Ik wilde toen ik 18 was een Honda Prelude. (nu niet meer hoor)quote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat meen je niet..![]()
Welke nog meer? Ik heb nog 9 minuten om je antwoord te lezen
Maar dan voor Sjonnies en Anita's.quote:
Golf is dan weer jammer.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde toen ik 18 was een Honda Prelude. (nu niet meer hoor)
Een Ford Puma vind ik tof. Een Golf zou ik ook wel willen.
[..]
Maar dan voor Sjonnies en Anita's.
Prelude is ok (Ben nogal Honda fan)quote:Op maandag 7 februari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde toen ik 18 was een Honda Prelude. (nu niet meer hoor)
Een Ford Puma vind ik tof. Een Golf zou ik ook wel willen.
[..]
Maar dan voor Sjonnies en Anita's.
Die Prelude leek me ideaal omdat je een achterbank hebt voor noodgevallen, maar ik kan er niet eens normaal op zitten, dus je hoeft niet te verwachten dat je dan iedereen hoeft rond te taxi-en.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Prelude is ok (Ben nogal Honda fan)
de Puma vind ik nog wel gaan
Een Golf komt mijn huishouden niet in
Goed he?quote:
Nee de achterbank stelt niks voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Prelude leek me ideaal omdat je een achterbank hebt voor noodgevallen, maar ik kan er niet eens normaal op zitten, dus je hoeft niet te verwachten dat je dan iedereen hoeft rond te taxi-en.
Een Golf is tof, maar alleen zo jammer dat er alleen turken in rijden.
Mijn broertje stoot achterin de Tigra z'n kop tegen het achterraam/klep, die moet dan onderuit zitten..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Prelude leek me ideaal omdat je een achterbank hebt voor noodgevallen, maar ik kan er niet eens normaal op zitten, dus je hoeft niet te verwachten dat je dan iedereen hoeft rond te taxi-en.
Een Golf is tof, maar alleen zo jammer dat er alleen turken in rijden.
Het allerliefste zou ik een oude mini cooper rijden of oude fiat 500.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn broertje stoot achterin de Tigra z'n kop tegen het achterraam/klep, die moet dan onderuit zitten..
In m'n Civic had ie geen problemen trouwens..
Comedy's zijn per definitie al geen leuke films.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
weet iemand nog leuke films?
komedie ofzo?
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en tijd om weer te vertrekken, tot over een uurtje of 4
Ja, maar mn zus is een watjequote:Op maandag 7 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Comedy's zijn per definitie al geen leuke films.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar mn zus is een watje![]()
die kan niet tegen horror of actie of whatever
GMTAquote:Op maandag 7 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het allerliefste zou ik een oude mini cooper rijden of oude fiat 500.
Maar dat is gewoon zelfmoord met al die halve tanks op de weg tegenwoordig.
ach.. Role Models vond ik wel leukquote:Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]Kijk dan geen films.
Ik kijk nooit Comedy's, die zijn zelden leuk.
Download gewoon 5 seizoenen American Dad.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. Role Models vond ik wel leuk
Ja. Dat vind ik wel leuk. Zus dan weer niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Download gewoon 5 seizoenen American Dad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |