Dawn of the Hamster.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Illegaal geïmporteerde zombiehamsters
Daarin heb ik ook wat overdreven. Dat klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, het is niet zoals je het in het begin van deze discussie voorspiegelde naar mijn idee.
Ja, die wil ik zien zaterdag!quote:
De pareerstang is wel wat klein, wat 'm weer niet geschikt maakt voor zwaard tegen zwaard gevechten.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool Hamstertje wel![]()
Zwaard ook trouwens
Dan moet je niet halverwege de discussie eenzijdig de spelregels wijzigenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarin heb ik ook wat overdreven. Dat klopt.
Jij hebt toch een gehandicapte hamster?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mijn hamster niet zo losgaan trouwens
Daar kun je 'm vast wel op trainenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Daar begint het mee toch? He's infected....quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt toch een gehandicapte hamster?
Ja, en een autistische goudhamster.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt toch een gehandicapte hamster?
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die wil ik zien zaterdag!
Er was toch ooit een horrorish film met kleine harige beestjes? Was ook zeer fout keek het toen ik nog een klein Jofutje wasquote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een concept dat alleen maar kan slagen
Critters?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Er was toch ooit een horrorish film met kleine harige beestjes? Was ook zeer fout keek het toen ik nog een klein Jofutje was
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner wasquote:
Dynamo erachter en hop, genoeg stroom voor je hele huishoudenquote:
Ik was 4 toen ik die film zag.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner was
Dat was als kind mijn lievelingsfilm, samen met Jaws.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner was
Ja, inderdaad. Maar dus toch niet, want hij is nog bezig met een gesprekquote:
Ja, die heb ik gezien. Die was gruwelijk slecht, dus weer goedquote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts ! (en MissB)
Deze heb ik nog niet gezien, misschien wat voor zaterdag!
Dat was 'm jaquote:
De piratenbaai stuurt 'm nu deze kant op!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts ! (en MissB)
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
De piratenbaai stuurt 'm nu deze kant op!
Ze deden me altijd aan troeliewoelies denken.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was 'm ja![]()
Met ruimtemannetjes waarvan eentje kon transformeren en personen die hij zag..
Mogwai zijn schattigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 4 toen ik die film zag.
Was geen succes
Oh, weer een van de "hilarische" -OP-edits.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat Boobies! En Less = More nog steeds in de OP?
Alleen dan een beetje bloeddorstigerquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze deden me altijd aan troeliewoelies denken.
Je weet wat troeliewoelies zijn?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen dan een beetje bloeddorstiger
Vind je 'm niet geweldig?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, weer een van de "hilarische" -OP-edits.
Ah, ik zie dat ik er inmiddels weer uit ben.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die zijn altijd een toonbeeld van humor, echt zo geweldig goed gevondenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet wat troeliewoelies zijn?
Het maakt me niet uit, daar ik die OP nooit lees. Dus ik snap de lol er ook niet van dan.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?
Nee, ik ook niet zo. Maar gisteren werd ik erop gewezenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit, daar ik die OP nooit lees. Dus ik snap de lol er ook niet van dan.
Ik ging googlen, en vond tussen de troeliewoelieplaatjes deze:quote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?
Jaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging googlen, en vond tussen de troeliewoelieplaatjes deze:
[ afbeelding ]
De monchichi-aapjes! Die had ik vroeger ook!
Hee! Die heb ik ook nog gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ze ook geloof ikquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zal het wel zijn omdat ik echt elke grap of opmerking over tieten hier ontzettend uitgekauwd vind denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet zo. Maar gisteren werd ik erop gewezen
ja die ken ik, die is ook zóó slecht!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts ! (en MissB)
Dat less = more sloeg op make-up... Waarom boobies erin is gezet, weet ik ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zal het wel zijn omdat ik echt elke grap of opmerking over tieten hier ontzettend uitgekauwd vind denk ik.
Ik wist niet eens dat hamsters kunnen springen. Gevalletje Tsjernobyl?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat less = more op postgedrag sloeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat less = more sloeg op make-up... Waarom boobies erin is gezet, weet ik ook niet.
Eitherway, weer het was niet grappig as usual.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat less = more sloeg op make-up... Waarom boobies erin is gezet, weet ik ook niet.
Tis half 12 geweest! Dan kun je vast wel opstaan en leuke dingen doenquote:
Deze komen ook voor in Limburgquote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hamsters kunnen springen. Gevalletje Tsjernobyl?
Vraag 't Peuquote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eitherway, weer het was niet grappig as usual.
Nee, grappig was het niet nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eitherway, weer het was niet grappig as usual.
Hoezo dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik dacht dat less = more op postgedrag sloeg.
Ze zijn groter dan een standaard tamme Hamster, maar niet groter dan een Cavia als ik het zo inschat?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze komen ook voor in LimburgJammer dat ze zo agressief zijn, ze hebben het perfecte maatje als huisdier
Dat was mijn eerste gedachte, omdat er soms mensen zijn die daarover zeuren.quote:
Serieus?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, omdat er soms mensen zijn die daarover zeuren.
Mensen die zeuren over wat precies..?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, omdat er soms mensen zijn die daarover zeuren.
Wat een supercute aapje!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor de Mon-chichi fans:
http://www.facebook.com/p(...)6.2070467.1244540121
Teveel (onzinnige) posts.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over wat precies..?
Die had ik nog bijna gekochtquote:Op maandag 7 februari 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor de Mon-chichi fans:
http://www.facebook.com/p(...)6.2070467.1244540121
Waar kan je die kopen? Je hebt er geen fuck aan, maar wat cute.quote:
Ach ja, geklaagd wordt er toch altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Moeten diegenen maar niet in een SC komen dan.
Amerikaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar kan je die kopen? Je hebt er geen fuck aan, maar wat cute.
Ik zie dat je die Mon ChiChi aapjes nog steeds overal kan kopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AmerikaZe hadden ook andere beestjes.
True. Scheelt wel dat het meestal dezelfde zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach ja, geklaagd wordt er toch altijd.
Betreffend plaatje is gemaakt in de UK trouwens, Schotland..quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AmerikaZe hadden ook andere beestjes.
Klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Moeten diegenen maar niet in een SC komen dan.
Tegen die tijd zit je vast al midden in Fable IVquote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
Oh, en Sting, ik heb Fable al voor de 2e keer uitgespeeld nu. Tegen de tijd dat jij dat spel hebt ben ik er al op uitgekeken in dit tempo.
Denk het ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Tegen die tijd zit je vast al midden in Fable IV
Die is verre van slecht.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:47 schreef DustPuppy het volgende:
Over slechte horror gesproken.
Heeft er iemand zin om mee te gaan naar Tucker & Dale vs. Evil?
Kan weinig geïnteresseerden vinden.
I meant bad in a good way.quote:
Ik krijg een Wrong-Turn associatie bij die film, klopt dat ongeveer?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:47 schreef DustPuppy het volgende:
Over slechte horror gesproken.
Heeft er iemand zin om mee te gaan naar Tucker & Dale vs. Evil?
Kan weinig geïnteresseerden vinden.
Nee.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg een Wrong-Turn associatie bij die film, klopt dat ongeveer?
ja maar dan andersom toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg een Wrong-Turn associatie bij die film, klopt dat ongeveer?
Dan is het goed. Want wat een kutfilm was dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |