quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef dRobje het volgende:
Ik heb bij Ryanair tickets besteld en 1 persoon heet Bart, maar op zn paspoort staat Albertus terwijl ik Bart heb opgegeven.. Gaat dit een probleem worden en moet ik bellen om het te wijzigen of maakt het niet uit?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Ryanair loopt binnen zeg dankzij al die domme Europeanen die niet eens een voornaam normaal kunnen invullen.
Atlanta - Tampa is idd. DL 9 en wordt ook als gecodeshared met KL 5110. Makkelijkste checken is gewoon op delta.com even een vlucht zoeken op de data/tijden dat jij zelf vliegt, dan zie je het vanzelf staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef copyfile het volgende:
Een vriend van me die toch meegaat heeft zijn vlucht geboekt en heeft als vluchtnummer voor het 2e stuk de Klm KL5110. Door een fout van klm bij mijn ticket was mijn vlucht ineens weg maar hebben ze zojuist weer toegevoegd. Alleen deze staat onder het Delta vluchtnummer (KL vlucht wordt ook door Delta gedaan) Nu vroeg ik me dus af of het, het zelfde vliegtuig is. Lijkt me wel aangezien de tijden op de minuut precies het zelfde zijn. Maar kan ik dit ergens controleren ? Mijn vluchtnummer is nu Delta Air Lines DL0009
Ik ga zelf altijd zoveel mogelijk naar voren, maar ik heb een hekel aan wachten en wil zo snel mogelijk dat vliegtuig uit. Helemaal als me nog wat douane en visaperikelen te wachten staan, dan wil je niet 400 man voor je hebben staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
Weet iemand wat de beste 'normale' plek is in een 747?
Heb al op die site gekeken, maar ik kan er niet uit afleiden welke van de normale seats de beste zijn.
Is dat voor de vleugels, bij de vleugels, net achter, helemaal achter?
Ik vind achterin(niet de laatste rij, deze heeft weer vaak restricties met achterover leunen) altijd wel ideaal, op mijn meeste (lange) vluchten was het daar minder vol dan verder naar voren. Maar zoals Blik zegt, als je haast hebt of om andere redenen snel naar buiten wilt is voorin wel weer handiger.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
Weet iemand wat de beste 'normale' plek is in een 747?
Heb al op die site gekeken, maar ik kan er niet uit afleiden welke van de normale seats de beste zijn.
Is dat voor de vleugels, bij de vleugels, net achter, helemaal achter?
- Hangt ook nog een beetje van je eigen voorkeuren af, wil raam/ gangpad?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
Weet iemand wat de beste 'normale' plek is in een 747?
Heb al op die site gekeken, maar ik kan er niet uit afleiden welke van de normale seats de beste zijn.
Is dat voor de vleugels, bij de vleugels, net achter, helemaal achter?
Dat dus. Heb laatst zelfs nog voor een stoel gekozen waar ik tussen twee mensen in zat, maar wel voorin (in het economy deel), in plaats van een raamplek achterin. Het bleek uiteindelijk mijn "redding" te zijn, want anders had ik de aansluitende vlucht nooit gehaald.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ga zelf altijd zoveel mogelijk naar voren, maar ik heb een hekel aan wachten en wil zo snel mogelijk dat vliegtuig uit. Helemaal als me nog wat douane en visaperikelen te wachten staan, dan wil je niet 400 man voor je hebben staan.
Een handige website vind ik http://www.flightstats.com . Hier kun je Delta 9 opgeven en krijg je er allerlei informatie over. Daar zie ik trouwens dat de KLM codeshare KLM 9087 is. Hoe Thetallguy ziet dat het KL 5110 is, weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef copyfile het volgende:
@Thetallguy : Hoe zie jij precies dat het de zelfde is ? Gewoon aan de hand van de tijden van beide vluchtnummers ?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef trabant88 het volgende:
Altijd nooduitgangplekken, lekker veel beenruimte. Alleen altijd irritant dat je geen losse voorwerpen naast je op de stoel mag slingeren.
Bij de KLM moet je tegenwoordig extra betalen voor de "goede stoelen", kan zijn dat het daardoor lijkt dat ze al gereserveerd zijn, terwijl je bij de check-in misschien nog wel de mogelijkheid hebt om wat extra euros te betalen om toch op zo'n plek te zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:12 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke plekken zijn dat? Die groene zijn allemaal al gereserveerd.
Vlieg met BA, had al op manage by booking gekeken.Ik kon ze niet meer selecteren, de vetzakstoelen kon ik nog wel krijgen voor 35 pondjes extra.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij de KLM moet je tegenwoordig extra betalen voor de "goede stoelen", kan zijn dat het daardoor lijkt dat ze al gereserveerd zijn, terwijl je bij de check-in misschien nog wel de mogelijkheid hebt om wat extra euros te betalen om toch op zo'n plek te zitten.
Wat is een "vetzakstoel"?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Vlieg met BA, had al op manage by booking gekeken.Ik kon ze niet meer selecteren, de vetzakstoelen kon ik nog wel krijgen voor 35 pondjes extra.
Een extra brede stoel, voor de gezette medemens?quote:
40Min voor vertrek sluit de incheck en drop off, dus het is echt hard aan te raden dan je koffer echt uiterlijk afgegeven te hebben, anders is de kans bijzonder groot dat hij niet meer geaccepteerd wordt. Houd rekening met drukte en wachtrijen. Je hoeft heus niet per se 2u van te voren aanwezig te zijn, maar een uur zou ik minimaal doen. Dan heb je sowieso nog 20min voor je vlucht sluit. Mocht het zo druk zijn en je aanvoelen dat je die 40min voor vertrek misschien niet meer gaat halen, trek aan de bel en ga vooraan in de rij staan! Al zal dat op eindhoven wel meevallenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef Corkscrew het volgende:
Ik vlieg binnenkort met wat vrienden met WizzAir vanaf Eindhoven Airport. We hebben ervoor gekozen online in te checken, maar we hebben wel één stuk ruimbagage. Het is me niet helemaal duidelijk wanneer we die bagage nou precies in kunnen/moeten checken - ergens tussen de 2 uur en 40 minuten lijkt het, maar wat is aan te raden? De tijd nemen of de meute vermijden? Heeft iemand hier daar misschien ervaring mee?
Okee. Als ik thuis online heb ingecheckt, dan moet ik dus nogmaals op het vliegveld bij zo'n paal inchecken/mn boarding pass printen en mn baggage droppen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:23 schreef Fogel het volgende:
Zelf uitprinten, en als je geen printer hebt, ga je naar zo'n check-in paal, typt daar je boekingscode in en drukt op de printknop.
Als je nog een koffer in wil checken, kan je vaak ook alvast zo'n sticker uit laten printen en die zelf om je koffer doen en op een band leggen. Maargoed, dan kan je eigenlijk niet zo goed bij een balie inchecken en de dames/heren van BA het werk laten doen.
Ja, dan loop je gewoon naar een "luggage drop-off" balie, waar meestal een kortere rij staat. Bij BA kun je tegenwoordig ook je ticket gewoon op je iPhone/Blackberry krijgen, ik heb nooit meer printouts bij me.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Okee. Als ik thuis online heb ingecheckt, dan moet ik dus nogmaals op het vliegveld bij zo'n paal inchecken/mn boarding pass printen en mn baggage droppen.
Maar ik kan dus ook thuis online inchecken en dan nogmaals naar de incheckbalie lopen toch?
klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:52 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ja, dan loop je gewoon naar een "luggage drop-off" balie, waar meestal een kortere rij staat. Bij BA kun je tegenwoordig ook je ticket gewoon op je iPhone/Blackberry krijgen, ik heb nooit meer printouts bij me.
Kreeg laatst bij KLM een link in een sms. Als je daar met je browser van de telefoon heen gaat, krijg je een 2D barcode te zien die je kan (laten) scannen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:07 schreef Drive-r het volgende:
Gewoon BA app downloaden en klaar is kees, te vinden in Appstore of Blackberry store dinges. Bij KLM kan het ook steeds vaker, maar die werken nog met kneusige emails...
Ja, dat dacht ik ook maar omdat er niet letterlijk stond begon ik te twijfelen. Dank je wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef Piles het volgende:
Bedoelen ze niet 1 stuks handbagage + één van de volgende voorwerpen: handtas, laptop(tas), camera(tas)?
Weet het niet zeker hoor, maar lijkt me logisch. Mag zo'n beetje bij elke maatschappij op die manier (behalve de lowcosts waarschijnlijk)quote:Op zondag 20 februari 2011 14:32 schreef janjanzzen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook maar omdat er niet letterlijk stond begon ik te twijfelen. Dank je wel.
ik zag zondag internet delta airlines maart 418 euro all inclusive A MS>JFK>AMSquote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb het idee dat de vliegprijzen een stukje hoger liggen dan een jaar geleden. Voorbeeld: jaar geleden boekte ik een ticket BRU - NYC - BRU voor half oktober, voor 370 euro. Als ik daar nu op zoek kom ik rond de 500 euro uit. Sowieso lukt het nauwelijks om onder de 450 uit te komen. Hebben jullie die ervaring ook, en zo ja, hoe komt dat?
Ik zal vast scheel zijn, maar ik kom in vergelijking met afgelopen jaar overal minstens 80 euro duurder uit. Ik snap er geen kont van.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:20 schreef Drive-r het volgende:
Nee, die ervaring heb ik eigenlijk niet. En ik vlieg op zich vrij vaak (voor werk en prive meerdere keren per week gemiddeld). Ik heb juist het idee dat veel routes bij de "normale" airlines steeds betaalbaarder worden, BA blijft bijvoorbeeld constant langzaam zakken met hun prijzen. Sommige routes zullen zich natuurlijk anders gedragen, maar over NYC hoor ik nog steeds mensen met tickets van onder de 400 euro, dus het zal net aan de data enzo liggen.
http://www.klm.com/travel(...)fore_28march2010.htmquote:Uw ruimbagage
Als uw ticket vóór 28 maart 2010 is uitgegeven, dan berekenen we uw bagagevrijstelling aan de hand van het aantal stuks bagage of van het gewicht van uw bagage afhankelijk van uw bestemming. Op uw e-ticket staat dit in het vakje Baggage.
Staat er een gewicht in kilos op uw e-ticket? Dan is dat het maximale gewicht dat u gratis mee kunt nemen (gewichtsconcept).
Staat er PC op uw e-ticket? Dan staat daar het aantal stuks bagage dat u gratis mee kunt nemen (stuksconcept).
Okay, ja ik heb geen idee wat 20kg aan spullen is, ik ga 2 weken en neem graag genoeg kleren meequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef Drive-r het volgende:
Ga er maar vanuit dat je gewoon 20kg mag inchecken, wat genoeg is voor een normale vakantie ganger. Het andere concept van stuks bagage zie je bijna nooit meer. Ik zou trouwens geen enorme koffers aan gaan schaffen, die reizen altijd onhandig. Liever (als je echt 20kg mee wilt nemen) een gewone trolley (die je eventueel later nog als handbagage kan gebruiken) en een simpele weekend tas.
Er is wel voor 28 maart geboekt, en vanaf dan zijn die nieuwe regels geloof ik... Ohnee dat is 2010 het is nu al 2011quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Fogel het volgende:
Er is nog maar 1 concept: http://www.klm.com/travel(...)lowance/index.htm#p3
1 koffer van max 23kg.
Ik neem aan dat je je ticket niet een heel jaar vantevoren geboekt hebt...
Zo'n 20 kilo aan kleding is vrij fors, maar ze doen er sowieso niet snel moeilijk over als het een kilo meer is. En anders neem je meer handbagage mee, ook zo opgelost...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:18 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, ja ik heb geen idee wat 20kg aan spullen is, ik ga 2 weken en neem graag genoeg kleren mee![]()
Ze hebben daar ook kleding, ik vul in de VS mijn garderobe aan ipv alles vanuit Europa mee te nemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:18 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, ja ik heb geen idee wat 20kg aan spullen is, ik ga 2 weken en neem graag genoeg kleren mee![]()
[..]
Er is wel voor 28 maart geboekt, en vanaf dan zijn die nieuwe regels geloof ik... Ohnee dat is 2010 het is nu al 2011![]()
![]()
Ja maar ik heb slechts zeer beperkt de mogelijkheid om te gaan winkelen, en dan nog zullen het wel supermarkten zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook kleding, ik vul in de VS mijn garderobe aan ipv alles vanuit Europa mee te nemen
En qua gewicht: zelfs met een volle koffer met kleding voor 1 volwassene en 3 kinderen voor een week kom ik niet boven de 20kg uit.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Drive-r het volgende:
Natuurlijk, en bij de KLM doen ze niet moeilijk over handbagage. Mocht je dus echt teveel hebben, stop dan alle zware items (camera, laptop, opladers, boeken, etc...) gewoon in je handbagage.
Bij KLM/Delta krijg je wat te eten en drinken, en dat is "gratis" (zit natuurlijk bij je ticketprijs inbegrepen).quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef alors het volgende:
[..]
dankje voor de tip
En nog iets, hoe zit het met eten/drinken in het vliegtuig, moet je dat apart betalen of zit dat er bij in?
En mag je gewoon eten (ja geen vlees of zuivel) meenemen in je hand en/of ruimbagage?
In het vliegtuig is eten/drinken gratis. Eigenlijk is het bij de meeste maatschappijen zo, en zeker o lange afstand. Bij Air Asia X boek je het er bij. Je hoeft eigenlijk alleen te betalen bij (semi-)low-cost airlines (Ryanair, Aer Lingus, Easyjet, Wizzair, etc.).quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef alors het volgende:
[..]
dankje voor de tip
En nog iets, hoe zit het met eten/drinken in het vliegtuig, moet je dat apart betalen of zit dat er bij in?
En mag je gewoon eten (ja geen vlees of zuivel) meenemen in je hand en/of ruimbagage?
Je kunt het beste uitzoeken welke maatschappijen er aktief zijn op de specifieke routes die je wilt vliegen. En dan via de webpage van die maatschappij de prijzen opvragen van de dagen waarop je wilt vliegen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:35 schreef Easy_genius het volgende:
Mijn vriend en ik gaan in april richting USA en willen in het binnenland ook een aantal plaatsen bezoeken (denk aan Vegas/ NY / Miami)
Nu vroegen we ons af wat de ideale sites zijn om binnenlandse vluchten te boeken? Cheaptickets.nl is een optie, maar ik kan me voorstellen dat er andere (Amerikaanse) sites zijn waar het nog goedkoper is?
Officieel naar de normale balie maar je kunt het altijd proberenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:48 schreef Platina het volgende:
Ik heb zojuist online ingecheckt, maar ik kreeg een foutmelding voor het 2de gedeelte van de reis. En ik krijg een foutmelding op de site als ik het proces nog eens doorloop.
Kunnen ze bij de zelf bagage check in mij helpen of moet ik naar de normale balie voor mijn 2de boarding pass?
dat noemen we marketingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef LDS het volgende:
Hoe kan het toch dat ik voor DEZELFDE vlucht bij de Lufthansa 180 euro betaal en bij de SAS bijna 100 euro meer?
Definitie marketing (wikipedia, http://nl.wikipedia.org/wiki/Marketing)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dat is geen marketing.
Dat is vraag/aanbod beinvloeden.
We gaan Wikipedia niet als bron gebruiken hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Definitie marketing (wikipedia, http://nl.wikipedia.org/wiki/Marketing)
Traditioneel werd marketing gezien als het geheel van alle activiteiten die erop gericht zijn de ruil van producten of diensten te bevorderen.
De tabel toont 2 mogelijkheden. In principe mag je bij Qatar Airways maximaal 23 kg meenemen (verspreid over zoveel koffers/tassen als je wilt).quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef poepeneesje het volgende:
Ik zit even de bagage voorwaarden van Qatar Airways te checken en zie nu dit staan:
Transatlantic Flights operated by Qatar Airways (Economy Class/All Flights/23 kg): 2 pieces, each not exceeding 23 kg with maximum dimension of 158 cm.
Betekent dit dat ik twee koffers van elk 23 kg mag meenemen, of twee koffers en in totaal 23 kg?
Bron
Nee. QA zegt 'all flights' , dus de bagageregel in de 'all flights' tabel van QA geldt ook voor een vlucht die door een andere maatschappij wordt uitgevoerd. Zolang het ticket maar van QA is. De regel van KLM is trouwens ook 23 kg, dus in dit voorbeeld maakt het niets uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:23 schreef poepeneesje het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je een ticket boekt, maar je vliegt met het ticket van QA eerst van Amsterdam naar bijvoorbeeld Geneve met KLM. Dan mag je zeker alleen het maximale van KLM meenemen voor je gehele vlucht?
Super duidelijk uitgelegd, bedankt. De laatste alinea was inderdaad de hypothetische situatie waarover ik zelf ook zat te denkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef jaco het volgende:
[..]
Nee. QA zegt 'all flights' , dus de bagageregel in de 'all flights' tabel van QA geldt ook voor een vlucht die door een andere maatschappij wordt uitgevoerd. Zolang het ticket maar van QA is. De regel van KLM is trouwens ook 23 kg, dus in dit voorbeeld maakt het niets uit.
Stel nu dat je in Geneve zou overstappen op een transatlantische vlucht van QA dan wordt de situatie onduidelijk. Strikt genomen volgens die tabel mag je dan 23 kg op het KLM deel meenemen en 46 kg op het QA deel. Normaalgesproken, mag je echter de ruimere vrijstelling van een transatlantische vlucht ook meenemen op de vlucht naar je overstap plaats. In dat geval zou ik dus even bellen met QA over hoe ze daarmee omgaan. Maar goed, je gaat naar azie, dus het is toch niet ter sprake.
Nope. Arbowet NL is 32kg. Dus als je met zn tweeen 1 koffer mee wilt nemen, moet je zorgen dat ie niet boven de 32kg uitkomt, want dan wordt ie niet geaccepteerd. Maar als maatschappijen het 'piece concept' handhaven, mag 1 koffer niet meer wegen dan het aantal toegestane kilo's (bijv 23), is dat wel zo, betaal je een giga prijs (100euro skyteam) en voor de tweede, of derde betaal je een vast bedrag van 55euro. (Piece Concept doet niet aan overbagage tarieven per kilo, maar aan vaste bedragen)quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat het 23 kilo is (wat vaak voorkomt) maar dat als je meer meeneemt en je daarvoor wilt betalen de koffers per stuk nog niet meer dan 23 kilo mogen wegen
In Nederland is het bijvoorbeeld zo dat de Arbowet voorschrijft dat je niet meer dan 23 kilo mag tillen.
Jij valt onder het stuksconcept en je mag dan maximaal 1 stuk van max 23kg kostenloos meenemen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef alors het volgende:
Heeft iemand een beetje verstand van wat je mee mag nemen? Ik heb nog nooit gevlogen en ik ga binnenkort naar de VS. Nu moet ik nog even de grootst en lichtst mogelijke koffer aanschaffenMaar ik heb (nog) niet duidelijkheid over wat precies mee mag... Van de KLM site (daar vlieg ik mee)
[..]
http://www.klm.com/travel(...)fore_28march2010.htm
Ik heb het ticket nog niet, dat krijg ik pas een paar dagen van tevoren en ik heb ook niet zelf geboekt dus geen mogelijkheid om die eerder te zien. Maar er zijn dus 2 concepten, alleen zijn ze beide even gebruikelijk of komt dat stuksconcept bijna nooit voor en is het vrijwel altijd 20 kg...?
Achter op je ID kaart staat naar welke landen je kunt reizen en als het een Europese ID kaart is zullen daar alle Schengen landen op staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef Rookert het volgende:
Ik weet het voor 99% zeker, maar je kan toch gewoon je ID kaart (geldig tot 2014) gebruiken als ik van Amsterdam naar Lyon vlieg?
Ze praten namelijk alleen maar over paspoorten op KLM site en als ik kijk wat geldig is staat er bij National ID Card dat het als 'exemption' (vrijstelling) geldt voor paspoort. Dus dat zit helemaal prima toch?
Als puntje bij paaltje komt wil ik het toch 100% zeker weten, paspoort heb ik namelijk niet meer
Merci
Dat had ik dus nog niet eens gezien, überhaupt niet de afgelopen jarenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Achter op je ID kaart staat naar welke landen je kunt reizen en als het een Europese ID kaart is zullen daar alle Schengen landen op staan.
Mijn vader is met zijn ID kaart naar Venetië meegegaan en dat ging prima, zowel hier als daar... Dus Lyon (ervan uitgaande dat je Lyon in Frankrijk bedoelt) moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef Rookert het volgende:
Ik weet het voor 99% zeker, maar je kan toch gewoon je ID kaart (geldig tot 2014) gebruiken als ik van Amsterdam naar Lyon vlieg?
Ze praten namelijk alleen maar over paspoorten op KLM site en als ik kijk wat geldig is staat er bij National ID Card dat het als 'exemption' (vrijstelling) geldt voor paspoort. Dus dat zit helemaal prima toch?
Als puntje bij paaltje komt wil ik het toch 100% zeker weten, paspoort heb ik namelijk niet meer
Merci
dat zal absoluut dezelfde vlucht zijn. Als je geluk hebt kun je met online inchecken vast 2 stoelen naast elkaar regelen. Dan moet je wel vroeg online inchecken, anders kun je pech hebben dat de enige plekken beschikbaar nog maar 'enkele' plaatsen zijn...quote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef Rookert het volgende:
Nog een vraagje; ik had later geboekt dan vriendin (onzekerheid) en vlieg op zelfde dag terug vanaf Lyon op zelfde tijdstip, alleen ik heb via KLM geboekt (uitgevoerd door Air France) en zij direct via Air France. Ik heb vluchtnummers nog niet gezien (zouden deze moeten corresponderen?), maar ik mag er toch vanuit gaan dat om 12 uur niet nog een vliegtuig van Air France/KLM naar Amsterdam vliegt vanuit Lyon?
Hiervan uitgaande zitten we dus in hetzelfde vliegtuig, maar zouden we dan via online inchecken stoelen naast/dicht bij elkaar kunnen regelen? Zij dan via Air France site en ik via KLM?
Merci
Gewoon de twee sites tegelijk open hebben zogauw je online kan inchecken, geen probleem. Eventueel op het vliegveld nog aangeven dat jullie samen reizen mocht het online niet lukken.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef Rookert het volgende:
Nog een vraagje; ik had later geboekt dan vriendin (onzekerheid) en vlieg op zelfde dag terug vanaf Lyon op zelfde tijdstip, alleen ik heb via KLM geboekt (uitgevoerd door Air France) en zij direct via Air France. Ik heb vluchtnummers nog niet gezien (zouden deze moeten corresponderen?), maar ik mag er toch vanuit gaan dat om 12 uur niet nog een vliegtuig van Air France/KLM naar Amsterdam vliegt vanuit Lyon?
Hiervan uitgaande zitten we dus in hetzelfde vliegtuig, maar zouden we dan via online inchecken stoelen naast/dicht bij elkaar kunnen regelen? Zij dan via Air France site en ik via KLM?
Merci
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |