Dawn of the Hamster.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Illegaal geïmporteerde zombiehamsters
Daarin heb ik ook wat overdreven. Dat klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, het is niet zoals je het in het begin van deze discussie voorspiegelde naar mijn idee.
Ja, die wil ik zien zaterdag!quote:
De pareerstang is wel wat klein, wat 'm weer niet geschikt maakt voor zwaard tegen zwaard gevechten.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool Hamstertje wel![]()
Zwaard ook trouwens
Dan moet je niet halverwege de discussie eenzijdig de spelregels wijzigenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarin heb ik ook wat overdreven. Dat klopt.
Jij hebt toch een gehandicapte hamster?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mijn hamster niet zo losgaan trouwens
Daar kun je 'm vast wel op trainenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Daar begint het mee toch? He's infected....quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt toch een gehandicapte hamster?
Ja, en een autistische goudhamster.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt toch een gehandicapte hamster?
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die wil ik zien zaterdag!
Er was toch ooit een horrorish film met kleine harige beestjes? Was ook zeer fout keek het toen ik nog een klein Jofutje wasquote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een concept dat alleen maar kan slagen
Critters?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Er was toch ooit een horrorish film met kleine harige beestjes? Was ook zeer fout keek het toen ik nog een klein Jofutje was
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner wasquote:
Dynamo erachter en hop, genoeg stroom voor je hele huishoudenquote:
Ik was 4 toen ik die film zag.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner was
Dat was als kind mijn lievelingsfilm, samen met Jaws.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner was
Ja, inderdaad. Maar dus toch niet, want hij is nog bezig met een gesprekquote:
Ja, die heb ik gezien. Die was gruwelijk slecht, dus weer goedquote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts ! (en MissB)
Deze heb ik nog niet gezien, misschien wat voor zaterdag!
Dat was 'm jaquote:
De piratenbaai stuurt 'm nu deze kant op!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts ! (en MissB)
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
De piratenbaai stuurt 'm nu deze kant op!
Ze deden me altijd aan troeliewoelies denken.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was 'm ja![]()
Met ruimtemannetjes waarvan eentje kon transformeren en personen die hij zag..
Mogwai zijn schattigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 4 toen ik die film zag.
Was geen succes
Oh, weer een van de "hilarische" -OP-edits.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat Boobies! En Less = More nog steeds in de OP?
Alleen dan een beetje bloeddorstigerquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze deden me altijd aan troeliewoelies denken.
Je weet wat troeliewoelies zijn?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen dan een beetje bloeddorstiger
Vind je 'm niet geweldig?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, weer een van de "hilarische" -OP-edits.
Ah, ik zie dat ik er inmiddels weer uit ben.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die zijn altijd een toonbeeld van humor, echt zo geweldig goed gevondenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet wat troeliewoelies zijn?
Het maakt me niet uit, daar ik die OP nooit lees. Dus ik snap de lol er ook niet van dan.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?
Nee, ik ook niet zo. Maar gisteren werd ik erop gewezenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit, daar ik die OP nooit lees. Dus ik snap de lol er ook niet van dan.
Ik ging googlen, en vond tussen de troeliewoelieplaatjes deze:quote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?
Jaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging googlen, en vond tussen de troeliewoelieplaatjes deze:
[ afbeelding ]
De monchichi-aapjes! Die had ik vroeger ook!
Hee! Die heb ik ook nog gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ze ook geloof ikquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zal het wel zijn omdat ik echt elke grap of opmerking over tieten hier ontzettend uitgekauwd vind denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet zo. Maar gisteren werd ik erop gewezen
ja die ken ik, die is ook zóó slecht!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts ! (en MissB)
Dat less = more sloeg op make-up... Waarom boobies erin is gezet, weet ik ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zal het wel zijn omdat ik echt elke grap of opmerking over tieten hier ontzettend uitgekauwd vind denk ik.
Ik wist niet eens dat hamsters kunnen springen. Gevalletje Tsjernobyl?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat less = more op postgedrag sloeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat less = more sloeg op make-up... Waarom boobies erin is gezet, weet ik ook niet.
Eitherway, weer het was niet grappig as usual.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat less = more sloeg op make-up... Waarom boobies erin is gezet, weet ik ook niet.
Tis half 12 geweest! Dan kun je vast wel opstaan en leuke dingen doenquote:
Deze komen ook voor in Limburgquote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hamsters kunnen springen. Gevalletje Tsjernobyl?
Vraag 't Peuquote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eitherway, weer het was niet grappig as usual.
Nee, grappig was het niet nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eitherway, weer het was niet grappig as usual.
Hoezo dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik dacht dat less = more op postgedrag sloeg.
Ze zijn groter dan een standaard tamme Hamster, maar niet groter dan een Cavia als ik het zo inschat?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze komen ook voor in LimburgJammer dat ze zo agressief zijn, ze hebben het perfecte maatje als huisdier
Dat was mijn eerste gedachte, omdat er soms mensen zijn die daarover zeuren.quote:
Serieus?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, omdat er soms mensen zijn die daarover zeuren.
Mensen die zeuren over wat precies..?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, omdat er soms mensen zijn die daarover zeuren.
Wat een supercute aapje!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor de Mon-chichi fans:
http://www.facebook.com/p(...)6.2070467.1244540121
Teveel (onzinnige) posts.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over wat precies..?
Die had ik nog bijna gekochtquote:Op maandag 7 februari 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor de Mon-chichi fans:
http://www.facebook.com/p(...)6.2070467.1244540121
Waar kan je die kopen? Je hebt er geen fuck aan, maar wat cute.quote:
Ach ja, geklaagd wordt er toch altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Moeten diegenen maar niet in een SC komen dan.
Amerikaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar kan je die kopen? Je hebt er geen fuck aan, maar wat cute.
Ik zie dat je die Mon ChiChi aapjes nog steeds overal kan kopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AmerikaZe hadden ook andere beestjes.
True. Scheelt wel dat het meestal dezelfde zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach ja, geklaagd wordt er toch altijd.
Betreffend plaatje is gemaakt in de UK trouwens, Schotland..quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AmerikaZe hadden ook andere beestjes.
Klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Moeten diegenen maar niet in een SC komen dan.
Tegen die tijd zit je vast al midden in Fable IVquote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
Oh, en Sting, ik heb Fable al voor de 2e keer uitgespeeld nu. Tegen de tijd dat jij dat spel hebt ben ik er al op uitgekeken in dit tempo.
Denk het ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Tegen die tijd zit je vast al midden in Fable IV
Die is verre van slecht.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:47 schreef DustPuppy het volgende:
Over slechte horror gesproken.
Heeft er iemand zin om mee te gaan naar Tucker & Dale vs. Evil?
Kan weinig geïnteresseerden vinden.
I meant bad in a good way.quote:
Ik krijg een Wrong-Turn associatie bij die film, klopt dat ongeveer?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:47 schreef DustPuppy het volgende:
Over slechte horror gesproken.
Heeft er iemand zin om mee te gaan naar Tucker & Dale vs. Evil?
Kan weinig geïnteresseerden vinden.
Nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg een Wrong-Turn associatie bij die film, klopt dat ongeveer?
ja maar dan andersom toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg een Wrong-Turn associatie bij die film, klopt dat ongeveer?
Dan is het goed. Want wat een kutfilm was dat.quote:
Die Re-Cycle van gisteren was ook al zo goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
Of nog erger: the Ring. Je ziet niks in die film!
Ik neem nooit meer adviezen aan uit het horrortopic.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die Re-Cycle van gisteren was ook al zo goed.
Toch wel de echte Japanse versie gekeken he?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
Sowieso zijn er ook echt TEVEEL films die door moeten gaan voor horror, maar wat eigenlijk dat label niet eens mag dragen.
Zoals bijvoorbeeld de remake van Texas Chainsawmassacre.
Ik heb na Ringu echt geen oog dichtgedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
Sowieso zijn er ook echt TEVEEL films die door moeten gaan voor horror, maar wat eigenlijk dat label niet eens mag dragen.
Zoals bijvoorbeeld de remake van Texas Chainsawmassacre.
Ik ben het hier idd volledig mee eens ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
'Geen kinderen voor falende ouders'
game on.
Nee. Ik was al 1.5 uur kwijt aan dat lame amerikaanse deel, nog een keer 1.5 uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg leek me wat teveel.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch wel de echte Japanse versie gekeken he?
Ik vond de Pokémon film heel eng. Maar dat was om een andere reden, denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik was al 1.5 uur kwijt aan dat lame amerikaanse deel, nog een keer 1.5 uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg leek me wat teveel.
Japanse horror vind ik trouwens ook zelden eng. Ik kan me niet eens meer herinneren wat de laatste film was die ik echt eng vond.
Kwamen ze maar uit de tv springen enzo, zo schattigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vond de Pokémon film heel eng. Maar dat was om een andere reden, denk ik.
Ik vond bij Pokemon altijd dat die karakters van die dubbelzinnige namen hadden.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vond de Pokémon film heel eng. Maar dat was om een andere reden, denk ik.
sowieso!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
'Geen kinderen voor falende ouders'
game on.
Dat heeft me echt nooit kunnen boeien. Er overkwam mij toch een soort intense droefheid als ik dat weer voor me zag.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond bij Pokemon altijd dat die karakters van die dubbelzinnige namen hadden.
Mijn broertje spaarde die kaarten.
Ik heb een nichtje dat door mijn tante is geadopteerd nadat ze jaren hun pleegkind is geweest. Toen ze 9 maanden was is ze weggehaald bij haar ouders, inmiddels is ze 16 en heeft ze nog steeds nachtmerries over hoe ze toen mishandeld is. Zij kwam uit een gezin met 15 kinderen, en die ouders bleven maar kinderen erbij krijgen, terwijl ze allemaal werden afgepakt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso!
sowieso voor mensen die kinderen mishandelen....
Ik wel, de sirene staat nogal dichtbij hierquote:
Komen ze nu al onze stranden vernielen en fietsen jatten?quote:
Die vind ik dus echt lelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als 't kan, koop ik een Alfa Romeo Mito
Nee, alweerquote:Op maandag 7 februari 2011 12:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komen ze nu al onze stranden vernielen en fietsen jatten?
Die er was voor de Guilliettaquote:Op maandag 7 februari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt lelijkDe nieuwste heb je het over, neem ik aan.
Met die irritante reclame met David Guetta die een vet nummer van Phats and Small gejat heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt lelijkDe nieuwste heb je het over, neem ik aan.
Ik zag laatst een reclame van de Mito en toen vond ik 'm echt verschrikkelijk. Helemaal geen Alfa auto...quote:
Ja, volgens mij is het die jaquote:Op maandag 7 februari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met die irritante reclame met David Guetta die een vet nummer van Phats and Small gejat heeft.
Correctie, Armand van helden.
Er is een nieuwe reclame ja, van de BPM vrije Mito, maar ik wil geen Diesel..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag laatst een reclame van de Mito en toen vond ik 'm echt verschrikkelijk. Helemaal geen Alfa auto...
In die reclame vind ik het echt een lelijke auto.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is een nieuwe reclame ja, van de BPM vrije Mito, maar ik wil geen Diesel..
Jaquote:
Zo extreem veel vind ik ze niet verschillen, zelfde stijl voorkant.. Alleen is die van de Giulietta wat verfijnder heb ik t ideequote:Op maandag 7 februari 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
In die reclame vind ik het echt een lelijke auto.
[..]
Ja
Ik vind de voorkant van de Mito heel bol overkomen. Dat vind ik niet mooi. Die ronde koplampen (wat ik me herinner) vind ik ook niks.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo extreem veel vind ik ze niet verschillen, zelfde stijl voorkant.. Alleen is die van de Giulietta wat verfijnder heb ik t idee
Lekker belangrijkquote:Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de voorkant van de Mito heel bol overkomen. Dat vind ik niet mooi. Die ronde koplampen (wat ik me herinner) vind ik ook niks.
De achterkant is geloof ik hetzelfde inderdaad.
Gelukkig verschillen smaken ookquote:Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de voorkant van de Mito heel bol overkomen. Dat vind ik niet mooi. Die ronde koplampen (wat ik me herinner) vind ik ook niks.
De achterkant is geloof ik hetzelfde inderdaad.
Oh, zekerquote:Op maandag 7 februari 2011 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken ook![]()
Mijn baas probeert me een Lancia aan te praten, met name de Delta![]()
Als hij 'm betaald rij ik er wel in
Ik hoor 'm niet door onze kozijnen en dubbele ramenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Dat hoerige luchtalarm staat hierachter in de tuin ofzo, schrok me net weer helemaal kapot
Wees blij, als Utrecht in de as wordt gelegd, ben je de eerste die het weetquote:Op maandag 7 februari 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Dat hoerige luchtalarm staat hierachter in de tuin ofzo, schrok me net weer helemaal kapot
M'n baas is raarquote:
Lancia vind ik echt zo'n ouwe-lullenmerk.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n baas is raar![]()
Ik ben helemaal geen Lancia iemand, hij vindt van wel
Daarom wil ik er ook geenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lancia vind ik echt zo'n ouwe-lullenmerk.
Ik doelde eigenlijk op de smaken verschillenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n baas is raar![]()
Ik ben helemaal geen Lancia iemand, hij vindt van wel
Ohh, okay, ik dacht alquote:Op maandag 7 februari 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de smaken verschillenIk wil geen Lancia, vind ik niet wat.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
Lancia vind ik echt zo'n ouwe-lullenmerk.
Heel gezelligquote:Op maandag 7 februari 2011 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Altijd leuk, tijdens de lunch een discussie voeren over Body Integrity Identity Disorder en over fetishes die daarmee te maken hebben.
Bij wat voor eng bedrijf werk jij?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Altijd leuk, tijdens de lunch een discussie voeren over Body Integrity Identity Disorder en over fetishes die daarmee te maken hebben.
Dit ziet er anders ook uit als een bak die opgepimt is door iemand met een midlife-crisis.quote:
Ik denk dat jullie thuis iets goed te bespreken hebbenquote:
Stratosquote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegah, toen Lancia nog wel stoer was.
Als het over sex gerelateerd aan het missen van lichaamsdelen gaat, dan ben ik snel uitgepraat hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie thuis iets goed te bespreken hebben
Die vind ik stiekem wel erg vet. Heel fout, maar vet.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar is trouwens een eenmalige nieuwe van:
[ afbeelding ]
Echt niet, ik heb een pleurishekel aan mijn linkervoet, en die gaat er dus sowieso af.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie thuis iets goed te bespreken hebben
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:
Ken uw klassiekers. Die auto is alles behalve een oude lullen ding.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:
Dit ziet er anders ook uit als een bak die opgepimt is door iemand met een midlife-crisis.
Wat is je punt?
Waarschijnlijk beginnen ze ook bij deze wijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Wees blij, als Utrecht in de as wordt gelegd, ben je de eerste die het weet
Dat idee had ik al wel jaquote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het over sex gerelateerd aan het missen van lichaamsdelen gaat, dan ben ik snel uitgepraat hoor!
Maar de vraag is nu natuurlijk: Wind het idee van het missen van je linkervoet je meer op als je seks hebt met Kluts?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb een pleurishekel aan mijn linkervoet, en die gaat er dus sowieso af.
I rest my casequote:
Tech, jij bent zelf een klassieker!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers. Die auto is alles behalve een oude lullen ding.
Ik ga aan Kluts vragen of ze haar armen en benen wil laten amputeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar de vraag is nu natuurlijk: Wind het idee van het missen van je linkervoet je meer op als je seks hebt met Kluts?
Waar zit je dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beginnen ze ook bij deze wijk.
Ik vind het maar een raar ding eigenlijk, net een Hamerhaai zo..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem wel erg vet. Heel fout, maar vet.
NEE.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga aan Kluts vragen of ze haar armen en benen wil laten amputeren.
Ik vind een Opel Tigra ook een toffe auto, dus let maar niet op mij.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar ding eigenlijk, net een Hamerhaai zo..
Dat meen je niet..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind een Opel Tigra ook een toffe auto, dus let maar niet op mij.
Is gewoon een corsaquote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind een Opel Tigra ook een toffe auto, dus let maar niet op mij.
Ik wilde toen ik 18 was een Honda Prelude. (nu niet meer hoor)quote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat meen je niet..![]()
Welke nog meer? Ik heb nog 9 minuten om je antwoord te lezen
Maar dan voor Sjonnies en Anita's.quote:
Golf is dan weer jammer.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde toen ik 18 was een Honda Prelude. (nu niet meer hoor)
Een Ford Puma vind ik tof. Een Golf zou ik ook wel willen.
[..]
Maar dan voor Sjonnies en Anita's.
Prelude is ok (Ben nogal Honda fan)quote:Op maandag 7 februari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde toen ik 18 was een Honda Prelude. (nu niet meer hoor)
Een Ford Puma vind ik tof. Een Golf zou ik ook wel willen.
[..]
Maar dan voor Sjonnies en Anita's.
Die Prelude leek me ideaal omdat je een achterbank hebt voor noodgevallen, maar ik kan er niet eens normaal op zitten, dus je hoeft niet te verwachten dat je dan iedereen hoeft rond te taxi-en.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Prelude is ok (Ben nogal Honda fan)
de Puma vind ik nog wel gaan
Een Golf komt mijn huishouden niet in
Goed he?quote:
Nee de achterbank stelt niks voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Prelude leek me ideaal omdat je een achterbank hebt voor noodgevallen, maar ik kan er niet eens normaal op zitten, dus je hoeft niet te verwachten dat je dan iedereen hoeft rond te taxi-en.
Een Golf is tof, maar alleen zo jammer dat er alleen turken in rijden.
Mijn broertje stoot achterin de Tigra z'n kop tegen het achterraam/klep, die moet dan onderuit zitten..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Prelude leek me ideaal omdat je een achterbank hebt voor noodgevallen, maar ik kan er niet eens normaal op zitten, dus je hoeft niet te verwachten dat je dan iedereen hoeft rond te taxi-en.
Een Golf is tof, maar alleen zo jammer dat er alleen turken in rijden.
Het allerliefste zou ik een oude mini cooper rijden of oude fiat 500.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn broertje stoot achterin de Tigra z'n kop tegen het achterraam/klep, die moet dan onderuit zitten..
In m'n Civic had ie geen problemen trouwens..
Comedy's zijn per definitie al geen leuke films.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
weet iemand nog leuke films?
komedie ofzo?
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en tijd om weer te vertrekken, tot over een uurtje of 4
Ja, maar mn zus is een watjequote:Op maandag 7 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Comedy's zijn per definitie al geen leuke films.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar mn zus is een watje![]()
die kan niet tegen horror of actie of whatever
GMTAquote:Op maandag 7 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het allerliefste zou ik een oude mini cooper rijden of oude fiat 500.
Maar dat is gewoon zelfmoord met al die halve tanks op de weg tegenwoordig.
ach.. Role Models vond ik wel leukquote:Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]Kijk dan geen films.
Ik kijk nooit Comedy's, die zijn zelden leuk.
Download gewoon 5 seizoenen American Dad.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. Role Models vond ik wel leuk
Ja. Dat vind ik wel leuk. Zus dan weer niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Download gewoon 5 seizoenen American Dad.
dat scheelt weer klikkenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben weer begonnen met series kijken op de PC, nu zelfs een reeks waarbij alles eruit is gesloopt, aftiteling, begintune etc... ideaal.
Idd, gewoon playlist van een heel seizoen en alleen af en toe op pauze klikkenquote:
Precies. Dat soort klantvriendelijkheid vind je niet bij betaalde content.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben weer begonnen met series kijken op de PC, nu zelfs een reeks waarbij alles eruit is gesloopt, aftiteling, begintune etc... ideaal.
Daarom vind ik het ook zo fijn dat ik op kan nemen met mn tvdingquote:Op maandag 7 februari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gewoon playlist van een heel seizoen en alleen af en toe op pauze klikken.
Ik merk gewoon dat ik meer en meer een hekel begin te krijgen aan reclame.
Dat is wel heel nice!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Hoor ik dat goed? Werk?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:49 schreef JoeBravo het volgende:
Complimenten op je werk krijgen is tof
Zeker als de afzender als zeer kritisch bekend staat
Ik moet met die van mij nog eens een hartig woordje spreken. Die stopt altijd 10 minuten voor het einde van de filmquote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo fijn dat ik op kan nemen met mn tvding![]()
En ook terwijl ik iets aan het kijken ben op pauze zetten, zodat ik daarna alle reclame's door kan spoelen omdat ik de tijd genomen heb om te koken tussendoor enzo
1 nadeel, nu kan je na een avondje kijken niet de tune helemaal meezingenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gewoon playlist van een heel seizoen en alleen af en toe op pauze klikken.
Ik merk gewoon dat ik meer en meer een hekel begin te krijgen aan reclame.
tijdelijk, maar jaquote:
Misschien hebben ze bij afl 1 wel de tune staan. Denk dat HW wel de terugspoelknop kan vindenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
1 nadeel, nu kan je na een avondje kijken niet de tune helemaal meezingen
een maatje van mij doet dit met voetbal kijken... maar dan aan het begin op pauze zetten....quote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En ook terwijl ik iets aan het kijken ben op pauze zetten,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pas op met hoge verwachtingen hierquote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien hebben ze bij afl 1 wel de tune staan. Denk dat HW wel de terugspoelknop kan vinden
Die ken ik inmiddels welquote:Op maandag 7 februari 2011 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
1 nadeel, nu kan je na een avondje kijken niet de tune helemaal meezingen
Wat supertof voor je joh! Waar?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tijdelijk, maar ja
Jij ook vernam ik?
Ik word er de laatste tijd ook gek van.. vooral de latere films bij sbs (na shownieuws ofzo) die komen elke keer een half uur later ofzo..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet met die van mij nog eens een hartig woordje spreken. Die stopt altijd 10 minuten voor het einde van de film
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi![]()
Zou het lukken?mine mine mine mineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMGquote:
Ik zou dat ook wel doen.. om dan vervolgens, terwijl degene die voetbal wilde kijken rustig heeft gewacht, gewoon een zender verder te zappenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
een maatje van mij doet dit met voetbal kijken... maar dan aan het begin op pauze zetten....
dan hoeft hij niet te wachten in de rust
Hij begint bij mij wel netjes op 2 minuten van te voren en dat klopt altijd. Maar dat begin kan aan mijn reet roesten. Het einde van zo'n film.. horror of romantiek.. tis kut als je het mistquote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik word er de laatste tijd ook gek van.. vooral de latere films bij sbs (na shownieuws ofzo) die komen elke keer een half uur later ofzo..ik heb al voor 10 minuten en na 10 minuten langer, maar het slaat echt nergens op
dan krijg jij voortaan bij elke gelegenheid waar dat "hoort" een kaartje van mijquote:Op maandag 7 februari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG
Jij bent echt zo grappig he![]()
Wat denk je zelf
Ja, maar ik wil altijd het liefste de hele film zien.. laatst bij rtl was er een nog eerder dan 10 minuten te vroeg begonnenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij begint bij mij wel netjes op 2 minuten van te voren en dat klopt altijd. Maar dat begin kan aan mijn reet roesten. Het einde van zo'n film.. horror of romantiek.. tis kut als je het mist
Hihi![]()
Zou het lukken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
ok, ik dacht dat ik met het 'good' gedeelte sprak vandaagquote:Op maandag 7 februari 2011 12:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel doen.. om dan vervolgens, terwijl degene die voetbal wilde kijken rustig heeft gewacht, gewoon een zender verder te zappengewoon, omdat het kan
Moar!!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
dan krijg jij voortaan bij elke gelegenheid waar dat "hoort" een kaartje van mij
Ik heb een keer op Net 5 the Devils Advocate gekeken. Ergens op het einde van de film reclame, na de reclame, een ander programma.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil altijd het liefste de hele film zien.. laatst bij rtl was er een nog eerder dan 10 minuten te vroeg begonnen
Dat IS het good gedeelte.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
ok, ik dacht dat ik met het 'good' gedeelte sprak vandaag
Die zijn echt erg ja, die keek mijn ma.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat IS het good gedeelte.
Het evil gedeelte zou je uitnodigen voor voetbal en vervolgens een heerlijke zwijmelfilm aanzettenzo'n 'woensdagavondfilm van danielle steel' ofzoiets
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer op Net 5 the Devils Advocate gekeken. Ergens op het einde van de film reclame, na de reclame, een ander programma.Ik had 'm al een tijdje niet gezien, dus twijfelde eerst nog, maar ze hadden gewoon het laatste half uur vergeten uit te zenden.
De volgende dag hoorde ik dat ze dat laatste stuk later nog hebben uitgezonden. Ja, toen sliep ik al.
Ja, dat soort dingen hebben ze wel vaker ja.. blijft altijd erg jammerquote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer op Net 5 the Devils Advocate gekeken. Ergens op het einde van de film reclame, na de reclame, een ander programma.Ik had 'm al een tijdje niet gezien, dus twijfelde eerst nog, maar ze hadden gewoon het laatste half uur vergeten uit te zenden.
De volgende dag hoorde ik dat ze dat laatste stuk later nog hebben uitgezonden. Ja, toen sliep ik al.
Mijn moeder ook altijdquote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zijn echt erg ja, die keek mijn ma.
Nou, we zien wat daarvan komt, zo'n moeder hebben.quote:
Vaag! dat is wel slechtquote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil altijd het liefste de hele film zien.. laatst bij rtl was er een nog eerder dan 10 minuten te vroeg begonnen
En daarom kijk ik geen films op tv. Dat en alle vervelende reclame en irritante banners ("Nog maar 456 dagen tot Domino D-Day!!!!!!111!!!") die ze er continue doorheen gooien. Oh, en het geknip in de films.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aah, ben jij er zo een...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga aan Kluts vragen of ze haar armen en benen wil laten amputeren.
Trauma'squote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, we zien wat daarvan komt, zo'n moeder hebben.
Ik heb de machete al klaarliggen voor zaterdag, ook jij moet eraan geloven.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah, ben jij er zo een...
http://www.imdb.com/title/tt0106471/
Hihi![]()
Zou het lukken?Is het wel een kogelgat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb de machete al klaarliggen voor zaterdag, ook jij moet eraan geloven.
Nja, het bleek toch een enorme kutfilm te zijn, dus heb m halverwege alsnog uit gezetquote:
Oh, ik kan me nog herinneren dat ik als kleuter voor school nog een stukje van "the Blob" te zien kreeg die mijn ma speciaal voor me had opgenomen. Die liefde voor horror heb ik van mijn ma.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Trauma's
Ik mocht ook geen horrorfilms kijken vroeger van mn moeder.
Dat is hetzelfde als tegen mij zeggen: 'nee mandy, geen piercings in het gezicht, daar walg ik van. als je 16 bent mag je best een navelpiercing net als je zus, maar er komen geen piercings in je gezicht' ... En je ziet wat daarvan gekomen is
Dan dus niet meer.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik moet nog terug rijden...
Wat doe je nou, straks durft ze niet meer te komen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan dus niet meer.
<gemene lach>
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan dus niet meer.
<gemene lach>
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat doe je nou, straks durft ze niet meer te komen.
Ik weet nog hoe ik stiekem Child's Play zat te kijken..quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik kan me nog herinneren dat ik als kleuter voor school nog een stukje van "the Blob" te zien kreeg die mijn ma speciaal voor me had opgenomen. Die liefde voor horror heb ik van mijn ma.
Maar die had dus ook een foute romantische woensdagavondfilm-kant.
Ik kan deze tekst op meerdere manieren in mijn hoofd afspelen.quote:
Dat soort films keek ik samen met mijn mams.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe ik stiekem Child's Play zat te kijken..en vervolgens een hysterische moeder naar me toe zag rennen.. Dat maakte meer indruk
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan deze tekst op meerdere manieren in mijn hoofd afspelen.
Meer bieden. Ik ken jou. Dat van die kaartjes blijft bij 1 kaart en dan is het afgelopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarrmee? ik moet More bieden of was dat 1 of andere oerkreet?
Nee.. mijn mama is niet zo stoerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat soort films keek ik samen met mijn mams.
Ik heb geen idee. Laat mij gewoon in die waanquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Jullie geven steeds van die voorzetten op maat, ik kan er niks aan doen dat ik ze er dan in MOET knallen, tor-instinct he.
Ik ben een mini-me van mijn moeder. Maar dan groter, omdat ze 1.50m is.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. mijn mama is niet zo stoer
Ik heb heulemaal geen smerige geest.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, schuif jouw smerige geest niet op ons af..
Dat moet me wel lukkenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Laat mij gewoon in die waan
Nee, dat was ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb heulemaal geen smerige geest.
*geeft een poetsdoek en een fles Ajax aan*quote:Op maandag 7 februari 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb heulemaal geen smerige geest.
quote:
AJAX?????quote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*geeft een poetsdoek en een fles Ajax aan*
Doe maar toch maar even schoonmaken![]()
En als je klaar bent, ik heb nog een heel huis dat schoon moet
quote:
Zoek jij 't ff lekker uit joh, met je fles ajax.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
samen zwijmelenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat IS het good gedeelte.
Het evil gedeelte zou je uitnodigen voor voetbal en vervolgens een heerlijke zwijmelfilm aanzettenzo'n 'woensdagavondfilm van danielle steel' ofzoiets
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax komt er niet in daar, schat ik zoquote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb gisteren echt met een HUGE glimlach mn plee staan schoonmakenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het moest evenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
samen zwijmelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Alleen het schoonmaakmiddelquote:
Ik heb de eerste keer dat ik hier schoon heb gemaakt met St.Marks en zoutzuur gewerktquote:Op maandag 7 februari 2011 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren echt met een HUGE glimlach mn plee staan schoonmaken![]()
Hoe blij kan je zijn met een eigen huisje zeg
dat van die kaartjes kunnen we toch een termijn aan hangenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer bieden. Ik ken jou. Dat van die kaartjes blijft bij 1 kaart en dan is het afgelopen.
En de eerstvolgende kaart die hoort is de verjaardag van mn zoon. Jou kennende zal je daar dan ook expres een verkeerde naam op zetten ofzo
Die rode idd... is net op.. maar ik moet zo nodig schoonmaken.. maar een ander keertje dan maarquote:Op maandag 7 februari 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen het schoonmaakmiddel
Die rode.![]()
Verder heb ik een hekel aan alles wat met voetbal te maken heeft
nog bedankt. wel 2 puntjes afpakken van twente maar niet winnen zodat ik dat niet van je aan hoef te horenquote:
Nah ik hoefde alleen stof weg te halen, geloof dat ik een nieuwe wc pot hebquote:Op maandag 7 februari 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer dat ik hier schoon heb gemaakt met St.Marks en zoutzuur gewerkt
En jij denkt dat dat genoeg is?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat van die kaartjes kunnen we toch een termijn aan hangen
ik heb nog een koffieding en theeding liggen hier(van nouk
)
Ma had vorige keer voor mij die blauwe meegenomen.. die heeft echt zo'n typisch geurtje.. dus ik heb de rode weer gehaaldquote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Die rode idd... is net op.. maar ik moet zo nodig schoonmaken.. maar een ander keertje dan maar
Ze pakken Twente de volgende keer en hakken jullie dan de pan in ja!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
nog bedankt. wel 2 puntjes afpakken van twente maar niet winnen zodat ik dat niet van je aan hoef te horen
relaxed wel.. nee, dit was echt een smerig doorrookt hokquote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik hoefde alleen stof weg te halen, geloof dat ik een nieuwe wc pot heb
Ik ben niet zo moeilijk met kijken, bewegende beelden voldoet meestalquote:
Heb ik nu ook, maar ik wil de rode terugquote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ma had vorige keer voor mij die blauwe meegenomen.. die heeft echt zo'n typisch geurtje.. dus ik heb de rode weer gehaald
Wie ben jij ?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
nog bedankt. wel 2 puntjes afpakken van twente maar niet winnen zodat ik dat niet van je aan hoef te horen
kutquote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk met kijken, bewegende beelden voldoet meestal
(een testbeeld ook soms)
Emmen? das kei ver manquote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
En jij denkt dat dat genoeg is?
Je komt mn kogelgat maar een keer bewonderen in Emmen![]()
Nouk
De vorige bewoner was een dealer, huis bleek helemaal uitgeleefd te zijn. Woningbouw is er ook nog druk bezigquote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
relaxed wel.. nee, dit was echt een smerig doorrookt hok![]()
dus heb ik alles schoongemaakt en ben ik m nu weer aan het bruinroken
ik wil sowieso niet schoonmaken, maar ik moet het weer hoognodig doen. opruimen ook trouwens.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb ik nu ook, maar ik wil de rode terugWil die bloemetjesgeur anders wil ik heel niet schoonmaken!
Oh je verwacht ook nog dat als ik naar Purmerend ga ik mn kogelgat meeneemquote:
*kick*quote:Op maandag 7 februari 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil sowieso niet schoonmaken, maar ik moet het weer hoognodig doen. opruimen ook trouwens.
ik wacht op een opruimkick, maar die heb ik al een tijdje niet meer gehad
hier woonde een of andere uitkeringstrekker met hoge schulden die continu 7 peuken op dr lip had volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vorige bewoner was een dealer, huis bleek helemaal uitgeleefd te zijn. Woningbouw is er ook nog druk bezig
gaan we nog een 3e keer dit jaar?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze pakken Twente de volgende keer en hakken jullie dan de pan in ja!
maar ik ben ziekquote:
Ik heb in een huis gewoon wat wat uitgewoond door een surinaams gezin.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier woonde een of andere uitkeringstrekker met hoge schulden die continu 7 peuken op dr lip had volgens mij
Ik wil nu gewoon een vast huis. Met een aparte slaapkamerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb in een huis gewoon wat wat uitgewoond door een surinaams gezin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |