Hoever zit ik dan van een rode kaart af?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef Patch het volgende:
ja, is moeilijk
Nee, geintje, ik ga hier geen voorbeeldjes posten en ook niet via PM.
Bij de rode kaart geef ik je graag via PM de voorbeelden die aan jou toebehoren.
Laten we het erop houden dat je dubieus bent, maar het voordeel hebt dat je nieuw bent.
Hij is licht rozequote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoever zit ik dan van een rode kaart af?
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 7 februari 2011 09:26 schreef DragonFodder het volgende:
@FF1: ik zit nu 17 again te kijken, hij is inderdaad (veel) leuker dan verwacht!
De rest van de week High School Musical voor FFquote:Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat
Die Zac Efron valt best nog wel mee
Er zijn grenzen wieksel.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef wieksel het volgende:
[..]
De rest van de week High School Musical voor FF
Ik keek Juno op een ander manierquote:
Jupquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef wieksel het volgende:
hahaha, ok...:) Maar de muziek was echt vet...zoek de OST maar es op:)
Maar om het plaatje compleet te maken, dat is de moeder van je tweeling?
Ach ja, not a big Denzel fanquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef wieksel het volgende:
Malcolm is uit 1992...de film uit 2002
Ze zijn nog steeds niet over 17 again heenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef wieksel het volgende:
schiet niet op met de vraag...waar is iedereen
Genoegquote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef wieksel het volgende:
haha idd, of kijken allemaal High School M:D
Of Juno...:D
Zie je je kids trouwens vaak?
Hier. Geloof het of niet, ik héb een leven naast FMTquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef wieksel het volgende:
schiet niet op met de vraag...waar is iedereen
Dacht dat het aan m'n verbinding lagquote:Op maandag 7 februari 2011 22:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is fok bij jullie opeens ook enorm traag?
Hoaxquote:Op maandag 7 februari 2011 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hier. Geloof het of niet, ik héb een leven naast FMT
Wordt ik daarover óók al niet geloofd!quote:
Gezien je filmkennis heb je een 60" led-tv met daaronder een Blu-Ray, VHS, Betamax, DVD en een Video2000 speler op elkaar gestapeldquote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wordt ik daarover óók al niet geloofd!
Ik een CD-iquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezien je filmkennis heb je een 6040" ledlcd-tv met daaronder een Blu-Ray,VHS, Betamax, DVD en een Video2000 speler pc op elkaar gestapeld
Oh, en je komt bijna nooit uit de deur![]()
![]()
da's wel coolquote:
Peperduur destijds. Mijn vader heeft er speciaal een tijdje voor moeten overwerken om er 1 voor ons te kopenquote:
Jaja, maak me maar weer belachelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Patch het volgende:
Dat wass wel een errug makkelijke inderdaad, ik vroeg ooit eens naar de mop die hij vertelde, die duurde langer.
Sorry als het niet aan jóuw standaards voldoet.quote:
Was niet om je belachelijk te maken, absoluut niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaja, maak me maar weer belachelijk
Niet zo serieus nemen. Je weet inmiddels hoe mijn postgedrag is toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Was niet om je belachelijk te maken, absoluut niet.
Coming to America-vragen zijn er al vaak geweest, dat wou ik even melden.
Niks ernstigs, hoop ik?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:34 schreef Patch het volgende:
even vergeten, kom net terug van de eerste hulp, ben nog even in de war
Hoe was je dag vandaag, lieve Patch?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Patch het volgende:
oftewel een verkapte post van 'vraag eens hoe mijn dag was'
Je hebt gewoon weer te veel gedronken en bent daarna op de vuist gegaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Patch het volgende:
oftewel een verkapte post van 'vraag eens hoe mijn dag was'
He, gadver, zal een eng gevoel geweest zijn. Beterschap in ieder geval!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Patch het volgende:
Nee niets gedronken en ben nog nooit op de vuist gegaan.
Ik kreeg om half negen pijn in mijn arm en over mijn borst en hart.
En die werd langzaam erger.
Alsof een olifant zijn poot op mijn borst zette, benauwdheid, hijgen, transpiratie, alsof ik 100 trappen had gelopen, droge keel en een droge zeer pijnlijke hoest.
Ik ga nooit naar de dokter of ziekenhuis, maar iets zei me dat er iets aan de hand was.
Het had blijkbaar te maken met een virale infectie, die hoesten veroorzaakt, en daardoor voor een gekneusd middenrif zorgt.
Dus nu aan de pillen en paar dagen rust.
Ik vroeg nog of het aan FMT-stress lag, maar hij vond van niet, ik gok dat het ook een FMT-er was...
Ik hoop dat je snel hersteldquote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef Patch het volgende:
In ieder geval, het leven is te mooi om je druk te maken, ik zal ietwat minder zeuren hiero.
Deze belofte is overigens alleen vandaag geldig.
Kan ik me voorstellen. Goede incentive om je goede voornemen (drinken en roken afbouwen) vol te houden?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef Patch het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik schrok er wel van, hartproblemen in de familie enzo
Zekers, maar dat gaat ook lukken.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Goede incentive om je goede voornemen (drinken en roken afbouwen) vol te houden?
Wij ook van jouquote:
ik wil je mood niet verpesten, maar wat hebben ze je in godsnaam aan medicatie gegeven?quote:
Zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:02 schreef Patch het volgende:
owh het is over twaalven...
stelletje opzoekers hiero...
![]()
newbies
Zijn filmrol-naamquote:
iets lekkers op de taartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |