Kunnen we niet gewoon ophouden met naar die olielandjes gaan? De races zijn saai en de enige mensen die daar echt gek zijn van de races zijn de sjeiks.quote:Protesters target Bahrain Grand Prix
Nabeel Rajab, vice president of campaign group Bahrain Center for Human Rights, said on Tuesday that the grand prix was being viewed as an opportunity for protesters to publicise their cause.
"For sure F1 is not going to be peaceful this time," Rajab told Arabian Business. "There'll be lots of journalists, a lot of people looking and [the government] will react in a stupid manner as they did today and yesterday. And that will be bloody, but will be more publicised."
quote:Kubica prijst Liuzzi als zijn vervanger aan bij Renault
Kubica prijst Liuzzi als zijn vervanger aan bij Renault Renault-coureur Robert Kubica beschouwt Vitantonio Liuzzi als de meest geschikte rijder om hem te vervangen bij de Britse renstal. Dat melden bronnen aan Crash.net. Kubica zelf is na een zwaar rally-ongeluk voor langere tijd uitgeschakeld.
In Jerez testte Nick Heidfeld voor Lotus Renault GP en de Duitser leek op weg naar een benoeming om de honneurs zolang voor Kubica waar te nemen. De Pool liet zelf echter een andere naam vallen tijdens een bezoek van een teamlid van Renault aan het Santa Corona-ziekenhuis.
Vitantonio Liuzzi is volgens Kubica het best in staat om zijn taken over te nemen. De eenmalig Grand Prix-winnaar zou de Italiaan de voorkeur geven boven Heidfeld omdat de voormalig coureur van Red Bull Racing en Force India de betere racer van de twee zou zijn.
Ja maar het was nooit zo erg volgens mij in pre-season testing. Ik heb net wat oude test foto's bekeken van '09 waar de teams grote problemen hadden met de achterbanden, omdat de voorbanden toen te breed waren, maar ik zag geen zee aan marbles.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef vosss het volgende:
Ok thanks, nouja die marbles lagen er ook met de Bridgestones en ook met de Michelins, dus ik zie het probleem niet zo
Natuurlijk (quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Waffle het volgende:
Tsja maar dit wilden we toch allemaal? We wilden tijdens alle races dezelfde situatie hebben als in Montreal vorig jaar.
Gaat gezellig worden daar in Bahrein.quote:Ecclestone concerned about Bahrain
Formula 1 supremo Bernie Ecclestone has expressed his concern that unrest in Bahrain could affect the first race of the season.
Amid warnings on Tuesday from a campaign group in Bahrain that it will target the grand prix to publicise its cause, Ecclestone has admitted that the situation needs careful monitoring.
He has vowed to speak to Bahrain's Crown Prince Salman ibn Hamad ibn Isa Al Khalifa to get an update on the situation, but thinks it far too early to contemplate the possibility of calling the race off.
"The danger is obvious, isn't it?" Ecclestone told The Daily Telegraph. "If these people wanted to make a fuss and get worldwide recognition it would be bloody easy, wouldn't it?
"You start making a problem on the start grid in Bahrain and it would get worldwide coverage."
When asked if there was a possibility of the race being called off if the situation worsened, Ecclestone said: "I have no idea. It's hard to establish exactly what is going on.
"As I say, I'm speaking with the Crown Prince later on. We're watching events closely. We'll rely on what they think the right thing to do is."
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Gaat gezellig worden daar in Bahrein.
[ afbeelding ]
Maar dan met een paar duizend man op de baan?
Geflipte priester.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die kerel herinner ik me nog wel, enkel de details niet meer
GP van Duitsland GB dus (aan de filename te zien), ontslagen medewerker van Mercedes of wat was dat?
@ 9:25quote:Then, suddenly a disgruntled former Mercedes employee appeared beside the track with a banner on which was written, 'Mercedes Benz, who knew about my health problems, offered me a job I could not do and then sacked me for physical ineptitude after 20 years service'.[1][2] He crossed the track as marshals chased him and so the safety car was sent out until the man was caught.
Maar was wel de eerste overwinning van Rubens Barrichello.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef Migue het volgende:
Ontslagen Mercedes-Benz-werknemer was in 2000, inderdaad in Duitsland. Kostte McLaren-Mercedes de overwinning
Hij zwaait ook nog ff doodleuk naar de Mclaren als die langs komt rijden rond 9.50quote:
Dat was wel tof ja, heel emotioneel podium toenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar was wel de eerste overwinning van Rubens Barrichello.
En hij was dacht ik vanaf plaats 18 gestart; maakte het wat mij betreft ook nog net wat mooier.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat was wel tof ja, heel emotioneel podium toen![]()
En om het nogmaals over deze race te hebbenn: Het was ook de voorlaatste race op Hockenheim met de originele lay-out, sinds 2002 rijden ze op het verkorte circuit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En hij was dacht ik vanaf plaats 18 gestart; maakte het wat mij betreft ook nog net wat mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |