Ik denk dat jullie thuis iets goed te bespreken hebbenquote:
Stratosquote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegah, toen Lancia nog wel stoer was.
Als het over sex gerelateerd aan het missen van lichaamsdelen gaat, dan ben ik snel uitgepraat hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie thuis iets goed te bespreken hebben
Die vind ik stiekem wel erg vet. Heel fout, maar vet.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar is trouwens een eenmalige nieuwe van:
[ afbeelding ]
Echt niet, ik heb een pleurishekel aan mijn linkervoet, en die gaat er dus sowieso af.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie thuis iets goed te bespreken hebben
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:
Ken uw klassiekers. Die auto is alles behalve een oude lullen ding.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:
Dit ziet er anders ook uit als een bak die opgepimt is door iemand met een midlife-crisis.
Wat is je punt?
Waarschijnlijk beginnen ze ook bij deze wijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Wees blij, als Utrecht in de as wordt gelegd, ben je de eerste die het weet
Dat idee had ik al wel jaquote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het over sex gerelateerd aan het missen van lichaamsdelen gaat, dan ben ik snel uitgepraat hoor!
Maar de vraag is nu natuurlijk: Wind het idee van het missen van je linkervoet je meer op als je seks hebt met Kluts?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb een pleurishekel aan mijn linkervoet, en die gaat er dus sowieso af.
I rest my casequote:
Tech, jij bent zelf een klassieker!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers. Die auto is alles behalve een oude lullen ding.
Ik ga aan Kluts vragen of ze haar armen en benen wil laten amputeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar de vraag is nu natuurlijk: Wind het idee van het missen van je linkervoet je meer op als je seks hebt met Kluts?
Waar zit je dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beginnen ze ook bij deze wijk.
Ik vind het maar een raar ding eigenlijk, net een Hamerhaai zo..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem wel erg vet. Heel fout, maar vet.
NEE.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga aan Kluts vragen of ze haar armen en benen wil laten amputeren.
Ik vind een Opel Tigra ook een toffe auto, dus let maar niet op mij.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar ding eigenlijk, net een Hamerhaai zo..
Dat meen je niet..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind een Opel Tigra ook een toffe auto, dus let maar niet op mij.
Is gewoon een corsaquote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind een Opel Tigra ook een toffe auto, dus let maar niet op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |