Namen en rugnummers willen wequote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef Sands het volgende:
Enne Patch sta ik ook op die zogenaamde blacklist?
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef hornage het volgende:
Voor in de OP:
Allen die zullen opzoeken treffen dit noodlot:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:06 schreef hornage het volgende:
En dan komt Patch binnenlopen:
Meet your executioner!
[ afbeelding ]
Dingen aan het opzoeken?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:07 schreef Asap het volgende:
Die plaatjes heb je duidelijk opgezocht, ik zeg Hornage op de blacklist
Waar is Patch als je hem nodig hebt
Auch.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef hornage het volgende:
Voor in de OP:
Allen die zullen opzoeken treffen dit noodlot:
[ afbeelding ]
Ja ja, als jij maar biertjes blijft drinken op meets zul jij er uit komen te zien als die beul.quote:
ja, zonder smileyquote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef Sands het volgende:
Enne Patch sta ik ook op die zogenaamde blacklist?
Alleen op meets, dan niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja ja, als jij maar biertjes blijft drinken op meets zul jij er uit komen te zien als die beul.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:38 schreef Patch het volgende:
Maar 2011 is een goed jaar qua voornemens, ik ga roken en drinken helemaal afbouwen.
dank jequote:
Geen PM gehad?quote:
Nee geloof me, vele voorbeelden, wat mening betreft heb je natuurlijk gelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef Sands het volgende:
[..]
"meermaals de indruk hebt gewekt"
Dat komt over als een mening zonder concrete voorbeelden
Maarja ik wil best wel zo'n voorbeeld zien...ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 7 februari 2011 13:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee geloof me, vele voorbeelden, wat mening betreft heb je natuurlijk gelijk.
Maar het is niet mijn mening, meestal wordt ik er pas op gewezen door anderen via PM of een andere weg. Dus het zijn meningen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Patch het volgende:
Bij de rode kaart krijg je de voorbeelden
-___- voorbeeld...is dat nou zo moeilijk? srslyquote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef Patch het volgende:
Dat zou ik kunnen.
Maar het is niet zo.
Zorg maar voor een rode kaart
Hoever zit ik dan van een rode kaart af?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef Patch het volgende:
ja, is moeilijk
Nee, geintje, ik ga hier geen voorbeeldjes posten en ook niet via PM.
Bij de rode kaart geef ik je graag via PM de voorbeelden die aan jou toebehoren.
Laten we het erop houden dat je dubieus bent, maar het voordeel hebt dat je nieuw bent.
Hij is licht rozequote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoever zit ik dan van een rode kaart af?
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef DragonFodder het volgende:
@FF1: ik zit nu 17 again te kijken, hij is inderdaad (veel) leuker dan verwacht!
De rest van de week High School Musical voor FFquote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat
Die Zac Efron valt best nog wel mee
Er zijn grenzen wieksel.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef wieksel het volgende:
[..]
De rest van de week High School Musical voor FF
Ik keek Juno op een ander manierquote:
Jupquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef wieksel het volgende:
hahaha, ok...:) Maar de muziek was echt vet...zoek de OST maar es op:)
Maar om het plaatje compleet te maken, dat is de moeder van je tweeling?
Ach ja, not a big Denzel fanquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef wieksel het volgende:
Malcolm is uit 1992...de film uit 2002
Ze zijn nog steeds niet over 17 again heenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef wieksel het volgende:
schiet niet op met de vraag...waar is iedereen
Genoegquote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef wieksel het volgende:
haha idd, of kijken allemaal High School M:D
Of Juno...:D
Zie je je kids trouwens vaak?
Hier. Geloof het of niet, ik héb een leven naast FMTquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef wieksel het volgende:
schiet niet op met de vraag...waar is iedereen
Dacht dat het aan m'n verbinding lagquote:Op maandag 7 februari 2011 22:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is fok bij jullie opeens ook enorm traag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |