Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Top 100 van maandag 7 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 286 Marijkezwolle
09. 246 Trevland
10. 228 MPG
15. 184 LovelyLady
20. 167 pgrferrari
22. 162 DaMart
28. 154 suikertaartje
52. 123 Symphonic
57. 115 wel.o.k
59. 112 Toekito
63. 110 MaleDuck
65. 109 RockNijntje
70. 103 Pheno
71. 102 Dr_Flash
71. 102 Stuart
76. 098 Koen66
Ik dacht eerst: heb ik hem nou gesloten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je op reactie zat te wachten![]()
Beide keren totaal onbewustquote:
Droom zachtquote:
Wiki aangepastquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:25 schreef Ladylike het volgende:
mijn god deze pc is langzaam
past iemand de wiki weer voor me aan?
merci mupkequote:
trusten koenquote:
Zou zomaar kunnen, ik zag daarstraks een topic doorlopen tot 304 met posts van modjes én niet modsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: heb ik hem nou gesloten?
mn pc dee raar en ik zag een postaantallen
dus kon dat iemand na mij gepost had maar dat mn pc niet geupdate had
[..]
Beide keren totaal onbewust
ik zag hetquote:
dat had ik ook alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: heb ik hem nou gesloten?
mn pc dee raar en ik zag een postaantallen
dus kon dat iemand na mij gepost had maar dat mn pc niet geupdate had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Laterss GFquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben tv kijken![]()
tot een volgend topic
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:30 schreef friemelaar het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op
is er iets gebeurd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
tot zaterdag kalequote:
welk topicquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nogal heftig gisteren (ik had het gemiste maar vandaag terug gelezen)
quote:
duurt het nog langquote:
ik heb het gelezenquote:
Morge DMquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:52 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen Toek, Trev en iedereen die zometeen wakker wordt en zich hier meldt.
Ik ga eens naar het station fietsen.
Omdat ze eigenwijs zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:40 schreef wel.o.k het volgende:
hehe, eindelijk internet![]()
moeilijk gedoe met inloggen in de router....
gewoon stekker eruit en er weer in![]()
waarom luisteren ze toch nooit naar me
Of ze willen gewoon met iemand kletsen in de morgen..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en graag moeilijk doen
![]()
nu eerst koffie
Omdat ze je aan het werk willen houdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:40 schreef wel.o.k het volgende:
hehe, eindelijk internet![]()
moeilijk gedoe met inloggen in de router....
gewoon stekker eruit en er weer in![]()
waarom luisteren ze toch nooit naar me
Ja, doe maar een pilske.quote:
Jaquote:
ik kon juist niet werken daardoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ze je aan het werk willen houden.
Liebchenquote:
Dan was het een hint dat je even rustig koffie kunt drinken i.p.v. werken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kon juist niet werken daardoor![]()
we hebben internet nodig om een vpn te kunnen opzetten en dan pas kunnen we inloggen op het netwerk
Goedemorgen Martjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke. Goed geslapen?
Gutemorgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wie geht's? Lekker geslapen?![]()
![]()
Wokjequote:
Hai Toekquote:
teller staat nu dus ook op 5quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was het een hint dat je even rustig koffie kunt drinken i.p.v. werken.
wel langer dan vorige nachtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Martje![]()
Ik heb best lekker geslapen jaVet vast
Maar ik ben nu zo moe, ik wilde niet opstaan
Gelukkig een kort dagje vandaag
[..]
Gutemorgen![]()
Zie hierbovenJij ook lekker geslapen?
[..]
WokjeKnuffelhacker
![]()
Lekker geslapen?
[..]
Hai Toek![]()
Maar 6 uurtjes waarin ik ook nog een werkoverleg hebquote:
Ik sliep ook lekker totdat mijn wekker me wakker maaktequote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Martje![]()
Fijn dat je lekker geslapen hebt... En dat niet eruit kunnen, herken ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Martje![]()
[..]
Gutemorgen![]()
Zie hierbovenJij ook lekker geslapen?
[..]
WokjeKnuffelhacker
![]()
Lekker geslapen?
[..]
Hai Toek![]()
Ik heb het zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar 8 uurtjes waarin ik ook nog een werkoverleg heb![]()
I like it
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Martje![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sliep ook lekker totdat mijn wekker me wakker maakte. Geen korte dag voor mij, mag gaan aftellen naar half 5.
ik heb gewoon naar mijn wekker liggen kijken tot hij af ging en ik eruit mochtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt... En dat niet eruit kunnen, herken ik. Vandaag nieuw record op de tijd tussen bed en trein gezet...
Heb dus goed en vast, maar ook erg kort geslapen...![]()
![]()
Ik wil best met je ruilen voor jouw salarisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sliep ook lekker totdat mijn wekker me wakker maakte. Geen korte dag voor mij, mag gaan aftellen naar half 5.
Jeeeeeeeejquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar 6 uurtjes waarin ik ook nog een werkoverleg heb![]()
I like it
![]()
69, samen met Muckiequote:
Goedemorgenquote:
Oh succesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb het zoEn daarna zelf naar de hel die Albert Heijn heet om eten te kopen omdat Miss Muck is toeteren en daarna bij haar ouders blijft ivm doktersafspraak enzulks.
Knuffquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik heb gewoon naar mijn wekker liggen kijken tot hij af ging en ik eruit mocht
Eerder naar bed gaan danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt... En dat niet eruit kunnen, herken ik. Vandaag nieuw record op de tijd tussen bed en trein gezet...
Heb dus goed en vast, maar ook erg kort geslapen...![]()
![]()
LS,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best met je ruilen voor jouw salaris
ik moet trouwens echt die brief gaan schrijven enzo voor die vacature Wok!Maar even op m'n werk voor gaan zitten
ROFLMAOquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
LS,
I am Root
wanneer begin ik?
met vriendelijke groet,
Marijkje
Idioot! Ik schrok me de pleuris toen dat ding 7.30 aangaf en ik besefte dat ik om 7.49 in de trein moest zitten. Maar ik heb het gehaaldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik heb gewoon naar mijn wekker liggen kijken tot hij af ging en ik eruit mocht
quote:
quote:
Tot straks lieverdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:Ik ben al vet laat
Ik moet vliegen! Tot strakjes
gisteren was ik om 4:00 al wakkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Idioot! Ik schrok me de pleuris toen dat ding 7.30 aangaf en ik besefte dat ik om 7.49 in de trein moest zitten. Maar ik heb het gehaald...
Nieuws postenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:15 schreef OA het volgende:
Brood is op, koffie in de maak, dus ik ga aan m'n opdracht werken
hoe de neuk doe je dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Idioot! Ik schrok me de pleuris toen dat ding 7.30 aangaf en ik besefte dat ik om 7.49 in de trein moest zitten. Maar ik heb het gehaald...
Aan wie moet ik die PM-bom sturen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuws posten
Fapcijfers
PM bom
Planning
Evaluatie
En vast nog wel meer.
Succes
iedereen die niet in KSC is geweest de laatste 48 uur maar wel op FOK! geweest isquote:
Heb ik een tijdje terug al eens in 89 geroepen...quote:
Ah, dat. Ik dacht gewoon zomaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje terug al eens in 89 geroepen...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
iedereen die niet in 31 is geweest de laatste 48 uur maar wel op FOK! geweest is
Rennen, vliegen en iedereen die in de weg loopt een dreun verkopen...quote:
en nu ben je je aan het wassen en tandenpoetsen enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Rennen, vliegen en iedereen die in de weg loopt een dreun verkopen...
Duwt haar "zieke" collega in de weg van MPG. Beuk dr in elkaar (of nee wacht doe toch maar niet want anders heeft ze weer een reden om zich ziek te melden)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Rennen, vliegen en iedereen die in de weg loopt een dreun verkopen...
Pandaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Duwt haar "zieke" collega in de weg van MPG. Beuk dr in elkaar (of nee wacht doe toch maar niet want anders heeft ze weer een reden om zich ziek te melden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |