Nee... Bij de goedkoopste aan onze kant vd grens wassie nog 1,51quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De prijzen hier zijn echt niet normaal meer
Niks meer aan te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeiekope shizzle van de shell ook nog.
En mooi klote voor trev indd...
Das nog goedkoopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee... Bij de goedkoopste aan onze kant vd grens wassie nog 1,51...
yepquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:00 schreef MPG het volgende:
Owja... Als het saldo van de ovkaart op de chip zelf staat, is daar wel een apparaatje voor te knutselen...
Barquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
hier computer maar eens afzetten :p de IT dienst komt weer op bezoek!
ze zijn er ook van 30 ¤quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep
http://www.heijden.nl/bestelservice/acsacr122kit.php
kan je hem nog opwaarderen ook
dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
1,43 voor de euro95 bij de shell gisteren....
Die is met pc, toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep
http://www.heijden.nl/bestelservice/acsacr122kit.php
kan je hem nog opwaarderen ook
quote:
ik wil ook gewoon een portable dingenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is met pc, toch?
Ik wou m standalone en portable maken...
klopt, met pc.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is met pc, toch?
Ik wou m standalone en portable maken...
volgens DWDD wel ja. Was 2 weken terug speciaal item over.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar je mee kan opwaarderen?
dan moet ik nog even doorzoeken
Doe eensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:00 schreef MPG het volgende:
Owja... Als het saldo van de ovkaart op de chip zelf staat, is daar wel een apparaatje voor te knutselen...
Kiekt ff oppe FP. Gijzeling, aalten, gijzelnemer...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet
wat er met de vriend van de vriendin van trev is...
moet je wel een account hebben chickquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens![]()
Ik kan online niet zien wat er op mijn chipkaart staat hoor
Ik betaalde zondag slechts 1,569quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:31 schreef MPG het volgende:
Gister trouwens even de auto weer volgetankt....
1,43 de liter voor euro95...
Lijkt me wel een gaaf knutselproject... Misschien eens op onderzoek uitgaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens![]()
Ik kan online niet zien wat er op mijn chipkaart staat hoor
Dat was dan wel v-power... Tochquote:
Welneequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |