abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92748811
Red Bull, Mercedes en Team Lotus zijn toch mijn favorieten voor dit jaar.
pi_92750138
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Red Bull, Mercedes en Team Lotus zijn toch mijn favorieten voor dit jaar.
Ik kan er nog niets over zeggen, als je ziet dat Barrichello als enige onder die 1:20 duikt terwijl ze vorig jaar op dat circuit nog 1:18 konden rijden... zeggen die rondetijden maar weinig, stinttijden zouden we eigenlijk moeten hebben.
  maandag 14 februari 2011 @ 08:37:04 #154
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92756292
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik kan er nog niets over zeggen, als je ziet dat Barrichello als enige onder die 1:20 duikt terwijl ze vorig jaar op dat circuit nog 1:18 konden rijden... zeggen die rondetijden maar weinig, stinttijden zouden we eigenlijk moeten hebben.
De auto's zijn 20 kg zwaarder, hebben minder downforce door de ban op dubbele diffusers en nieuwe banden :P
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92756851
Er valt niet echt te zeggen nu wie snel en wie sneller is.. Je kan wel vaak de langzame en slechte bakken eruit halen, en die Force India ziet er echt beroerd uit om eerlijk te zijn :')
Where facts are few, experts are many.
pi_92763919
Als ze bij Renault definitief kiezen voor Heidfeld dan is het wmb net zo een lul als die andere duitser wat ook zo een lul is :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92763960
quote:
Toestand Robert Kubica verslechterd

GENOA - De gezondheidstoestand van de Poolse F1-coureur Robert Kubica is verslechterd. Dat vertelde zijn vriendin Edyta vandaag aan een Pools tv-station. Kubica zou er zowel fysiek als psychisch slechter aan toe zijn dan enkele dagen geleden.

Hij zou zeker tot en met woensdag op de intensive care moeten verblijven in een ziekenhuis in het Italiaanse Pietra Ligure. Die dag is ook een nieuwe operatie gepland aan zijn zwaar gehavende elleboog.

Kubica raakte op 6 februari bij een crash in een rally zwaargewond. Of hij zijn F1-carrière kan vervolgen is onzeker.
Owjeej :o
vosss is de naam,
pi_92764245
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
Als ze bij Renault definitief kiezen voor Heidfeld dan is het wmb net zo een lul als die andere duitser wat ook zo een lul is :(
Er rijden te veel Duitsers rond naar mijn mening. Er zou eigenlijk een max. van 3 rijders van dezelfde nationaliteit op het veld moeten komen.
pi_92764293
Dat maakt mij niks uit. Ik vind alle Duitsers die tegenwoordig actief zijn als coureur wel ok.

Behalve dan die ene lul }:| :(!
vosss is de naam,
pi_92766833
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:58 schreef vosss het volgende:
Dat maakt mij niks uit. Ik vind alle Duitsers die tegenwoordig actief zijn als coureur wel ok.

Behalve dan die ene lul }:| :(!
Heidfeld? ;)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92770264
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Burnie88 het volgende:
Heidfeld is één van de beste coureurs van het veld, no question. Ik hoop dat hij volgend jaar een kans krijgt. Ik weet zeker dat hij het gaat laten zien. Eindelijk weer een goeie auto onder z'n gat en stampen maar.
Heidfeld is een coureur die geprikkeld moet worden om te presteren. Met de goede prikkel zou hij inderdaad wat moois kunnen laten zien, maar een snelle auto alleen is voor hem niet genoeg.

Vaak was hij in een middelmatige auto beter dan in een goede auto. Een goede teamgenoot (dus niet Petrov) of een financiële prikkel (zoals bij BMW Sauber een bonussysteem op basis van resultaten) zou wel genoeg kunnen zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 14 februari 2011 @ 16:16:58 #162
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92772718
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
Wat heeft HHF jou misdaan? :')
pi_92772825
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Heidfeld? ;)
HHF :(
vosss is de naam,
pi_92773894
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Wat heeft HHF jou misdaan? :')
Volgens mij neemt Voss het HHF kwalijk dat hij Verstappen's plek bij Arrows heeft ingenomen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92775637
quote:
Nico Rosberg expecting 'fierce competition' with Michael Schumacher
Nico Rosberg has predicted a season of fierce competition with Michael Schumacher as the pair enter their second year as Mercedes team-mates.

Rosberg beat Schumacher by 70 points in 2010, but the seven-time world champion is expected to be stronger this year with Pirelli tyres and a chassis more to his liking. Rosberg joked that he would like Schumacher to have another difficult year, but in reality he is expecting a much tougher competitor.

"From my point of view he can repeat his performance of last year," he said in an interview with the official Formula One website. "But I am sure that will not be the case. I expect that there will be a fierce competition between the two of us, but of course I hope that I will wind up on top."

He added that he felt he had not damaged Schumacher's reputation by outperforming him last season.

"I don't think that I bruised the Schumacher myth. He is a seven-time world champion and that will always remain in the history books. But sure it felt good to beat him, as he is not viewed as one of the best F1 drivers ever for nothing!"

At testing last week Schumacher set competitive times on Friday and Saturday, while Rosberg's running was limited by reliability issues at both Valencia and Jerez. Nevertheless, the younger German is confident the car will come good.

"Yes, we weren't too fast in Valencia but with Michael's two days of running in Jerez we are obviously heading in the right direction," he said. "Despite what people believe we weren't running in qualifying spec when he did his times - we still had a buffer. My running obviously was not so blessed. I only ran for 45 laps on the last day of the Jerez test because of a precautionary engine change. Unfortunately I haven't been able to do as many laps as I would have liked, but overall I see a development for the better and to get better every single lap counts."

He said the new Mercedes would be significantly improved for the first race of the season, but stopped short of naming specifics.

"One thing that should be made very clear is that this car that we've been running so far is not our Bahrain car. This car is here to improve reliability and do the maximum mileage possible. A big step will be introduced later in the test season."

Mercedes boss Ross Brawn confirmed on Sunday night that there were still reliability issues to be solved.

"The four days in Jerez have proved to be extremely useful for the team, although the test has not been without its challenges," he said. "We had good reliability for the middle two days which allowed us to accumulate a lot of mileage, however there are issues to be resolved so that we can maximise our track time for the remaining two tests. Both Michael and Nico continue to feel comfortable in the car and our priorities remain on reliability, developing our understanding of the tyres and the KERS, whilst simultaneously pushing on with the developments still to come."
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  maandag 14 februari 2011 @ 17:28:45 #166
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92776481
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volgens mij neemt Voss het HHF kwalijk dat hij Verstappen's plek bij Arrows heeft ingenomen.
Het zit diep, in ieder geval :P
pi_92779399
HEEL DIEP JA :( :'(
vosss is de naam,
  maandag 14 februari 2011 @ 18:49:04 #168
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92780326
http://www.nu.nl/buitenla(...)tranten-bahrein.html

Hmm, hopelijk heeft het geen invloed op de seizoens-opener :X
The line is a dot to you!
pi_92787687
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)tranten-bahrein.html

Hmm, hopelijk heeft het geen invloed op de seizoens-opener :X
Hopelijk wel en gaan ze meteen maar door naar Australie.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92798413
Williams heeft ook werk gemaakt van de achterzijde, foto van Olav Mol:
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:07:51 #171
184465 Migue
Sensuele man
pi_92807912
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Hopelijk wel en gaan ze meteen maar door naar Australie.
Lijkt mij een goed idee.

Maar serieus, dit kan natuurlijk wel grote gevolgen hebben voor de Formule 1. Het is immers de (Koninklijke) elite die de Grand Prix op de Formule 1-kalender houdt. Win-win-situatie voor zowel het volk als de Formule 1 dus, als die revolutie ook het gewenste effect heeft.
pi_92808018
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:07 schreef Migue het volgende:

[..]

Lijkt mij een goed idee.

Maar serieus, dit kan natuurlijk wel grote gevolgen hebben voor de Formule 1. Het is immers de (Koninklijke) elite die de Grand Prix op de Formule 1-kalender houdt. Win-win-situatie voor zowel het volk als de Formule 1 dus, als die revolutie ook het gewenste effect heeft.
Laten we Bernie Ecclestone niet vergeten, die het uiteraard NIET om het geld doet :'), die ook de races daar blijft houden omdat daar zoveel geld fans zit(ten).
pi_92810188
Owja Bernie, dat is die gast die in Engeland zelfs een eigen benaming heeft voor een bepaald bedrag.

Een Bernie is namelijk 1 miljoen pond (refererend aan de 1 miljoen wat hij aan de labourpartij geschonken had destijds)
vosss is de naam,
pi_92810560
Ik zie sowieso liever de seizoensopener in Australie, en 19 races in een jaar is ook mooi ;)

Leuk filmpje vandaag op GPUpdate trouwens, uit de oude doos een mooi staaltje Japans verkeersinzicht.
Where facts are few, experts are many.
pi_92810717
Owja dat weet ik nog wel.

Wat een mooie F1 wagens waren er toen he O+ ;( O+
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')