Ik heb er in 1997 nog overheen gereden met een Audi 80 td. Waren ze niet zo blij mee.... Moeten ze het hek maar niet open laten staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef ari_zahav het volgende:
Ik mis het toch wel hoor, het oude Hockenheim circuit. Ik heb vorig jaar gezien hoe het er nu bij ligt en kreeg gelijk zin om een natuur hippie een bitchslap te geven.
[ afbeelding ]
Alles is weggehaald, inclusief het asfalt, maar de herdenkings plaats van Jim Clarke is er nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Gras, onkruid en een boom op asfalt?
Is die vrij toegankelijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Alles is weggehaald, inclusief het asfalt, maar de herdenkings plaats van Jim Clarke is er nog.
Misschien kan je er wel bij komen, maar de BBC had vorig jaar grote moeite om het überhaupt te vinden...quote:
Thanksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef Meike26 het volgende:
Even filmpje (lekker lang) van het podium met Rubens z'n eerste: http://www.youtube.com/user/schopfheim91#p/u/17/Enx1QU2lplk
In 2001 heb ik samen met een goede vriend de finale races van het DTM op Hockenheim bijgwoond. Een heel weekend lang. Op de zondag ochtend was de Formule BMW in het voorprogramma en samen met hem zijn we onder het hek door gekropen bij de Ostkurve en hebben we net uit het zicht van de marshals en camera's van dichtbij die Formule BMW race gezien. Toen was ik er nog niet van bewust dat de Ostcurve het zelfde lot zou ondergaan en ondergaan is, als de hierboven getoonde fotoquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:55 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Misschien kan je er wel bij komen, maar de BBC had vorig jaar grote moeite om het überhaupt te vinden...
Ik vind het wel wat hebbenquote:
zullen ze geen spijt van krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef kepler het volgende:
Tis nu officieel:
http://www.nu.nl/sport/24(...)ervanger-kubica.html
Leuk voor Heidheld, en ik denk dat hij het nog prima zal doen:Y
Wij lagen dus op de heuvel, waar je links op de foto nog de helling van ziet. Bovenop die heuvel was een vlak stukje en dus werden we niet opgemerkt....quote:
Dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
zullen ze geen spijt van krijgen
Goede keuze maar niet de beste, helaas doen ze dat wel vaker bij Renault.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |