quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon zwart kleuren met stiften dan in de printer doen
Oh zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef Muck het volgende:
Zooooo, de was ligt weer netjes gevouwen in de kast
Nu even lekker douchen en ontbijten en dan weer verder puinruimen in huis
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef Muck het volgende:
Zooooo, de was ligt weer netjes gevouwen in de kast
Nu even lekker douchen en ontbijten en dan weer verder puinruimen in huis
Nou ja, de was irriteerde me al dagen, en opvouwen heeft iets therapeutischquote:
Zat al te kijken wat ze nu weer hadden verzonnen. Wel leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
Whaha, dat bestuurbare onderzeeërlogo op Google![]()
Het is zo erg dat ik geen kleding uit de kast durf te pakkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou ja, de was irriteerde me al dagen, en opvouwen heeft iets therapeutisch
Al die nette stapeltjes in de kast.. mmm
Wat er nu nog ligt moet gestreken worden en daar heb ik zo'n ongelofelijke pleurishekel aan heEerst op mijn gemak eten en douchen en rommelen in huis, daarna héél misschien strijken
Komt wel goedquote:
Je ziet maar! Ik vertrek rond een uur of 3 naar mijn oudersquote:
Jaah vind ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Zat al te kijken wat ze nu weer hadden verzonnen. Wel leuk.
Waarom niet je document zwart maken, met witte letters en dan flink printerinkt verspillenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon zwart kleuren met stiften dan in de printer doen
oh je snijdt en wast niet vast de groente!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed
[..]
Je ziet maar! Ik vertrek rond een uur of 3 naar mijn ouders
Goed Ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet je document zwart maken, met witte letters en dan flink printerinkt verspillen...
Ja. Das onze FP redacteur voor seks-, alien- en ander opmerkelijk nieuwsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die post ook altijd dat soort onderwerpen?
Das ook een optiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet je document zwart maken, met witte letters en dan flink printerinkt verspillen...
dus deze had hij ook al gepost?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Das onze FP redacteur voor seks-, alien- en ander opmerkelijk nieuws![]()
.
Fijn hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed Idee
Leuk van die vergaderingen waarbij de mensen gewoon te laat komen
Whahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
dat is toch standaard?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed Idee
Leuk van die vergaderingen waarbij de mensen gewoon te laat komen
TMIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
ooohh boeeehooeee
* LovelyLady zet raampje open
PI
Dat werkt niet... Dan vreet je je alleen tonnetje rond aan het gebakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is toch standaard?
gewoon beginnen en degene die te laat is moet de volgende vergadering trakteren EN notuleren.
leren ze het vanzelf af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |