Dawn of the Hamster.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Illegaal geïmporteerde zombiehamsters
Daarin heb ik ook wat overdreven. Dat klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, het is niet zoals je het in het begin van deze discussie voorspiegelde naar mijn idee.
Ja, die wil ik zien zaterdag!quote:
De pareerstang is wel wat klein, wat 'm weer niet geschikt maakt voor zwaard tegen zwaard gevechten.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool Hamstertje wel![]()
Zwaard ook trouwens
Dan moet je niet halverwege de discussie eenzijdig de spelregels wijzigenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarin heb ik ook wat overdreven. Dat klopt.
Jij hebt toch een gehandicapte hamster?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mijn hamster niet zo losgaan trouwens
Daar kun je 'm vast wel op trainenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mijn hamster niet zo losgaan trouwens
Daar begint het mee toch? He's infected....quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt toch een gehandicapte hamster?
Ja, en een autistische goudhamster.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt toch een gehandicapte hamster?
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die wil ik zien zaterdag!
Er was toch ooit een horrorish film met kleine harige beestjes? Was ook zeer fout keek het toen ik nog een klein Jofutje wasquote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een concept dat alleen maar kan slagen
Critters?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Er was toch ooit een horrorish film met kleine harige beestjes? Was ook zeer fout keek het toen ik nog een klein Jofutje was
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner wasquote:
Dynamo erachter en hop, genoeg stroom voor je hele huishoudenquote:
Ik was 4 toen ik die film zag.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner was
Dat was als kind mijn lievelingsfilm, samen met Jaws.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Gremlins ken ik wel, die was eerder lachwekkend dan eng, ook toen ik kleiner was
Ja, inderdaad. Maar dus toch niet, want hij is nog bezig met een gesprekquote:
Ja, die heb ik gezien. Die was gruwelijk slecht, dus weer goedquote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts ! (en MissB)
Deze heb ik nog niet gezien, misschien wat voor zaterdag!
Dat was 'm jaquote:
De piratenbaai stuurt 'm nu deze kant op!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts ! (en MissB)
Deze heb ik nog niet gezien, misschien wat voor zaterdag!
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
De piratenbaai stuurt 'm nu deze kant op!
Ze deden me altijd aan troeliewoelies denken.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was 'm ja![]()
Met ruimtemannetjes waarvan eentje kon transformeren en personen die hij zag..
Mogwai zijn schattigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 4 toen ik die film zag.
Was geen succes
Oh, weer een van de "hilarische" -OP-edits.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat Boobies! En Less = More nog steeds in de OP?
Alleen dan een beetje bloeddorstigerquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze deden me altijd aan troeliewoelies denken.
Je weet wat troeliewoelies zijn?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen dan een beetje bloeddorstiger
Vind je 'm niet geweldig?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, weer een van de "hilarische" -OP-edits.
Ah, ik zie dat ik er inmiddels weer uit ben.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die zijn altijd een toonbeeld van humor, echt zo geweldig goed gevondenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet wat troeliewoelies zijn?
Het maakt me niet uit, daar ik die OP nooit lees. Dus ik snap de lol er ook niet van dan.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?
Nee, ik ook niet zo. Maar gisteren werd ik erop gewezenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit, daar ik die OP nooit lees. Dus ik snap de lol er ook niet van dan.
Ik ging googlen, en vond tussen de troeliewoelieplaatjes deze:quote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat waren schattig uitziende wezentjes a la troetelberen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |