abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92748811
Red Bull, Mercedes en Team Lotus zijn toch mijn favorieten voor dit jaar.
pi_92750138
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Red Bull, Mercedes en Team Lotus zijn toch mijn favorieten voor dit jaar.
Ik kan er nog niets over zeggen, als je ziet dat Barrichello als enige onder die 1:20 duikt terwijl ze vorig jaar op dat circuit nog 1:18 konden rijden... zeggen die rondetijden maar weinig, stinttijden zouden we eigenlijk moeten hebben.
  maandag 14 februari 2011 @ 08:37:04 #154
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92756292
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik kan er nog niets over zeggen, als je ziet dat Barrichello als enige onder die 1:20 duikt terwijl ze vorig jaar op dat circuit nog 1:18 konden rijden... zeggen die rondetijden maar weinig, stinttijden zouden we eigenlijk moeten hebben.
De auto's zijn 20 kg zwaarder, hebben minder downforce door de ban op dubbele diffusers en nieuwe banden :P
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92756851
Er valt niet echt te zeggen nu wie snel en wie sneller is.. Je kan wel vaak de langzame en slechte bakken eruit halen, en die Force India ziet er echt beroerd uit om eerlijk te zijn :')
Where facts are few, experts are many.
pi_92763919
Als ze bij Renault definitief kiezen voor Heidfeld dan is het wmb net zo een lul als die andere duitser wat ook zo een lul is :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92763960
quote:
Toestand Robert Kubica verslechterd

GENOA - De gezondheidstoestand van de Poolse F1-coureur Robert Kubica is verslechterd. Dat vertelde zijn vriendin Edyta vandaag aan een Pools tv-station. Kubica zou er zowel fysiek als psychisch slechter aan toe zijn dan enkele dagen geleden.

Hij zou zeker tot en met woensdag op de intensive care moeten verblijven in een ziekenhuis in het Italiaanse Pietra Ligure. Die dag is ook een nieuwe operatie gepland aan zijn zwaar gehavende elleboog.

Kubica raakte op 6 februari bij een crash in een rally zwaargewond. Of hij zijn F1-carrière kan vervolgen is onzeker.
Owjeej :o
vosss is de naam,
pi_92764245
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
Als ze bij Renault definitief kiezen voor Heidfeld dan is het wmb net zo een lul als die andere duitser wat ook zo een lul is :(
Er rijden te veel Duitsers rond naar mijn mening. Er zou eigenlijk een max. van 3 rijders van dezelfde nationaliteit op het veld moeten komen.
pi_92764293
Dat maakt mij niks uit. Ik vind alle Duitsers die tegenwoordig actief zijn als coureur wel ok.

Behalve dan die ene lul }:| :(!
vosss is de naam,
pi_92766833
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:58 schreef vosss het volgende:
Dat maakt mij niks uit. Ik vind alle Duitsers die tegenwoordig actief zijn als coureur wel ok.

Behalve dan die ene lul }:| :(!
Heidfeld? ;)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92770264
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Burnie88 het volgende:
Heidfeld is één van de beste coureurs van het veld, no question. Ik hoop dat hij volgend jaar een kans krijgt. Ik weet zeker dat hij het gaat laten zien. Eindelijk weer een goeie auto onder z'n gat en stampen maar.
Heidfeld is een coureur die geprikkeld moet worden om te presteren. Met de goede prikkel zou hij inderdaad wat moois kunnen laten zien, maar een snelle auto alleen is voor hem niet genoeg.

Vaak was hij in een middelmatige auto beter dan in een goede auto. Een goede teamgenoot (dus niet Petrov) of een financiële prikkel (zoals bij BMW Sauber een bonussysteem op basis van resultaten) zou wel genoeg kunnen zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 14 februari 2011 @ 16:16:58 #162
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92772718
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
Wat heeft HHF jou misdaan? :')
pi_92772825
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Heidfeld? ;)
HHF :(
vosss is de naam,
pi_92773894
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Wat heeft HHF jou misdaan? :')
Volgens mij neemt Voss het HHF kwalijk dat hij Verstappen's plek bij Arrows heeft ingenomen.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92775637
quote:
Nico Rosberg expecting 'fierce competition' with Michael Schumacher
Nico Rosberg has predicted a season of fierce competition with Michael Schumacher as the pair enter their second year as Mercedes team-mates.

Rosberg beat Schumacher by 70 points in 2010, but the seven-time world champion is expected to be stronger this year with Pirelli tyres and a chassis more to his liking. Rosberg joked that he would like Schumacher to have another difficult year, but in reality he is expecting a much tougher competitor.

"From my point of view he can repeat his performance of last year," he said in an interview with the official Formula One website. "But I am sure that will not be the case. I expect that there will be a fierce competition between the two of us, but of course I hope that I will wind up on top."

He added that he felt he had not damaged Schumacher's reputation by outperforming him last season.

"I don't think that I bruised the Schumacher myth. He is a seven-time world champion and that will always remain in the history books. But sure it felt good to beat him, as he is not viewed as one of the best F1 drivers ever for nothing!"

At testing last week Schumacher set competitive times on Friday and Saturday, while Rosberg's running was limited by reliability issues at both Valencia and Jerez. Nevertheless, the younger German is confident the car will come good.

"Yes, we weren't too fast in Valencia but with Michael's two days of running in Jerez we are obviously heading in the right direction," he said. "Despite what people believe we weren't running in qualifying spec when he did his times - we still had a buffer. My running obviously was not so blessed. I only ran for 45 laps on the last day of the Jerez test because of a precautionary engine change. Unfortunately I haven't been able to do as many laps as I would have liked, but overall I see a development for the better and to get better every single lap counts."

He said the new Mercedes would be significantly improved for the first race of the season, but stopped short of naming specifics.

"One thing that should be made very clear is that this car that we've been running so far is not our Bahrain car. This car is here to improve reliability and do the maximum mileage possible. A big step will be introduced later in the test season."

Mercedes boss Ross Brawn confirmed on Sunday night that there were still reliability issues to be solved.

"The four days in Jerez have proved to be extremely useful for the team, although the test has not been without its challenges," he said. "We had good reliability for the middle two days which allowed us to accumulate a lot of mileage, however there are issues to be resolved so that we can maximise our track time for the remaining two tests. Both Michael and Nico continue to feel comfortable in the car and our priorities remain on reliability, developing our understanding of the tyres and the KERS, whilst simultaneously pushing on with the developments still to come."
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  maandag 14 februari 2011 @ 17:28:45 #166
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92776481
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volgens mij neemt Voss het HHF kwalijk dat hij Verstappen's plek bij Arrows heeft ingenomen.
Het zit diep, in ieder geval :P
pi_92779399
HEEL DIEP JA :( :'(
vosss is de naam,
  maandag 14 februari 2011 @ 18:49:04 #168
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92780326
http://www.nu.nl/buitenla(...)tranten-bahrein.html

Hmm, hopelijk heeft het geen invloed op de seizoens-opener :X
The line is a dot to you!
pi_92787687
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)tranten-bahrein.html

Hmm, hopelijk heeft het geen invloed op de seizoens-opener :X
Hopelijk wel en gaan ze meteen maar door naar Australie.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_92798413
Williams heeft ook werk gemaakt van de achterzijde, foto van Olav Mol:
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:07:51 #171
184465 Migue
Sensuele man
pi_92807912
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Hopelijk wel en gaan ze meteen maar door naar Australie.
Lijkt mij een goed idee.

Maar serieus, dit kan natuurlijk wel grote gevolgen hebben voor de Formule 1. Het is immers de (Koninklijke) elite die de Grand Prix op de Formule 1-kalender houdt. Win-win-situatie voor zowel het volk als de Formule 1 dus, als die revolutie ook het gewenste effect heeft.
pi_92808018
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:07 schreef Migue het volgende:

[..]

Lijkt mij een goed idee.

Maar serieus, dit kan natuurlijk wel grote gevolgen hebben voor de Formule 1. Het is immers de (Koninklijke) elite die de Grand Prix op de Formule 1-kalender houdt. Win-win-situatie voor zowel het volk als de Formule 1 dus, als die revolutie ook het gewenste effect heeft.
Laten we Bernie Ecclestone niet vergeten, die het uiteraard NIET om het geld doet :'), die ook de races daar blijft houden omdat daar zoveel geld fans zit(ten).
pi_92810188
Owja Bernie, dat is die gast die in Engeland zelfs een eigen benaming heeft voor een bepaald bedrag.

Een Bernie is namelijk 1 miljoen pond (refererend aan de 1 miljoen wat hij aan de labourpartij geschonken had destijds)
vosss is de naam,
pi_92810560
Ik zie sowieso liever de seizoensopener in Australie, en 19 races in een jaar is ook mooi ;)

Leuk filmpje vandaag op GPUpdate trouwens, uit de oude doos een mooi staaltje Japans verkeersinzicht.
Where facts are few, experts are many.
pi_92810717
Owja dat weet ik nog wel.

Wat een mooie F1 wagens waren er toen he O+ ;( O+
vosss is de naam,
pi_92817796

Nu hebben alle teams miljoenen gestopt in KERS en een beweegbare achtervleugel, allemaal om het inhalen makkelijker te maken, maar volgens mij wil niemand meer inhalen met deze pirelli shit op de baan...

[ Bericht 10% gewijzigd door ari_zahav op 15-02-2011 15:37:50 ]
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_92818994
quote:
Protesters target Bahrain Grand Prix

Nabeel Rajab, vice president of campaign group Bahrain Center for Human Rights, said on Tuesday that the grand prix was being viewed as an opportunity for protesters to publicise their cause.

"For sure F1 is not going to be peaceful this time," Rajab told Arabian Business. "There'll be lots of journalists, a lot of people looking and [the government] will react in a stupid manner as they did today and yesterday. And that will be bloody, but will be more publicised."
Kunnen we niet gewoon ophouden met naar die olielandjes gaan? De races zijn saai en de enige mensen die daar echt gek zijn van de races zijn de sjeiks.
Ik dacht dat Melbourne maar voor 1 keer niet de seizoensopener was vanwege de commonwealth games maar blijkbaar zijn ze dus permanent vervangen (wat echt idioot is omdat het sinds 1996 een perfecte seizoensopener is geweest). De tijd is rijp om die 2 shit/tilke circuits eruit te gooien en te vervangen met echte circuits O-)

En een F1 seizoen beginnen met rozenwater is natuurlijk helemaal lijp
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_92821810
Ari kan je dat plaatje wellicht uploaden bij bv tinypic.com ofzo? Hij doet het namelijk niet :@
vosss is de naam,
pi_92821909
imageshack for teh suk..
pi_92821948
Gooi hem dan ergens anders online :+

quote:
Kubica prijst Liuzzi als zijn vervanger aan bij Renault
Kubica prijst Liuzzi als zijn vervanger aan bij Renault Renault-coureur Robert Kubica beschouwt Vitantonio Liuzzi als de meest geschikte rijder om hem te vervangen bij de Britse renstal. Dat melden bronnen aan Crash.net. Kubica zelf is na een zwaar rally-ongeluk voor langere tijd uitgeschakeld.

In Jerez testte Nick Heidfeld voor Lotus Renault GP en de Duitser leek op weg naar een benoeming om de honneurs zolang voor Kubica waar te nemen. De Pool liet zelf echter een andere naam vallen tijdens een bezoek van een teamlid van Renault aan het Santa Corona-ziekenhuis.

Vitantonio Liuzzi is volgens Kubica het best in staat om zijn taken over te nemen. De eenmalig Grand Prix-winnaar zou de Italiaan de voorkeur geven boven Heidfeld omdat de voormalig coureur van Red Bull Racing en Force India de betere racer van de twee zou zijn.
:o
vosss is de naam,
pi_92821980
Ja, ik heb hem nu bij tinypic, thnx voor de tip
pi_92822235
Ok thanks, nouja die marbles lagen er ook met de Bridgestones en ook met de Michelins, dus ik zie het probleem niet zo :@
vosss is de naam,
pi_92822860
En dan nog, de softe band is softer dan vorig jaar, dus verliest sneller en meer rubber, dus heeft grotere stukjes, of heb ik dat nu verkeerd?
pi_92823786
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef vosss het volgende:
Ok thanks, nouja die marbles lagen er ook met de Bridgestones en ook met de Michelins, dus ik zie het probleem niet zo :@
Ja maar het was nooit zo erg volgens mij in pre-season testing. Ik heb net wat oude test foto's bekeken van '09 waar de teams grote problemen hadden met de achterbanden, omdat de voorbanden toen te breed waren, maar ik zag geen zee aan marbles.
En btw, dit is Jerez maar. Montreal gaat een drama worden denk ik :+
pi_92824199
Tsja maar dit wilden we toch allemaal? We wilden tijdens alle races dezelfde situatie hebben als in Montreal vorig jaar.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_92825174
Ik wil actie op de baan, niet in de pits. Dus bandencompounds die het maar een klein deel van de race volhouden hoeft van mij niet.

Doe maar een compound dat het een hele race volhoudt en een compound dat sneller is en het maar een halve race volhoudt, dan kunnen de teams op basis van de rijstijl van de coureur kiezen wat voor strategie ze nemen. En weg met de verplichte bandenstop.
pi_92825264
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Waffle het volgende:
Tsja maar dit wilden we toch allemaal? We wilden tijdens alle races dezelfde situatie hebben als in Montreal vorig jaar.
Natuurlijk ( *O* Hamilton ftw *O*).

Maar laten we eens de laatste chicane in Montreal als voorbeeld inhaalplek nemen. In 2011 hebben we:
- KERS, dus meer acceleratie uit de hairpin dus meer snelheid naar de chicane
- ARW/DRS, dus een nog hogere top
- Meer marbles buiten de ideale lijn plus de banden kunnen minder aan en de banden hebben erg verschilende levels van grip (als je naar de test tijden van lange runs kijkt).

Ik ben niet tegen het leuker maken van F1, maar ik vind dat de snelheid naar boven gooien en zorgen voor problemen met grip niet de juiste weg.
pi_92828334
quote:
Ecclestone concerned about Bahrain

Formula 1 supremo Bernie Ecclestone has expressed his concern that unrest in Bahrain could affect the first race of the season.

Amid warnings on Tuesday from a campaign group in Bahrain that it will target the grand prix to publicise its cause, Ecclestone has admitted that the situation needs careful monitoring.

He has vowed to speak to Bahrain's Crown Prince Salman ibn Hamad ibn Isa Al Khalifa to get an update on the situation, but thinks it far too early to contemplate the possibility of calling the race off.

"The danger is obvious, isn't it?" Ecclestone told The Daily Telegraph. "If these people wanted to make a fuss and get worldwide recognition it would be bloody easy, wouldn't it?

"You start making a problem on the start grid in Bahrain and it would get worldwide coverage."

When asked if there was a possibility of the race being called off if the situation worsened, Ecclestone said: "I have no idea. It's hard to establish exactly what is going on.

"As I say, I'm speaking with the Crown Prince later on. We're watching events closely. We'll rely on what they think the right thing to do is."
Gaat gezellig worden daar in Bahrein.

Maar dan met een paar duizend man op de baan?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:18:35 #189
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92828822
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Gaat gezellig worden daar in Bahrein.

[ afbeelding ]

Maar dan met een paar duizend man op de baan?
:D Die kerel herinner ik me nog wel, enkel de details niet meer :P GP van Duitsland GB dus (aan de filename te zien), ontslagen medewerker van Mercedes of wat was dat?

edit: zat dus helemaal fout :{

Maar d'r staat me nog iets bij over een persoon die ontslagen was bij een auto fabrikant, die ook ff ging rellen tijdens een race. Of ben ik nu helemaal de wappie aan het worden :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92828975
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:18 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

:D Die kerel herinner ik me nog wel, enkel de details niet meer :P GP van Duitsland GB dus (aan de filename te zien), ontslagen medewerker van Mercedes of wat was dat?
Geflipte priester.

http://en.wikipedia.org/wiki/Neil_Horan
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:23:15 #191
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92829004
Was al aan het editten :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:47:29 #192
184465 Migue
Sensuele man
pi_92829935
Ontslagen Mercedes-Benz-werknemer was in 2000, inderdaad in Duitsland. Kostte McLaren-Mercedes de overwinning :')
pi_92830086
quote:
Then, suddenly a disgruntled former Mercedes employee appeared beside the track with a banner on which was written, 'Mercedes Benz, who knew about my health problems, offered me a job I could not do and then sacked me for physical ineptitude after 20 years service'.[1][2] He crossed the track as marshals chased him and so the safety car was sent out until the man was caught.
@ 9:25 :o
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:57:14 #194
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92830395
Goed om te weten dat het overmatig gebruik van bier m'n hersencellen niet helemaal om zeep hebben geholpen :P
pi_92831137
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef Migue het volgende:
Ontslagen Mercedes-Benz-werknemer was in 2000, inderdaad in Duitsland. Kostte McLaren-Mercedes de overwinning :')
Maar was wel de eerste overwinning van Rubens Barrichello. :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:16:09 #196
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92831328
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef ari_zahav het volgende:

[..]

@ 9:25 :o
Hij zwaait ook nog ff doodleuk naar de Mclaren als die langs komt rijden rond 9.50 :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Maar was wel de eerste overwinning van Rubens Barrichello. :)
Dat was wel tof ja, heel emotioneel podium toen :)
pi_92831522
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat was wel tof ja, heel emotioneel podium toen :)
En hij was dacht ik vanaf plaats 18 gestart; maakte het wat mij betreft ook nog net wat mooier. :)
pi_92831847
Was ook de eerste Braziliaanse overwinning na Senna.
pi_92831934
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92835114
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En hij was dacht ik vanaf plaats 18 gestart; maakte het wat mij betreft ook nog net wat mooier. :)
En om het nogmaals over deze race te hebbenn: Het was ook de voorlaatste race op Hockenheim met de originele lay-out, sinds 2002 rijden ze op het verkorte circuit.
Ook was het de race volgens mij waar Jos ook een mooie race reed, maar er werd toen door Olav gesuggereerd dat hij misschien gediskwalificeerd kon worden, vanwege het missen van de engine cover. Zag er wel spectaculair uit toen :)
pi_92836173
Even filmpje (lekker lang) van het podium met Rubens z'n eerste: http://www.youtube.com/user/schopfheim91#p/u/17/Enx1QU2lplk

In een eerder deel heb ik inderdaad een Arrows voorbij zien komen zonder motorkap... Naar mijn idee 1 van de mooiste races ooit die ik gezien heb, samen met Montreal 2000 en Maleisie 2001 ! O+
pi_92838332
Ik mis het toch wel hoor, het oude Hockenheim circuit. Ik heb vorig jaar gezien hoe het er nu bij ligt en kreeg gelijk zin om een natuur hippie een bitchslap te geven.

pi_92839471
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef ari_zahav het volgende:
Ik mis het toch wel hoor, het oude Hockenheim circuit. Ik heb vorig jaar gezien hoe het er nu bij ligt en kreeg gelijk zin om een natuur hippie een bitchslap te geven.

[ afbeelding ]
Ik heb er in 1997 nog overheen gereden met een Audi 80 td. Waren ze niet zo blij mee.... Moeten ze het hek maar niet open laten staan.
pi_92847295
:'(
vosss is de naam,
pi_92847754
Gras, onkruid en een boom op asfalt?
pi_92847960
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Gras, onkruid en een boom op asfalt?
Alles is weggehaald, inclusief het asfalt, maar de herdenkings plaats van Jim Clarke is er nog.
pi_92852957
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef ari_zahav het volgende:

[..]

Alles is weggehaald, inclusief het asfalt, maar de herdenkings plaats van Jim Clarke is er nog.
Is die vrij toegankelijk? :@
vosss is de naam,
pi_92854911
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 01:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Is die vrij toegankelijk? :@
Misschien kan je er wel bij komen, maar de BBC had vorig jaar grote moeite om het überhaupt te vinden...
pi_92859500
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef Meike26 het volgende:
Even filmpje (lekker lang) van het podium met Rubens z'n eerste: http://www.youtube.com/user/schopfheim91#p/u/17/Enx1QU2lplk

Thanks :) Wat ik zelf de meest indrukwekkende video vind van de eerste overwinning van Rubens, is die met commentaar van Murray Walker. Je kon horen dat hij ook een aantal tranen moest wegslikken. Kippenvelmoment :'(
(kan hem zo niet vinden op YT helaas)
pi_92868536
pi_92869202
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 07:55 schreef koffiezwartsterk het volgende:

[..]

Misschien kan je er wel bij komen, maar de BBC had vorig jaar grote moeite om het überhaupt te vinden...
In 2001 heb ik samen met een goede vriend de finale races van het DTM op Hockenheim bijgwoond. Een heel weekend lang. Op de zondag ochtend was de Formule BMW in het voorprogramma en samen met hem zijn we onder het hek door gekropen bij de Ostkurve en hebben we net uit het zicht van de marshals en camera's van dichtbij die Formule BMW race gezien. Toen was ik er nog niet van bewust dat de Ostcurve het zelfde lot zou ondergaan en ondergaan is, als de hierboven getoonde foto -O-

Als er 1 circuit permanent verwoest is, is het Hockenheim wel :(
pi_92875464
Ostkurve
;(
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_92875534
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ostkurve
[ afbeelding ] ;(
Heiligschennis zeg .. }:|
pi_92875542
En hier de Jim Clark memorial
pi_92875609

lekker met 360cruisen!
pi_92875654
Ik lees dat de Jim Clark memorial na de verbouwing ook is verplaatst :{ Hoezo schennis..

Hij stond eerst op de plek waar het gebeurde, en nu ligt ie net buiten de huidige T2.. :{ :{ :{

Hoezo zwaaaaaare heiligschennis
pi_92875893
En hier vanuit de Sennakurve kijkend..

Hebben ze daar wel door wat ze kapot gemaakt hebben aan racehistorie?!
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:02:46 #218
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92875935
quote:
Ostkurve
[ afbeelding ] ;(
Ik vind het wel wat hebben :@ Het is zonde dat zeker, maar niet alles kan eeuwig blijven bestaan :D
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:12:57 #219
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92876336
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:00:25 #220
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92878466
Tis nu officieel:

http://www.nu.nl/sport/24(...)ervanger-kubica.html

Leuk voor Heidheld, en ik denk dat hij het nog prima zal doen:Y
pi_92878709
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef kepler het volgende:
Tis nu officieel:

http://www.nu.nl/sport/24(...)ervanger-kubica.html

Leuk voor Heidheld, en ik denk dat hij het nog prima zal doen:Y
zullen ze geen spijt van krijgen ^O^
pi_92879273
quote:
Ostkurve
[ afbeelding ] ;(
Wij lagen dus op de heuvel, waar je links op de foto nog de helling van ziet. Bovenop die heuvel was een vlak stukje en dus werden we niet opgemerkt.... :s)
pi_92881748
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

zullen ze geen spijt van krijgen ^O^
Dit. ^O^ Een goed keuze van Renault.
pi_92882876
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef ElmarO het volgende:

[..]

100%
pi_92883078
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Goede keuze maar niet de beste, helaas doen ze dat wel vaker bij Renault.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')