Hoever zit ik dan van een rode kaart af?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef Patch het volgende:
ja, is moeilijk
Nee, geintje, ik ga hier geen voorbeeldjes posten en ook niet via PM.
Bij de rode kaart geef ik je graag via PM de voorbeelden die aan jou toebehoren.
Laten we het erop houden dat je dubieus bent, maar het voordeel hebt dat je nieuw bent.
Hij is licht rozequote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoever zit ik dan van een rode kaart af?
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef DragonFodder het volgende:
@FF1: ik zit nu 17 again te kijken, hij is inderdaad (veel) leuker dan verwacht!
De rest van de week High School Musical voor FFquote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat
Die Zac Efron valt best nog wel mee
Er zijn grenzen wieksel.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef wieksel het volgende:
[..]
De rest van de week High School Musical voor FF
Ik keek Juno op een ander manierquote:
Jupquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef wieksel het volgende:
hahaha, ok...:) Maar de muziek was echt vet...zoek de OST maar es op:)
Maar om het plaatje compleet te maken, dat is de moeder van je tweeling?
Ach ja, not a big Denzel fanquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef wieksel het volgende:
Malcolm is uit 1992...de film uit 2002
Ze zijn nog steeds niet over 17 again heenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef wieksel het volgende:
schiet niet op met de vraag...waar is iedereen
Genoegquote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef wieksel het volgende:
haha idd, of kijken allemaal High School M:D
Of Juno...:D
Zie je je kids trouwens vaak?
Hier. Geloof het of niet, ik héb een leven naast FMTquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef wieksel het volgende:
schiet niet op met de vraag...waar is iedereen
Dacht dat het aan m'n verbinding lagquote:Op maandag 7 februari 2011 22:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is fok bij jullie opeens ook enorm traag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |