Ik was 4 toen ik die film zag.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner was
Dat was als kind mijn lievelingsfilm, samen met Jaws.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner was
Ja, inderdaad. Maar dus toch niet, want hij is nog bezig met een gesprekquote:
Ja, die heb ik gezien. Die was gruwelijk slecht, dus weer goedquote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts ! (en MissB)
Deze heb ik nog niet gezien, misschien wat voor zaterdag!
Dat was 'm jaquote:
De piratenbaai stuurt 'm nu deze kant op!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts ! (en MissB)
Deze heb ik nog niet gezien, misschien wat voor zaterdag!
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
De piratenbaai stuurt 'm nu deze kant op!
Ze deden me altijd aan troeliewoelies denken.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was 'm ja![]()
Met ruimtemannetjes waarvan eentje kon transformeren en personen die hij zag..
Mogwai zijn schattigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 4 toen ik die film zag.
Was geen succes
Oh, weer een van de "hilarische" -OP-edits.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat Boobies! En Less = More nog steeds in de OP?
Alleen dan een beetje bloeddorstigerquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze deden me altijd aan troeliewoelies denken.
Je weet wat troeliewoelies zijn?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen dan een beetje bloeddorstiger
Vind je 'm niet geweldig?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, weer een van de "hilarische" -OP-edits.
Ah, ik zie dat ik er inmiddels weer uit ben.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die zijn altijd een toonbeeld van humor, echt zo geweldig goed gevondenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet wat troeliewoelies zijn?
Het maakt me niet uit, daar ik die OP nooit lees. Dus ik snap de lol er ook niet van dan.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?
Nee, ik ook niet zo. Maar gisteren werd ik erop gewezenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit, daar ik die OP nooit lees. Dus ik snap de lol er ook niet van dan.
Ik ging googlen, en vond tussen de troeliewoelieplaatjes deze:quote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |