Hoaxquote:Op maandag 7 februari 2011 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hier. Geloof het of niet, ik héb een leven naast FMT
Wordt ik daarover óók al niet geloofd!quote:
Gezien je filmkennis heb je een 60" led-tv met daaronder een Blu-Ray, VHS, Betamax, DVD en een Video2000 speler op elkaar gestapeldquote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wordt ik daarover óók al niet geloofd!
Ik een CD-iquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezien je filmkennis heb je een 6040" ledlcd-tv met daaronder een Blu-Ray,VHS, Betamax, DVD en een Video2000 speler pc op elkaar gestapeld
Oh, en je komt bijna nooit uit de deur![]()
![]()
da's wel coolquote:
Peperduur destijds. Mijn vader heeft er speciaal een tijdje voor moeten overwerken om er 1 voor ons te kopenquote:
Jaja, maak me maar weer belachelijkquote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Patch het volgende:
Dat wass wel een errug makkelijke inderdaad, ik vroeg ooit eens naar de mop die hij vertelde, die duurde langer.
Sorry als het niet aan jóuw standaards voldoet.quote:
Was niet om je belachelijk te maken, absoluut niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaja, maak me maar weer belachelijk
Niet zo serieus nemen. Je weet inmiddels hoe mijn postgedrag is toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Was niet om je belachelijk te maken, absoluut niet.
Coming to America-vragen zijn er al vaak geweest, dat wou ik even melden.
Niks ernstigs, hoop ik?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:34 schreef Patch het volgende:
even vergeten, kom net terug van de eerste hulp, ben nog even in de war
Hoe was je dag vandaag, lieve Patch?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Patch het volgende:
oftewel een verkapte post van 'vraag eens hoe mijn dag was'
Je hebt gewoon weer te veel gedronken en bent daarna op de vuist gegaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Patch het volgende:
oftewel een verkapte post van 'vraag eens hoe mijn dag was'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |