze al 254 kerels weer met een lege zak naar huis gestuurd, aldus Bild.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef friemelaar het volgende:
BTW , iemand een ID hoe je / of je op zwart papier kunt afdrukken met een intjetprinter
Kan dat wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef friemelaar het volgende:
BTW , iemand een ID hoe je / of je op zwart papier kunt afdrukken met een intjetprinter
zwart papier weet ik niet, gekleurd papier heeft effect op de kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met geel papier wordt blauw groen....
de printers staan "afgesteld" op een witte achtergrond.....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Haiquote:
Zover ik weet kan het niet, maar ik kan er langs zittenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zwart papier weet ik niet, gekleurd papier heeft effect op de kleur.
met geel papier wordt blauw groen....
Hoi Djeezquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai
Hoe zit dat nou precies met operatie stofwolk? Ik snap het niet helemaal
zwart weet ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kleuren mengen enzow
![]()
Maar op zwart, blijft het dan zichtbaar of trekt het er helemaal in
Ik snap hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]newbie
![]()
operatie stofwolk is zo ontzettend snel naar huis gaan dat er binnen 0,001 seconde alleen nog een stofwolkje te zien is.
zoals bij tekenfilms.
ooit een opdracht gehad waarbij iedereen aan het werk was om 16:59.00 en om 17:00:00 opeens iedereen weg...... operatie stofwolk dus
Zal idd eens proberen een paar velletjes zwart op de kop te tikkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zwart weet ik nietje kan geen wit printen maar misschien dat geel en rood wel te zien is?
probeer er eens 1 zou ik zeggen
gewoon zwart kleuren met stiftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal idd eens proberen een paar velletjes zwart op de kop te tikken
Mijn manierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon zwart kleuren met stiften dan in de printer doen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef Muck het volgende:
Zooooo, de was ligt weer netjes gevouwen in de kast
Nu even lekker douchen en ontbijten en dan weer verder puinruimen in huis
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef Muck het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef Muck het volgende:
Nou ja, de was irriteerde me al dagen, en opvouwen heeft iets therapeutischquote:
Zat al te kijken wat ze nu weer hadden verzonnen. Wel leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
Whaha, dat bestuurbare onderzeeërlogo op Google![]()
Het is zo erg dat ik geen kleding uit de kast durf te pakkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou ja, de was irriteerde me al dagen, en opvouwen heeft iets therapeutisch
Al die nette stapeltjes in de kast.. mmm
Wat er nu nog ligt moet gestreken worden en daar heb ik zo'n ongelofelijke pleurishekel aan heEerst op mijn gemak eten en douchen en rommelen in huis, daarna héél misschien strijken
Komt wel goedquote:
Je ziet maar! Ik vertrek rond een uur of 3 naar mijn oudersquote:
Jaah vind ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Zat al te kijken wat ze nu weer hadden verzonnen. Wel leuk.
Waarom niet je document zwart maken, met witte letters en dan flink printerinkt verspillenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh je snijdt en wast niet vast de groente!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed
[..]
Je ziet maar! Ik vertrek rond een uur of 3 naar mijn ouders
Goed Ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet je document zwart maken, met witte letters en dan flink printerinkt verspillen...
Ja. Das onze FP redacteur voor seks-, alien- en ander opmerkelijk nieuwsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die post ook altijd dat soort onderwerpen?
Das ook een optiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet je document zwart maken, met witte letters en dan flink printerinkt verspillen...
dus deze had hij ook al gepost?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Das onze FP redacteur voor seks-, alien- en ander opmerkelijk nieuws![]()
.
Fijn hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed Idee
Leuk van die vergaderingen waarbij de mensen gewoon te laat komen
Whahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
dat is toch standaard?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed Idee
Leuk van die vergaderingen waarbij de mensen gewoon te laat komen
TMIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
ooohh boeeehooeee
* LovelyLady zet raampje open
PI
Dat werkt niet... Dan vreet je je alleen tonnetje rond aan het gebakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is toch standaard?
gewoon beginnen en degene die te laat is moet de volgende vergadering trakteren EN notuleren.
leren ze het vanzelf af
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
ooohh boeeehooeee
* LovelyLady zet raampje open
PI
Goed snuiven dan, dan is het zo opquote:
* wel.o.k kijkt naar zijn lijfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat werkt niet... Dan vreet je je alleen tonnetje rond aan het gebak.
tipp exquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:58 schreef friemelaar het volgende:
Bij deze de definitieven bevestiging![]()
HET KAN NIET met een inktjetprinter
Hier ook niet, hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt naar zijn lijf
geen probleem
Ja, sorryquote:
Als ik roze koeken blijf eten dan word ik net zo rond als een roze koek...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Voor jou maar een pak roze koeken doen, dan?
dat valt nog wel mee, en ik kan het weten want ik heb je vast gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik roze koeken blijf eten dan word ik net zo rond als een roze koek...
sterker nog... het scheelt niet veel
Dat valt reuze meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik roze koeken blijf eten dan word ik net zo rond als een roze koek...
sterker nog... het scheelt niet veel
ohja dat je je armen nog om mijn heen kan leggen is een godswonderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee, en ik kan het weten want ik heb je vast gehad
zeg je nou dat ik van die lange apen armen hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dat je je armen nog om mijn heen kan leggen is een godswonder
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg je nou dat ik van die lange apen armen heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik heb geen lange apenarmen en ik kan het ookquote:
Des te meer kans voor mij om jou te knuffelenquote:
Zo uit context leest dit vrij raarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |