quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:11 schreef OA het volgende:
Langs de snelweg kost het hier al snel 1,67
ok, ik ben weer op de hoogtequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Kiekt ff oppe FP. Gijzeling, aalten, gijzelnemer...![]()
![]()
Wij tanken altijd bij een firezone of een tinq of een HGA die zijn vaak goedkoopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Daarom tank ik ook altijd in de stad, waar ze elkaar flink beconcurreren. Althans, hier is dat het geval.
Reden te meer om het bij HJ te houdenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben chagrijnig![]()
Iemand leuk nieuws?
quote:Het reclamepoppetje Flipje komt terug op verpakkingen van jam. Het bekende Tielse fruitmannetje, dat in 1935 werd bedacht door een reclamebureau, wordt het gezicht van jams die door landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt in Beesd worden gemaakt. De potjes komen in drie smaken op de markt, bessen-framboos, aardbeien en kersen.
Nee, nog steeds niks godverdomme.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben chagrijnig![]()
Iemand leuk nieuws?
Oh noesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben chagrijnig![]()
Iemand leuk nieuws?
WOAH!quote:
Ik ben komende dagen alleen thuis, dus ga denk ik de gamecube aansluiten en gamen tot ik een ons weg. Of Muck me van de bank slaat donderdag!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben chagrijnig![]()
Iemand leuk nieuws?
Dat is geen leuk nieuwsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben komende dagen alleen thuis, dus ga denk ik de gamecube aansluiten en gamen tot ik een ons weg. Of Muck me van de bank slaat donderdag!
JAH, de zon schijntquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben chagrijnig![]()
Iemand leuk nieuws?
lokaal nieuws dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!Flipje terug
![]()
Maar het helpt niet echt
quote:Brandende auto gaat er in zijn eentje vandoor
In Zwolle was vrijdag wel iets heel bijzonders te zien: een brandende auto die uit zichzelf wegreed. De automobiliste was net uit de auto gestapt en op dat moment was er nog niets aan de hand. Maar toen ze de deur sloot en zich omdraaide, ging haar auto er opeens vandoor. Dat niet alleen; het voertuig stond ook nog eens in brand. Hoe dat zo ineens heeft kunnen gebeuren is nog steeds onduidelijk. Heel duidelijk was wel hoe de auto als een soort fakkelijk door de Hanzelaan reed, waarna hij uiteindelijk tegen een boom tot stilstand kwam. Bij het incident is gelukkig niemand gewond geraakt; alleen de auto kon niet meer gered worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Sterkte.quote:
of meer iets in deze trendquote:
quote:Wereldrecord aantal blowjobs verbroken
De Duitse Lea, die in haar dagelijks leven werkzaam is als dame van lichte zeden, heeft het wereldrecord pijpen verbeterd. In twaalf uur tijd heeft ze 254 mannen afgelurkt. Lea had voor iedere lolly zo'n drie minuten nodig. "Ik hou ervan om mannen te verwennen. Ik ben een nymfomane en kan me hier echt uitleven. Ik schaam me daar helemaal niet voor", aldus de ijverige Lea. De proefpersonen betaalden de vijf euro voor de orale pret met Lea met alle plezier. "Ik heb een vrouw en een minnares. Ik kom niets te kort maar dit wilde ik toch niet missen", aldus een van de participanten. Een andere gegadigde die net zijn vrijgezellenfeest achter de rug had wilde ook nog even genieten. "Over twee maanden trouw ik en dan kan ik me dit soort frivoliteiten niet meer veroorloven." In elf uur tijd had Lea al het vorige record van 249 mannen geëvenaard. Toen haar hoerenmadam uiteindelijk de deuren sloot, had ze al 254 kerels weer met een lege zak naar huis gestuurd, aldus Bild.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef friemelaar het volgende:
BTW , iemand een ID hoe je / of je op zwart papier kunt afdrukken met een intjetprinter
Kan dat wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef friemelaar het volgende:
BTW , iemand een ID hoe je / of je op zwart papier kunt afdrukken met een intjetprinter
zwart papier weet ik niet, gekleurd papier heeft effect op de kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met geel papier wordt blauw groen....
de printers staan "afgesteld" op een witte achtergrond.....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Haiquote:
Zover ik weet kan het niet, maar ik kan er langs zittenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zwart papier weet ik niet, gekleurd papier heeft effect op de kleur.
met geel papier wordt blauw groen....
Hoi Djeezquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |