Hoaxquote:Op maandag 7 februari 2011 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hier. Geloof het of niet, ik héb een leven naast FMT
Wordt ik daarover óók al niet geloofd!quote:
Gezien je filmkennis heb je een 60" led-tv met daaronder een Blu-Ray, VHS, Betamax, DVD en een Video2000 speler op elkaar gestapeldquote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wordt ik daarover óók al niet geloofd!
Ik een CD-iquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezien je filmkennis heb je een 6040" ledlcd-tv met daaronder een Blu-Ray,VHS, Betamax, DVD en een Video2000 speler pc op elkaar gestapeld
Oh, en je komt bijna nooit uit de deur![]()
![]()
da's wel coolquote:
Peperduur destijds. Mijn vader heeft er speciaal een tijdje voor moeten overwerken om er 1 voor ons te kopenquote:
Jaja, maak me maar weer belachelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Patch het volgende:
Dat wass wel een errug makkelijke inderdaad, ik vroeg ooit eens naar de mop die hij vertelde, die duurde langer.
Sorry als het niet aan jóuw standaards voldoet.quote:
Was niet om je belachelijk te maken, absoluut niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaja, maak me maar weer belachelijk
Niet zo serieus nemen. Je weet inmiddels hoe mijn postgedrag is toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Was niet om je belachelijk te maken, absoluut niet.
Coming to America-vragen zijn er al vaak geweest, dat wou ik even melden.
Niks ernstigs, hoop ik?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:34 schreef Patch het volgende:
even vergeten, kom net terug van de eerste hulp, ben nog even in de war
Hoe was je dag vandaag, lieve Patch?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Patch het volgende:
oftewel een verkapte post van 'vraag eens hoe mijn dag was'
Je hebt gewoon weer te veel gedronken en bent daarna op de vuist gegaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Patch het volgende:
oftewel een verkapte post van 'vraag eens hoe mijn dag was'
He, gadver, zal een eng gevoel geweest zijn. Beterschap in ieder geval!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Patch het volgende:
Nee niets gedronken en ben nog nooit op de vuist gegaan.
Ik kreeg om half negen pijn in mijn arm en over mijn borst en hart.
En die werd langzaam erger.
Alsof een olifant zijn poot op mijn borst zette, benauwdheid, hijgen, transpiratie, alsof ik 100 trappen had gelopen, droge keel en een droge zeer pijnlijke hoest.
Ik ga nooit naar de dokter of ziekenhuis, maar iets zei me dat er iets aan de hand was.
Het had blijkbaar te maken met een virale infectie, die hoesten veroorzaakt, en daardoor voor een gekneusd middenrif zorgt.
Dus nu aan de pillen en paar dagen rust.
Ik vroeg nog of het aan FMT-stress lag, maar hij vond van niet, ik gok dat het ook een FMT-er was...
Ik hoop dat je snel hersteldquote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef Patch het volgende:
In ieder geval, het leven is te mooi om je druk te maken, ik zal ietwat minder zeuren hiero.
Deze belofte is overigens alleen vandaag geldig.
Kan ik me voorstellen. Goede incentive om je goede voornemen (drinken en roken afbouwen) vol te houden?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef Patch het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik schrok er wel van, hartproblemen in de familie enzo
Zekers, maar dat gaat ook lukken.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Goede incentive om je goede voornemen (drinken en roken afbouwen) vol te houden?
Wij ook van jouquote:
ik wil je mood niet verpesten, maar wat hebben ze je in godsnaam aan medicatie gegeven?quote:
Zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:02 schreef Patch het volgende:
owh het is over twaalven...
stelletje opzoekers hiero...
![]()
newbies
Zijn filmrol-naamquote:
iets lekkers op de taartquote:
da's best ad remquote:
Yes I am!quote:
Met de ietwat langere harenquote:
Waar waren jullie in godsnaam mee bezig?quote:
We beschermen Whitney, niemand mag haar aanraken en alle mensen moeten gecontroleerd worden enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar waren jullie in godsnaam mee bezig?
Ik zie alleen een hoop geschreeuw en gestamp
ja, die...quote:
Ik kan er weinig tabak van maken, maar als ik het geluid aanzet wordt mijn vriendin wakker en ik afgeslagenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar waren jullie in godsnaam mee bezig?
Ik zie alleen een hoop geschreeuw en gestamp
Lijkt me een:quote:
Echt waar? Ik moet kotsen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef wieksel het volgende:
hi-la-risch... ik ben verliefd, hahaha
precies het was ook voor kids en voor hele dronken mensen, ideaal publiekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt waar? Ik moet kotsen.
Ik vind dit soort dingen echt helemaal niks. Volgens mij is dat ook eigenlijk veel meer voor kinderen of niet?
Ideaal? Dat zijn precies die mensen die altijd de waarheid spreken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef Patch het volgende:
[..]
precies het was ook voor kids en voor hele dronken mensen, ideaal publiek
Klopt, en de respons was altijd grandioos, dus die Oscar komt er nog welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ideaal? Dat zijn precies die mensen die altijd de waarheid spreken!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, en de respons was altijd grandioos, dus die Oscar komt er nog wel
Was me nog niet eens opgevallen.quote:The Abused![]()
![]()
Lieve Patch, er is een groot (ja echt groot!) verschil tussen iemand beschuldigen of iemand misbruiken...
Gezien je acteer kunsten zal ik er eens werk van makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:38 schreef Patch het volgende:
hehehe, mij ook niet...
Vond het wel klinken eigenlijk
Heb nog steeds een kater van DragonFodder's verjaardag. Man, wat een feest!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:34 schreef wieksel het volgende:
goeiemorgen allen, wat een stilte, en het is niet eens een zwartwit vraag
Bij de beesten af was het. Ben je op eigen houtje uit de sloot gekropen, of heeft de tractor je eruit getrokken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb nog steeds een kater van DragonFodder's verjaardag. Man, wat een feest!![]()
Volgens m'n kater zit ik nog steeds vastquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef DragonFodder het volgende:
Bij de beesten af was het. Ben je op eigen houtje uit de sloot gekropen, of heeft de tractor je eruit getrokken?
Je kan 'm ook gewoon goed rekenen bij een fout antwoord hè, als je erg wanhopig bent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
Geef ff snel een antwoord op mijn vraag want ik moet weg
Nee hoor, je heb 'um netjes goed geradenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je kan 'm ook gewoon goed rekenen bij een fout antwoord hè, als je erg wanhopig bent?
Over het patroon wat Samuel ontdekt heeft uiteraard!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Sands het volgende:
Nou ok foxje dan praten we hier welover uuuuuh niks
kut...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef The_Substitute het volgende:
Nou, je hebt Carol Reed nu gehad. Net had je Frank Capra. Dus ik denk dat Billy Wilder de volgende wordt.
Ik ook niet..dacht ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb echt totaal geen patroon in mijn vragen... ben allang blij als ik er 1 kan verzinnen
Samuel is dan ook een olbie héquote:
Neem dan zometeen Fritz Lang. Die valt niet binnen dat patroon.quote:
Die heb ik ook al eens vaker gebruikt...kut ik ben echt voorspelbaar aan het wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Neem dan zometeen Fritz Lang. Die valt niet binnen dat patroon.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Samuel is dan ook een olbie hé
Die weet je vragen al voordat jij ze zelf weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |