Ik kan er nog niets over zeggen, als je ziet dat Barrichello als enige onder die 1:20 duikt terwijl ze vorig jaar op dat circuit nog 1:18 konden rijden... zeggen die rondetijden maar weinig, stinttijden zouden we eigenlijk moeten hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Red Bull, Mercedes en Team Lotus zijn toch mijn favorieten voor dit jaar.
De auto's zijn 20 kg zwaarder, hebben minder downforce door de ban op dubbele diffusers en nieuwe bandenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan er nog niets over zeggen, als je ziet dat Barrichello als enige onder die 1:20 duikt terwijl ze vorig jaar op dat circuit nog 1:18 konden rijden... zeggen die rondetijden maar weinig, stinttijden zouden we eigenlijk moeten hebben.
Owjeejquote:Toestand Robert Kubica verslechterd
GENOA - De gezondheidstoestand van de Poolse F1-coureur Robert Kubica is verslechterd. Dat vertelde zijn vriendin Edyta vandaag aan een Pools tv-station. Kubica zou er zowel fysiek als psychisch slechter aan toe zijn dan enkele dagen geleden.
Hij zou zeker tot en met woensdag op de intensive care moeten verblijven in een ziekenhuis in het Italiaanse Pietra Ligure. Die dag is ook een nieuwe operatie gepland aan zijn zwaar gehavende elleboog.
Kubica raakte op 6 februari bij een crash in een rally zwaargewond. Of hij zijn F1-carrière kan vervolgen is onzeker.
Er rijden te veel Duitsers rond naar mijn mening. Er zou eigenlijk een max. van 3 rijders van dezelfde nationaliteit op het veld moeten komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
Als ze bij Renault definitief kiezen voor Heidfeld dan is het wmb net zo een lul als die andere duitser wat ook zo een lul is
Heidfeld?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:58 schreef vosss het volgende:
Dat maakt mij niks uit. Ik vind alle Duitsers die tegenwoordig actief zijn als coureur wel ok.
Behalve dan die ene lul![]()
!
Heidfeld is een coureur die geprikkeld moet worden om te presteren. Met de goede prikkel zou hij inderdaad wat moois kunnen laten zien, maar een snelle auto alleen is voor hem niet genoeg.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Burnie88 het volgende:
Heidfeld is één van de beste coureurs van het veld, no question. Ik hoop dat hij volgend jaar een kans krijgt. Ik weet zeker dat hij het gaat laten zien. Eindelijk weer een goeie auto onder z'n gat en stampen maar.
Wat heeft HHF jou misdaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
Als ze bij Renault definitief kiezen voor Heidfeld dan is het wmb net zo een lul als die andere duitser wat ook zo een lul is
Volgens mij neemt Voss het HHF kwalijk dat hij Verstappen's plek bij Arrows heeft ingenomen.quote:
quote:Nico Rosberg expecting 'fierce competition' with Michael Schumacher
Nico Rosberg has predicted a season of fierce competition with Michael Schumacher as the pair enter their second year as Mercedes team-mates.
Rosberg beat Schumacher by 70 points in 2010, but the seven-time world champion is expected to be stronger this year with Pirelli tyres and a chassis more to his liking. Rosberg joked that he would like Schumacher to have another difficult year, but in reality he is expecting a much tougher competitor.
"From my point of view he can repeat his performance of last year," he said in an interview with the official Formula One website. "But I am sure that will not be the case. I expect that there will be a fierce competition between the two of us, but of course I hope that I will wind up on top."
He added that he felt he had not damaged Schumacher's reputation by outperforming him last season.
"I don't think that I bruised the Schumacher myth. He is a seven-time world champion and that will always remain in the history books. But sure it felt good to beat him, as he is not viewed as one of the best F1 drivers ever for nothing!"
At testing last week Schumacher set competitive times on Friday and Saturday, while Rosberg's running was limited by reliability issues at both Valencia and Jerez. Nevertheless, the younger German is confident the car will come good.
"Yes, we weren't too fast in Valencia but with Michael's two days of running in Jerez we are obviously heading in the right direction," he said. "Despite what people believe we weren't running in qualifying spec when he did his times - we still had a buffer. My running obviously was not so blessed. I only ran for 45 laps on the last day of the Jerez test because of a precautionary engine change. Unfortunately I haven't been able to do as many laps as I would have liked, but overall I see a development for the better and to get better every single lap counts."
He said the new Mercedes would be significantly improved for the first race of the season, but stopped short of naming specifics.
"One thing that should be made very clear is that this car that we've been running so far is not our Bahrain car. This car is here to improve reliability and do the maximum mileage possible. A big step will be introduced later in the test season."
Mercedes boss Ross Brawn confirmed on Sunday night that there were still reliability issues to be solved.
"The four days in Jerez have proved to be extremely useful for the team, although the test has not been without its challenges," he said. "We had good reliability for the middle two days which allowed us to accumulate a lot of mileage, however there are issues to be resolved so that we can maximise our track time for the remaining two tests. Both Michael and Nico continue to feel comfortable in the car and our priorities remain on reliability, developing our understanding of the tyres and the KERS, whilst simultaneously pushing on with the developments still to come."
Het zit diep, in ieder gevalquote:Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij neemt Voss het HHF kwalijk dat hij Verstappen's plek bij Arrows heeft ingenomen.
Hopelijk wel en gaan ze meteen maar door naar Australie.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)tranten-bahrein.html
Hmm, hopelijk heeft het geen invloed op de seizoens-opener
Lijkt mij een goed idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hopelijk wel en gaan ze meteen maar door naar Australie.
Laten we Bernie Ecclestone niet vergeten, die het uiteraard NIET om het geld doetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:07 schreef Migue het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee.
Maar serieus, dit kan natuurlijk wel grote gevolgen hebben voor de Formule 1. Het is immers de (Koninklijke) elite die de Grand Prix op de Formule 1-kalender houdt. Win-win-situatie voor zowel het volk als de Formule 1 dus, als die revolutie ook het gewenste effect heeft.
Kunnen we niet gewoon ophouden met naar die olielandjes gaan? De races zijn saai en de enige mensen die daar echt gek zijn van de races zijn de sjeiks.quote:Protesters target Bahrain Grand Prix
Nabeel Rajab, vice president of campaign group Bahrain Center for Human Rights, said on Tuesday that the grand prix was being viewed as an opportunity for protesters to publicise their cause.
"For sure F1 is not going to be peaceful this time," Rajab told Arabian Business. "There'll be lots of journalists, a lot of people looking and [the government] will react in a stupid manner as they did today and yesterday. And that will be bloody, but will be more publicised."
quote:Kubica prijst Liuzzi als zijn vervanger aan bij Renault
Kubica prijst Liuzzi als zijn vervanger aan bij Renault Renault-coureur Robert Kubica beschouwt Vitantonio Liuzzi als de meest geschikte rijder om hem te vervangen bij de Britse renstal. Dat melden bronnen aan Crash.net. Kubica zelf is na een zwaar rally-ongeluk voor langere tijd uitgeschakeld.
In Jerez testte Nick Heidfeld voor Lotus Renault GP en de Duitser leek op weg naar een benoeming om de honneurs zolang voor Kubica waar te nemen. De Pool liet zelf echter een andere naam vallen tijdens een bezoek van een teamlid van Renault aan het Santa Corona-ziekenhuis.
Vitantonio Liuzzi is volgens Kubica het best in staat om zijn taken over te nemen. De eenmalig Grand Prix-winnaar zou de Italiaan de voorkeur geven boven Heidfeld omdat de voormalig coureur van Red Bull Racing en Force India de betere racer van de twee zou zijn.
Ja maar het was nooit zo erg volgens mij in pre-season testing. Ik heb net wat oude test foto's bekeken van '09 waar de teams grote problemen hadden met de achterbanden, omdat de voorbanden toen te breed waren, maar ik zag geen zee aan marbles.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef vosss het volgende:
Ok thanks, nouja die marbles lagen er ook met de Bridgestones en ook met de Michelins, dus ik zie het probleem niet zo
Natuurlijk (quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Waffle het volgende:
Tsja maar dit wilden we toch allemaal? We wilden tijdens alle races dezelfde situatie hebben als in Montreal vorig jaar.
Gaat gezellig worden daar in Bahrein.quote:Ecclestone concerned about Bahrain
Formula 1 supremo Bernie Ecclestone has expressed his concern that unrest in Bahrain could affect the first race of the season.
Amid warnings on Tuesday from a campaign group in Bahrain that it will target the grand prix to publicise its cause, Ecclestone has admitted that the situation needs careful monitoring.
He has vowed to speak to Bahrain's Crown Prince Salman ibn Hamad ibn Isa Al Khalifa to get an update on the situation, but thinks it far too early to contemplate the possibility of calling the race off.
"The danger is obvious, isn't it?" Ecclestone told The Daily Telegraph. "If these people wanted to make a fuss and get worldwide recognition it would be bloody easy, wouldn't it?
"You start making a problem on the start grid in Bahrain and it would get worldwide coverage."
When asked if there was a possibility of the race being called off if the situation worsened, Ecclestone said: "I have no idea. It's hard to establish exactly what is going on.
"As I say, I'm speaking with the Crown Prince later on. We're watching events closely. We'll rely on what they think the right thing to do is."
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Gaat gezellig worden daar in Bahrein.
[ afbeelding ]
Maar dan met een paar duizend man op de baan?
Geflipte priester.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die kerel herinner ik me nog wel, enkel de details niet meer
GP van Duitsland GB dus (aan de filename te zien), ontslagen medewerker van Mercedes of wat was dat?
@ 9:25quote:Then, suddenly a disgruntled former Mercedes employee appeared beside the track with a banner on which was written, 'Mercedes Benz, who knew about my health problems, offered me a job I could not do and then sacked me for physical ineptitude after 20 years service'.[1][2] He crossed the track as marshals chased him and so the safety car was sent out until the man was caught.
Maar was wel de eerste overwinning van Rubens Barrichello.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef Migue het volgende:
Ontslagen Mercedes-Benz-werknemer was in 2000, inderdaad in Duitsland. Kostte McLaren-Mercedes de overwinning
Hij zwaait ook nog ff doodleuk naar de Mclaren als die langs komt rijden rond 9.50quote:
Dat was wel tof ja, heel emotioneel podium toenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar was wel de eerste overwinning van Rubens Barrichello.
En hij was dacht ik vanaf plaats 18 gestart; maakte het wat mij betreft ook nog net wat mooier.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat was wel tof ja, heel emotioneel podium toen![]()
En om het nogmaals over deze race te hebbenn: Het was ook de voorlaatste race op Hockenheim met de originele lay-out, sinds 2002 rijden ze op het verkorte circuit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En hij was dacht ik vanaf plaats 18 gestart; maakte het wat mij betreft ook nog net wat mooier.
Ik heb er in 1997 nog overheen gereden met een Audi 80 td. Waren ze niet zo blij mee.... Moeten ze het hek maar niet open laten staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef ari_zahav het volgende:
Ik mis het toch wel hoor, het oude Hockenheim circuit. Ik heb vorig jaar gezien hoe het er nu bij ligt en kreeg gelijk zin om een natuur hippie een bitchslap te geven.
[ afbeelding ]
Alles is weggehaald, inclusief het asfalt, maar de herdenkings plaats van Jim Clarke is er nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Gras, onkruid en een boom op asfalt?
Is die vrij toegankelijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Alles is weggehaald, inclusief het asfalt, maar de herdenkings plaats van Jim Clarke is er nog.
Misschien kan je er wel bij komen, maar de BBC had vorig jaar grote moeite om het überhaupt te vinden...quote:
Thanksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef Meike26 het volgende:
Even filmpje (lekker lang) van het podium met Rubens z'n eerste: http://www.youtube.com/user/schopfheim91#p/u/17/Enx1QU2lplk
In 2001 heb ik samen met een goede vriend de finale races van het DTM op Hockenheim bijgwoond. Een heel weekend lang. Op de zondag ochtend was de Formule BMW in het voorprogramma en samen met hem zijn we onder het hek door gekropen bij de Ostkurve en hebben we net uit het zicht van de marshals en camera's van dichtbij die Formule BMW race gezien. Toen was ik er nog niet van bewust dat de Ostcurve het zelfde lot zou ondergaan en ondergaan is, als de hierboven getoonde fotoquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:55 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Misschien kan je er wel bij komen, maar de BBC had vorig jaar grote moeite om het überhaupt te vinden...
Ik vind het wel wat hebbenquote:
zullen ze geen spijt van krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef kepler het volgende:
Tis nu officieel:
http://www.nu.nl/sport/24(...)ervanger-kubica.html
Leuk voor Heidheld, en ik denk dat hij het nog prima zal doen:Y
Wij lagen dus op de heuvel, waar je links op de foto nog de helling van ziet. Bovenop die heuvel was een vlak stukje en dus werden we niet opgemerkt....quote:
Dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
zullen ze geen spijt van krijgen
Goede keuze maar niet de beste, helaas doen ze dat wel vaker bij Renault.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |